Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lol

 

Hva er lol med det? Det er jo sant. Det laget City har nå ville knust the invincibles.

Fordi det er bullshit. Dette City laget har imponert i 11 kamper sålangt og har bevist fuck all. Henry pisser på alle City har, det samme med Bergkamp.

 

En mer rettmessig sammenligning ville vært United 07-08 vs The Invincibles.

Vårt Invincbles i toppform hadde gnurt dette City laget.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Hvor mange snakket ikke om dette etter tosifra kamper unbeaten for Utd i fjor også? Jesus christ, korttidshukommelse ser ut til å være egenskap numero uno for "fotballvitere" verden over. Greit at City har et insane lag nå, men who cares egentlig? Bortsett fra Adam Johnson (/Joe Hart) har de ingen de ikke har kjøpt ferdigspikka og klar til marionette-dans. Det kan virkelig ikke bli sagt nok ganger hvor verdiløse titlene til City er post Sheik Mansour. The invincibles-bragden til Wenger er ca en milliard ganger større og anerkjennelsen kontra det sippeshowet Mancini driver med nå burde være like massive som lønningene til benkesliterne hos de lyseblå.

 

Jeg er faktisk imponert over arbeidet til Mancini. Det er ikke "bara bare" få et lag til å funke, og spille såpass bra fotball. All honnør til Mancini. Jeg liker han.

 

 

Man City har heller ikke kjøpt "stjernespiller". De har kjøpt noen veldig gode spillere, men ikke i ronaldo klassen.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Samme hvilke katergori spillerne kommer under. Alle ser da forskjell på kjøpspolitikken til City, kontra nesten alle andre lag i verden.

 

Edit: for meg er alle spillerne nevt over stjernespillere. Ey baba setter tydeligvis en høyere standard.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Samme hvilke katergori spillerne kommer under. Alle ser da forskjell på kjøpspolitikken til City, kontra nesten alle andre lag i verden.

 

Edit: for meg er alle spillerne nevt over stjernespillere. Ey baba setter tydeligvis en høyere standard.

 

De har blitt bedre etter at de kom til City. Yaya Toure har aldri blitt sett som en stjernespiller i hans tidligere klubb.

 

Samme med Balotelli. potensial til å bli en veldig god spiller for Inter, men det var det. Han ble uansett ikke sett som en viktig spiller for Inter.

 

Dzeko hadde to gode sesonger i Tyskland.

 

Kompany også, og mange flere.

 

De er et kjøpelag, ingenting å si om det. Men det samme kan du si om Manu, liverpool og Chelsea.

 

 

 

Jeg håper for gudskyld at de vinner serien. Fuck om Manu scum shit skal ta tittelen.. ;)

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Da må jeg spør deg; hvor god må man være for å bli regnet som en stjernespiller?

 

Yaya Toure spilte totalt 77 kamper for Barca over tre sesonger og kostet £24M. Edin Dzeko kom på andreplass på toppscorerlisten i Bundesliga i 2009 og toppet den året etter. Han rakk å score ti mål til på 17 kamper før han reise til City for £27M. Mario Balotelli ble regnet som et av verdens aller største talenter og kostet £24M.

 

Og hva med de andre jeg nevnte? Er/var ikke de heller stjerner?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Da må jeg spør deg; hvor god må man være for å bli regnet som en stjernespiller?

 

Yaya Toure spilte totalt 77 kamper for Barca over tre sesonger og kostet £24M. Edin Dzeko kom på andreplass på toppscorerlisten i Bundesliga i 2009 og toppet den året etter. Han rakk å score ti mål til på 17 kamper før han reise til City for £27M. Mario Balotelli ble regnet som et av verdens aller største talenter og kostet £24M.

 

Og hva med de andre jeg nevnte? Er/var ikke de heller stjerner?

 

 

Glem prisen. Selvfølgelig blir prisen 10 ganger så mer, når city kommer inn. Det er naturlig.

 

Men ingen av disse nevnte spillere var noen "verdenklassespillere".

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Det er ganske håpløst å diskutere med deg når du aldri svarer på mer enn halvparten av det jeg skriver.

 

De andre var allerede verdensklasse når de kom.

 

Men skjønner fortsatt ikke hvorfor folk ikke innrømmer at Mancini har gjort en god jobb..

 

Som sagt det er ikke "bara bare".

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...