Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vårt sterkeste argument er spilletid. Han er garantert en plass i startelleveren ved signering. Dette kan være en vinnsituasjon hvis han ønsker å gå ut i større klubber etterhvert. Desverre er en spiller av hans kaliber for attraktiv for klubber som Real, og da hjelper ikke ungdomspolitikken til Wenger eller mye spilletid stort. Vi må innse, at med den økonomiske biten de har valgt å kjøre på med, har vi ingen ting å stille opp med mot de største europeiske klubbene. Med mindre Gervinho har klart å overbevise han innen overgangsvinduet lukkes kan vi se langt etter ham. Like greit å gjøre det med det samme spør du meg. Forhåndsbestille nok en nedtur gidder jeg ikke i disse ellers vakre Arsenal-dager.

Lenke til kommentar

Det eneste som kan friste han til oss er vel spilletid og en del franskmenn i troppen :)

 

Pluss Vermaelen. :p

 

Eden Hazard skulle vært hentet sommeren 2010 når han fortsatt hadde en prislapp på "bare" £20M og interessen hans for Arsenal var veldig stor. Hazard uttalte et par ganger at han meget gjerne ville til Arsenal og at det var hans "dream move" og Wenger sa faktisk selv til pressen på et eller annet tidspunkt at han ville prøve å få drømmen hans oppfylt. Derfor hadde jeg da et stort håp om at Hazard kanskje ville bli en Arsenal spiller i løpet av sommeren 2011, men samtidig visste jeg at hvis han ikke signerte for klubben i løpet av 2011 så ville han aldri ende opp i Arsenal grunnet hvordan han har vokst som spiller de siste 3 sesongene.

 

At Hazard nå ender opp i Arsenal klarer jeg rett og slett ikke å se. Meget sikker på at han ender opp i Real Madrid hvor Zidane er en stor stor påvirkning.

Lenke til kommentar

At Hazard nå ender opp i Arsenal klarer jeg rett og slett ikke å se. Meget sikker på at han ender opp i Real Madrid hvor Zidane er en stor stor påvirkning.

Real Madrid kjøper Neymar i sommer. Vi er favoritter på å kjøpe Hazard sålenge vi gjør det før han får sitt virkelige gjennombrudd. Spiller han som en gud i EM neste sommer og vi ikke har gjort noe før det er det kjørt. Helst burde vi ha handlet nå i januar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror heller ikke Real handler Hazard. De har jo tross alt Ozil og Kaka som er i den posisjonen + utallige andre som kan vikariere der. Er mer bekymra over at City snapper han opp, evt Inter.

 

Özil er ufattelig god, men Kaká er langt langt ifra den spilleren han var i Milan og Hazard er en oppgradering fra brasilianeren. Som det ble nevnt ovenfor så er spilletid en av tingene vi kan skilte med og det kan være noe av det som lokker Hazard til oss hvis vi faktisk legger inn et høyt nok bud til å få det akseptert.

 

Når det gjelder City så har de allerede Silva, Aguero, Nasri, Yaya Toure osv. osv., men det har ikke akkurat stoppet de fra å kjøpe spillere allikevel. Får bare håpe Hazard er en kald fisk hvis drittlaget prøver seg.

 

Når det gjelder Inter så kan du ha rett. Hvis Sneijder forsvinner til United så kan de fort prøve seg på Hazard.

Lenke til kommentar

Dersom Liverpool taper poeng mot City, Tottenham taper borte mot West Brom, Chelsea taper poeng mot Wolves og Newcastle taper mot United, kan vi faktisk ligge på 3. plass etter neste PL-runde. Ganske ufattelig, med tanke på starten på sesongen.

 

Hva er oddsen på den rekka? vurderer å sette en slant...

Lenke til kommentar

Dersom Liverpool taper poeng mot City, Tottenham taper borte mot West Brom, Chelsea taper poeng mot Wolves og Newcastle taper mot United, kan vi faktisk ligge på 3. plass etter neste PL-runde. Ganske ufattelig, med tanke på starten på sesongen.

 

Hva er oddsen på den rekka? vurderer å sette en slant...

 

29.46 btw... Ikke så gærnt.

Lenke til kommentar

Litt nyanser:

 

Manchester Citys benk mot Newcastle: Pantilimon, Kolarov, K. Toure, Johnson, Barry, Silva, Dzeko.

 

Verdi: 998 millioner kroner.

 

Liverpools benk mot Chelsea: Doni, Carragher, Kelly, Henderson, Downing, Spearing, Carroll.

 

Verdi: 640 millioner kroner.

 

Chelseas benk mot Liverpool: Turnbull, Bosingwa, Romeu, Meireles, Torres, Sturridge, Anelka.

 

Verdi: 915 millioner kroner

 

Manchester Uniteds benk mot Swansea: Lindegaard, Evans, Fabio, Young, Fletcher, Valencia, Berbatov.

 

Verdi: 590 millioner kroner

 

Arsenals benk mot Norwich: Fabianski, Djourou, Rosicky, Arsjavin, Benayoun, Coquelin, Chamakh.

 

Verdi: 215 millioner kroner

Endret av Liquidkey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...