Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Det bare virket på meg som de har blitt bedre på det i Arsenal i den siste tiden, før kunne halve laget stikke rett i garderoben etter fløyta gikk. van Persie hentet jo visstnok ut folk fra tunnelen etter tapet mot United. Selvom Vermaelen kan virke mer som en kaptein på banen synes jeg absolutt det virker som van Persie var et langt bedre valg enn Cesc, Gallas og Henry.

Red.: Jeg ser at mine siste innlegg har litt mangelfull setningsoppbygning, og det kan forklares med at jeg er trøtt. Skrev ikke alt jeg tenkte, og jeg gidder ikke fikse det.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det målforskjell som avgjør plasseringa til de to lag med like mange poeng i CL-gruppa? Ser at United står med 1+ sammenlignet med Benfica, men likevel på 2.plass. Har det noe med innbyrdes oppgjør å gjøres? Isåfall ser jeg ikke helt at United klarer å vinne gruppa. Benfica vinner jo ganske sikkert sin siste kamp.

Lenke til kommentar

Det stemmer.

a) higher number of points obtained in the group matches played among the

teams in question;

b) superior goal difference from the group matches played among the teams

in question; 11

c) higher number of goals scored in the group matches played among the

teams in question;

d) higher number of goals scored away from home in the group matches

played among the teams in question;

e) if, after having applied criteria a) to d), two teams still have an equal

ranking, criteria a) to d) are reapplied to determine the final ranking of the

two teams. If this procedure does not lead to a decision, criteria f) to h)

apply;

f) superior goal difference from all group matches played;

g) higher number of goals scored from all group matches played;

h) higher number of coefficient points accumulated by the club in question,

as well as its association, over the previous five seasons (see

paragraph 9.02).

http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Regulations/competitions/Regulations/01/63/02/44/1630244_DOWNLOAD.pdf

Lenke til kommentar

Da var femteplassen sikret frem til neste helg! Herlig å klatre to plasser på en runde. Liverpool har ingen defensive midtbanespillerne de tre neste kampene nå, så jeg ser for meg at luken kan bli enda større. Så nå er det bare å vente på at Tottene sprekker.

Lenke til kommentar

Da var femteplassen sikret frem til neste helg! Herlig å klatre to plasser på en runde. Liverpool har ingen defensive midtbanespillerne de tre neste kampene nå, så jeg ser for meg at luken kan bli enda større. Så nå er det bare å vente på at Tottene sprekker.

Gi oss Modric så skjer det fort ;)

Lenke til kommentar

Arsenal, Chelsea, Liverpool og? Newcastle har stygge skader og jeg tror absolutt ikke på at de holder seg så greit i tiden som kommer. Selv om jeg ikke liker skaden på Lucas tror jeg den kan være en redningspakke for oss. Har vi flaks er det bare Chelsea igjen i kampen om 4. plass, men det blir svært hardt i år uansett.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...