Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Song er en meget potensiell kandidat til stopperposisjonen. Skjønner ikke meningen med å skaffe en klassestopper når vi har King Kolo som jeg personlig mener ikke skal brukes som back, og en "litt" prestasjonsvarierende Gallas. Hvorfor ikke gi Song sjansen og sparke ut Gallas?

 

Er jo blitt en "tradisjon" i Arsenal det at kapteinene forsvinner. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gallas blir med mindre han vil gå selv. Greit å ha hans rutine. Problemet er at han har ikke akkurat noe godt samarbeid med Kolo. De er ganske like i spillestilen og ingen av dem er særlig hodesterke. Song er heller ikke så høy og jeg tror ikke at han er spesielt hodesterk han heller.

 

Men jeg tror ikke at en ny stopper er løsningen heller. Burde heller få inn Tony Adams som forsvarstrener. ;)

Lenke til kommentar

http://youngguns.wordpress.com/2008/05/18/...greed/#more-660

 

Reports in France back up the news i brought to you in the comment section’s earlier today, that Arsenal have agreed a fee of €17 million for Marseille play-maker Samir Nasri. So aroud £12.5 million pounds for his services, with Alexander Hleb expected to join Barcelona. The deal should be announced in the next 10 days, subject to personal terms.

 

Får håpe dette stemmer... er også rykter om at Ben Arfa og Nasri skal på medicals i uka som kommer, samtidig som Wenger visstnok er interessert i Yaya Tourè..

Lenke til kommentar
Spurs kommer iallfall ikke til å kjempe om fjerdeplass, har du Tottenham-sympatier også?

 

hehe nei men føler at det hadde vært enda mer vondt for Arsenal å miste Champions League plass til erkerivalen Spurs :p men jeg bare sier noe her, tror faktisk Arsenal er med å utfordre oss/Chelsea igjen neste år. Men vi får se :)

Lenke til kommentar

Det kommer helt an på. Vi er avhengige av at Wenger kjøper en erstatter til Flamini, en venstrekant, en CB i tillegg til Nasri.

 

Toure klager visstnok om dagen fordi han ikke er kaptein og at han tjener mindre enn Gallas. På tide at Gallas flytter på seg og at en bedre spiller kommer inn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...