Zlatan92 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Herregud så barnslig :S Det blir utdelt trofeer neste halvår ikke i løpet av julen! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 >_> Du skjønner vel hva han sier mellom linjene? Tror nok heller du overanalyserer litt. Det hadde vært langt mer urovekkende om en Arsenal-kaptein ikke ønsket å vinne trofeer. 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Selv etter gårsdagens kjipe poengtap ser ikke formtabellen direkte stygg ut for oss. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Huddersfield tapte nettopp mot Charlton etter å ha gått 43 kamper uten tap. For en lettelse! Var livredd for at de skulle stjele rekorden vår. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Huddersfield tapte nettopp mot Charlton etter å ha gått 43 kamper uten tap. For en lettelse! Var livredd for at de skulle stjele rekorden vår. Er nok City som tar den rekorden, gitt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ventet på det. Kan gjerne vedde en hundrings på at City taper minst én ligakamp før sesongen er over. You in? 1 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Det blir mot oss, proffesor! Den 18.12.11. Enig? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Selv etter gårsdagens kjipe poengtap ser ikke formtabellen direkte stygg ut for oss. Kunne slædda den øverste linjen der syns eg... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ventet på det. Kan gjerne vedde en hundrings på at City taper minst én ligakamp før sesongen er over. You in? Kommer an på oddsen det. 1-1 er jeg selvsagt ikke med på. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Om du er ikke med på 1-1 med så lite som en hundrings i innsats, kan du ikke være i nærheten så sikker på at de går ubeiseiret som du gir uttrykk for. 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Om du er ikke med på 1-1 med så lite som en hundrings i innsats, kan du ikke være i nærheten så sikker på at de går ubeiseiret som du gir uttrykk for. Er selvsagt ikke 100% sikker som en 1-1 veddemål gir uttrykk for. Det sier seg selv. Dog er det ganske sannsynlig at City går ubeseiret med mindre det blir lange skader på nøkkelpersonell (Hart, Balotelli, Silva, Nasri). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Åsså 100 spenn. Dere er gærne ass!! Dog er det ganske sannsynlig at City går ubeseiret med mindre det blir lange skader på nøkkelpersonell (Hart, Balotelli, Silva, Nasri). Overhodet ikke sannsynlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hvilket lag skal stoppe City da om jeg kan spørre på den måten? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 City har vel ikke møtt Chelsea på brua? Eneste jeg kan tenke meg hvertfall. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Liverpool hadde overtaket mot City, da kan alle topplagene fort ta 3p. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Liverpool hadde litt flaks med øyeblikket de møtte City på også. Robert Mancini ville nok sikkert gått inn mot kampen på en annen måte hvis de hadde vært sikret seg videre avansement i CL, og det er helt sikkert noe Mancini valgte tenke på. Uansett, Chelsea møter City etter den kampen. Jeg er uansett spent på hvordan Chelsea velger å stille mot City. Liverpool gjorde en god jobb mot dem, og andre burde se det også er mulig. Nasri blant annet ble jo totalt borte mot Liverpool, så Liverpool gjorde definitivt noe riktig når de møtte City. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 City presterte rimelig dårlig i Fulham-kampen fire dager etter de møtte Napoli, og kunne fort endt opp med tap. Sjansen for at City går på et tap i en kamp få forventer det ser jeg på som rimelig stor. Selvfølgelig blir sjansen minsket om de ikke går videre i CL, men jeg tror fortsatt noen greier å ta skalpen deres på en god dag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Har forørig laget kamptråd til i kveld: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1397182 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Benbjo: Jeg gir deg 3/1 på en hundrings. Går City ubeseiret ut ligaen vinner du 300, hvis de ikke gjør det vinner jeg 100. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Etter det vi såg mot ManCity i dag, kven fortjener å prøve seg meir i PL? The Ox og Coquelin er dei som står først i køa etter mi meining. Sett faktisk Coquelin litt foran Frimpong akkurat no. Frimpong viste mykje bra i dag i duellspelet, men han kan vere svært slurvete med pasningane. Også Benayoun viste at han kan bli nyttig framover, har alltid ei god instilling på bana. Lett å sjå kvifor han har vore godt likt i sine tidlegare klubbar. Miquel tykkjer eg ser litt for treig ut rett og slett. Gjorde ein grei figur i dag, men det var ikkje Adam Johnson på sitt beste vi fekk sjå. Ser tynt ut på venstreback. Gibbs er jo konstant skada, og kan nesten ikkje reknast med lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå