Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må du vente lenge. I kjent Diaby stil tar det 5-6 kamper før han er i form!

 

Syntes Diaby ofte viser gode tendenser i sin første kamp tilbake fra skade, men det er som regel de 4-5 neste kampene hvor han underpresterer stort.. det er hvertfall slik jeg klarer å fremstå Diaby om dagen, begynner å bli en god stund siden jeg har sett han prestere skikkelig nå (tenker da altså på generelt sett når han sist spilte fotball) :p

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=iVOlyGvZVC8

 

For en grisedeilig spiller han er når han er i form. Håper han klarer å holde seg skadefri en liten periode nå.

 

Edit: For dere som, i likhet med meg, ønsker Dan Smith (mannen som ødela karrieren til Diaby) alt vondt her i verden; les dette:

 

 

Smith made his Sunderland debut in the Carling Cup second round against Cheltenham Town, in which he was sent off, receiving two bookings. He is notoriously remembered for a violent and dangerous late tackle on Arsenal's Abou Diaby in a Premier League match, where the Arsenal player received a severe double break to his leg and a dislocated ankle, was initially out of action for eight months and has persistently suffered with related injuries ever since, leaving many to rue the talent that has gone to waste as a result.

He would only make five appearances for the first team during the 2005/06 season and was then allowed to move on a two month loan to Huddersfield Town in 2006.

 

Smith moved to Aberdeen on 11 August 2006 from Sunderland despite having signed a 4 year deal with the club just 2 months previous. He made his debut appearance in the Dons' 1-1 draw against fellow Premier League side St Mirren. After making just 13 appearances for the Dons, he was released in the summer of 2008. After a trial spell at Darlington, Smith turned out as a trialist for First Division St Johnstone in their match against Morton on 9 August 2008. Following that match, Saints manager Derek McInnes confirmed Smith would train with the squad for a week but that there was no guarantee of a contract as the club had an offer in for another player, Finnish international Tuomo Könönen.

 

Smith moved to Conference North side Gateshead on 20 November 2008 making 10 starts and 2 substitute appearances. Smith was released by Gateshead at the end of the 2008–09 season.

 

On 6 March 2010, he signed for Blyth Spartans.

 

 

Herlig å lese at karrieren hans har gått i dass.

Endret av Le Professeur
  • Liker 2
Lenke til kommentar

På ein måte herleg å sjå at karriera hass går til helvete, samtidig bittert å tenkje på at han rakk å (muligens) ødelegge Diaby si. Blir faktisk forbanna når eg tenkjer på taklinga. Heilt på slutten (på overtid?), på stillinga 0-3, heilt ute på sidelinja... og så greier han faen meg å kveste Diaby berre på pur faen. Kva vart straffa? Gult kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...