Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er faen meg deilig å være Arsenal-supporter nå om dagen. Gleder meg sykt til hver eneste kamp.

 

Nytt foran onsdagens hjemmekamp mot Dortmund:

 

  • RvP starter.
  • Diaby er tilbake fra skade og er i troppen.
  • Rosicky er ute med skade.

 

Forventet lagoppstilling:

 

Szczesny

Koscielny - Mertesacker - Vermaelen - Santos

Song - Arteta

Walcott - Ramsey - Gervinho

RvP

 

Lenke til kommentar

Aneke completes loan move to Stevenage

 

Trodde at han skulle få prøve seg på et høyere nivå, men League 1 er i det minste bedre enn reservekamper. Flott at han får spille sammen med Freeman også. Tror Aneke kommer til å bli virkelig god.

 

Det viktigste er nok at han spiller fast på et forholdsvis høyt nivå i en konkurransesituasjon. Aneke har absolutt potensiale, men jeg holder en knapp på Ozyakup selv om de to nok spillere i ulike roller.

Lenke til kommentar

Aneke completes loan move to Stevenage

 

Trodde at han skulle få prøve seg på et høyere nivå, men League 1 er i det minste bedre enn reservekamper. Flott at han får spille sammen med Freeman også. Tror Aneke kommer til å bli virkelig god.

 

Det viktigste er nok at han spiller fast på et forholdsvis høyt nivå i en konkurransesituasjon. Aneke har absolutt potensiale, men jeg holder en knapp på Ozyakup selv om de to nok spillere i ulike roller.

 

Hvordan kan du da holde en knapp på Özyakup ovenfor Aneke når du selv sier de spiller i ulike roller? :p

 

Har forøvrig veldig sansen for begge to selv og var litt skuffet mtp. at Özyakup etter alt å dømme var på vei vekk fra Arsenal i sommer før han plutselig signerte ny kontrakt. Dog tror jeg han skal slite med spilletid hvis Lansbury får spilt seg inn i varmen.

 

 

Satt to timer og siklet på Hazard under CSKA-Lille. Tenk om vi hadde vært griseheldige og fått han i januar!

Skjer ikke. Motstanden fra andre storklubber blir for sterk.

 

Ikke bare for å nevne at Arsenal aldri noensinne legger inn et bud på han heller. Det er som med mange andre klassespillere Arsenal har speidet opp igjennom årene, men som klubben aldri faktisk prøvde seg på. For min del virker det bare som unødvendig bruk av ressurser når man bruker 2-3 år på å speide spillere som Hazard uten i det hele tatt å gjøre et fremstøt.

Lenke til kommentar

Det er vell ingen tvil om at Hazard er klasse, klasse, klasse og at han passer perfekt inn i stallen. Dette ser vell WEnger og? Og ja, det er unødvendig bruk av ressurser når en speider på en spiller i 3 år, vet det oser klasse over han, men ikke ligger inn bud før det er for sent. Har forsatt troen, mest fordi jeg har mancrush på Eden.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt mulighet til å se like mye til Götze som Hazard det siste året, men Hazard virker for meg som han er hakket over. For å være ærlig tror jeg begge hadde klart seg godt i PL, PL er ikke like beinhard som før. Vanskelig å skille.

 

Dessverre virker det som Hazard mer eller mindre er klar for Real, og jeg tror ikke vi har noen som helst sjanse til å være med i kampen lengre. Hadde man slått til tidligere kunne det blitt noe, men nå tror jeg det er for sent.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...