Xanman Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Wilshere: God gammeldags drittunge. Får mange minuspoeng i fleres bøker pga. sånne prepubertale utsagn. Skulle tro det var Emils1 i forkledning. Til gjengjeld får han ørten plusspoeng i alle Arsenal-supporteres bøker. Wilshere er en ekte Arsenal-gutt, og da skulle det bare mangle at han hater Tottenham. Hadde en av deres unggutter sendt uten noen små stikk mot Liverpool på twitter, hadde du nok reagert ganske annerledes. Og hvem er egentlig denne Frimpong? Virker alt for høy på seg selv i forhold til oppnådde resultater. Frimpong er en blanding av Eboue og Balotelli, tilsatt en stor dose #DEEEEEEENCH. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Så, alt det kule med Balotelli, iblandet storjåsskuken Eboue? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Wilshere heiet på West Ham da han var liten sånn fyi. Men så kom han jo til Arsenal da han var 9 år da. Han har uansett mange plusser i min bok. Såpass må man tåle at han sier. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Frimpong er en blanding av Eboue og Balotelli, tilsatt en stor dose #DEEEEEEENCH. Du vet at hesjtaggen ikke har noen funksjon på diskusjon sant? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Wilshere: God gammeldags drittunge. Får mange minuspoeng i fleres bøker pga. sånne prepubertale utsagn. Skulle tro det var Emils1 i forkledning. Du tok meg der. Men takk, at du sammenligner med med Wilshere positivt, det gir meg mulighet til å se ned på en bitter United fan. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Wilshere: God gammeldags drittunge. Får mange minuspoeng i fleres bøker pga. sånne prepubertale utsagn. Skulle tro det var Emils1 i forkledning. Mulig jeg bare er gammeldags, men jeg setter i hvert fall pris på spillere som elsker klubben og har lite til overs for den bitre fienden. Slike personer er en mangelvare i dagens toppfotball. At han også kan si hva han mener på en humoristisk måte er også å betrakte som et pluss. Du er vel forresten ikke rett mann til å snakke om prepubertale utsagn med tanke på hva du har som signatur. 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Wilshere: God gammeldags drittunge. Får mange minuspoeng i fleres bøker pga. sånne prepubertale utsagn. Skulle tro det var Emils1 i forkledning. Mulig jeg bare er gammeldags, men jeg setter i hvert fall pris på spillere som elsker klubben og har lite til overs for den bitre fienden. Slike personer er en mangelvare i dagens toppfotball. At han også kan si hva han mener på en humoristisk måte er også å betrakte som et pluss. Du er vel forresten ikke rett mann til å snakke om prepubertale utsagn med tanke på hva du har som signatur. Man kan vel snakke om preburtalitet blant "offentlige" personer, selv om man som privatperson selv har noen tendenser. "Kjendiser" har jo en helt annen rolle. Enig i at det blir litt dumt av Wilshere. Virker som typisk unggutt-trekk. Szczesny og Frimpong driver med det samme. Uansett, var det ikke Chicharito som satt med et "35 years" skilt og poserte på webcam? glem det, fant ut at det var fake. Endret 1. desember 2011 av Urmaker 1 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kan man egentlig forvente så mye annet når de er 19-20 år gamle? De vokser det nok av seg med alderen, men gutter er gutter i den alderen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kan man egentlig forvente så mye annet når de er 19-20 år gamle? De vokser det nok av seg med alderen, men gutter er gutter i den alderen. Greit nok det. Men man kan fortsatt kritisere de for det. Eller i det minste la være å synes det er så forbanna fett. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Der er jeg litt uenig med deg. Syns man heller skal se humoren i det og innse at de tross alt ikke er blitt ordentlig voksne enda. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Likte den karen her: Josè Enrique. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Gratulerer med 125-årsdagen til Arsenal! Talkshite, som vanligvis er shite, har utgitt en fantastisk bildeserie for å feire vårt alles kjære Arsenal. 1998. She was nice! 4 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Du må skjerpe deg med postinga Roman hvis du fortsatt vil sitte på pidestallen med flest poster i Highbury. Benbjo knapper innpå! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hva var greia med "dench" igjen, egentlig? Helt forferdelig. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Frimpong sitt egne ord. Betyr det du vil at det skal bety. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 The word used to describe an over-weight, hairy member of the female side. Plays on the word 'hench' and 'dense'. Vi tar den. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Kamptråd Månedens Arsenal-spiller: November Endret 2. desember 2011 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 @FourFourTom Robin van Persie has played a part in 16/26 (61%) of Arsenal's PL goals. Demba Ba has played a part in 12/18 (67%) of Newcastle's PL goals. Om noen skulle finne på å kalle Arsenal et one man team. van Persie betyr mye for laget, men Arsenal er ikke aleine om å ha en instrumental spiller. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=8X49siBVwPc&feature=mfu_in_order&list=UL Jeg følger ikke i nærheten like mye med på andre lag, men finnes det andre lag i PL som viser at de setter pris på fansen på samme måte? Chesney kan fort bli en legende med slike opptrinn. 6 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 For å svare deg enkelt: ja. Vil ikkje påstå at Arsenal skil seg ut i sitt forhold til fansen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå