Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du er ikke med på 1-1 med så lite som en hundrings i innsats, kan du ikke være i nærheten så sikker på at de går ubeiseiret som du gir uttrykk for.

Er selvsagt ikke 100% sikker som en 1-1 veddemål gir uttrykk for. Det sier seg selv. Dog er det ganske sannsynlig at City går ubeseiret med mindre det blir lange skader på nøkkelpersonell (Hart, Balotelli, Silva, Nasri).

Lenke til kommentar

Liverpool hadde litt flaks med øyeblikket de møtte City på også. Robert Mancini ville nok sikkert gått inn mot kampen på en annen måte hvis de hadde vært sikret seg videre avansement i CL, og det er helt sikkert noe Mancini valgte tenke på.

Uansett, Chelsea møter City etter den kampen. Jeg er uansett spent på hvordan Chelsea velger å stille mot City. Liverpool gjorde en god jobb mot dem, og andre burde se det også er mulig. Nasri blant annet ble jo totalt borte mot Liverpool, så Liverpool gjorde definitivt noe riktig når de møtte City.

Lenke til kommentar

City presterte rimelig dårlig i Fulham-kampen fire dager etter de møtte Napoli, og kunne fort endt opp med tap. Sjansen for at City går på et tap i en kamp få forventer det ser jeg på som rimelig stor. Selvfølgelig blir sjansen minsket om de ikke går videre i CL, men jeg tror fortsatt noen greier å ta skalpen deres på en god dag.

Lenke til kommentar

Etter det vi såg mot ManCity i dag, kven fortjener å prøve seg meir i PL? The Ox og Coquelin er dei som står først i køa etter mi meining. Sett faktisk Coquelin litt foran Frimpong akkurat no. Frimpong viste mykje bra i dag i duellspelet, men han kan vere svært slurvete med pasningane. Også Benayoun viste at han kan bli nyttig framover, har alltid ei god instilling på bana. Lett å sjå kvifor han har vore godt likt i sine tidlegare klubbar.

Miquel tykkjer eg ser litt for treig ut rett og slett. Gjorde ein grei figur i dag, men det var ikkje Adam Johnson på sitt beste vi fekk sjå. Ser tynt ut på venstreback. Gibbs er jo konstant skada, og kan nesten ikkje reknast med lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...