Benbjo Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Wilshere gikk faktisk med skaden lenge før den ble "oppdaget". Husker ikke helt hvor lenge, men mener det var siden april. Kanskje Mai. Jeg bare mener at vi ikke skal ta noe for gitt. Vi vet ikke når han er tilbake eller hvor lang tid det tar før han er tilbake i form ei heller om Wenger setter ut Ramsey til fordel for Wilshere. Mye av skaden sitter nok dessuten psykologisk. Se på Ramsey. Det tok lang tid før han sluttet å trekke seg fra dueller. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Så var det også ei takling som var opphavet til Ramsey si skade, noko som ikkje gjeld for Wilshere. Klarer ikkje heilt å sjå korleis Wilshere skal slite så veldig mentalt med skada si. Ser ingen grunn til at han ikkje skal komme tilbake frå skada. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Så var det også ei takling som var opphavet til Ramsey si skade, noko som ikkje gjeld for Wilshere. Klarer ikkje heilt å sjå korleis Wilshere skal slite så veldig mentalt med skada si. Ser ingen grunn til at han ikkje skal komme tilbake frå skada. Blir uansett en naturlig reaksjon å beskytte ankelen sin når man har vært ute såpass lenge enten opphavet var en takling eller ei. Blir spennende å se hvordan Wilshere takler det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Mye av skaden sitter nok dessuten psykologisk. Se på Ramsey. Det tok lang tid før han sluttet å trekke seg fra dueller. Jeg håper du innser at det er vesentlig forskjell på opphavet til skadene deres. Red.: Jeg skulle nok oppdatert siden før jeg svarte, men jeg må si meg enig med TW. Ser ikke hvordan det mentale skal stoppe Wilshere i stor grad etter en slik skade. Bare se på Vermaelen. Endret 30. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Mye av skaden sitter nok dessuten psykologisk. Se på Ramsey. Det tok lang tid før han sluttet å trekke seg fra dueller. Jeg håper du innser at det er vesentlig forskjell på opphavet til skadene deres. Red.: Jeg skulle nok oppdatert siden før jeg svarte, men jeg må si meg enig med TW. Ser ikke hvordan det mentale skal stoppe Wilshere i stor grad etter en slik skade. Bare se på Vermaelen. Ja, les innlegget mitt rett over ditt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) @JackWilshere: Its thursday night...I have Channel 5 on and there is no sign of spurs!?!? What is going on :o !? Det er riktig nok onsdag i dag, men dette er likevel PRICELESS! Endret 30. november 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hva skjer torsdag kveld? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Europa League. Lillebroren til Champions League. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 @JackWilshere: Its thursday night...I have Channel 5 on and there is no sign of spurs!?!? What is going on :o !? Det er riktig nok onsdag i dag, men dette er likevel PRICELESS! Præhehehe! Det er jeg helt enig i, og bare en Arsenal-fan kan klare å unngå det mest morsomme med akkurat den tweeten. Så jævlig eid av seg selv at det er flaut å se på! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Fortell gjerne hva du sikter til. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Fortell gjerne hva du sikter til. At Wilshere ikke vet forskjellen på onsdag og torsdag. Selveid er som kjent veleid Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Haha, seriøst? Er det det som er "så jævlig eid av seg selv at det er flaut å se på"? Dessuten nevnte jeg det i posten min, så jeg ser ikke helt hva Solaar vil frem til med dette: ... og bare en Arsenal-fan kan klare å unngå det mest morsomme med akkurat den tweeten. Endret 30. november 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Europa League. Lillebroren til Champions League. Ah. Takker. Endret 30. november 2011 av Bushmann Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Uansett om det er onsdag eller torsdag, Spurs kan å underhalde. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 @JackWilshere: Nothing better on a wednesday night than a stir fry and watching the spurs get beat at the lane! #loveit @JackWilshere: Congratulations to #PAOK great win....maybe spurs should stick to Thursday nights they are not very good on wednesdays.....#MaybeNextTime @JackWilshere: Monday, Tuesday, Wednesday, #Spursday, friday, saturday....sunday! 3 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Likte den karen her: Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Herregud så deilig å se Spurs og Man Utd ryke i dag! 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Wilshere: God gammeldags drittunge. Får mange minuspoeng i fleres bøker pga. sånne prepubertale utsagn. Skulle tro det var Emils1 i forkledning. Og hvem er egentlig denne Frimpong? Virker alt for høy på seg selv i forhold til oppnådde resultater. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 I dag er det 125 år siden klubben ble stiftet! Gratulerer med dagen, Arsenal! 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Wilshere: God gammeldags drittunge. Får mange minuspoeng i fleres bøker pga. sånne prepubertale utsagn. Skulle tro det var Emils1 i forkledning. Og hvem er egentlig denne Frimpong? Virker alt for høy på seg selv i forhold til oppnådde resultater. Hvor er minusknappen? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå