Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digger Jenkinson, ikke nødvendigvis for jeg mener han er bedre enn Sagna(Noe han ikke er) eller fordi jeg mener han er et stort talent(noe han er) men fordi han er gooner og det vises så jævlig ute på banen. Gutten er elsk.

Jeg er også gooner, men jeg hadde nok blitt ganske avslørt i Premier League. Jenkinson har hatt en stigende formkurve, men det skulle jammen ikke mye til etter den ene katastrofen etter den andre i starten av sesongen, (Udinese borte et hederlig unntak). Synes de ordene som flyter rundt om Jenkinson her og på andre forum er makeløst positive. Det er ikke mange ukene siden hele Arsenals fanbase vurderte kollektivt selvmord da Sagna ble langtidsskadd. Jeg tror dere setter dere opp til et voldsomt fall med denne hypinga av stakkars Jenks.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hyper personlig ikke fyren, jeg forventer ikke all verdens av han framover, selv om han har hatt en kurve som bare har gått oppover slik som du sier så gleder jeg meg enormt til Sagna er tilbake, men jeg har ingenting imot fyren, tvert imot så digger jeg han som tidligere sagt. Trenger dermed ikke å tilsi at jeg mener på at han er et bedre alternativ enn Sagna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jenkinson er en artig skrue. Jeg mener fortsatt at han ikke burde starte kamper for oss, men han imponerte meg i går. At han i fjor spilte for Jalla United og i år spiller Champions League må være en slags rekord.

 

Får håpe Sagna kommer tilbake snart, for Jenkinson kommer til å bli avslørt når han møter kompetente vinger.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jenkinson er en artig skrue. Jeg mener fortsatt at han ikke burde starte kamper for oss, men han imponerte meg i går. At han i fjor spilte for Jalla United og i år spiller Champions League må være en slags rekord.

 

Får håpe Sagna kommer tilbake snart, for Jenkinson kommer til å bli avslørt når han møter kompetente vinger.

 

Og Gibbs. Santos er en god offensiv back, mens bakover er han ikkke like stødig. Hadde en ikke bra 1.omgang mot chelsea. Fyktelig dårlig faktisk. Jeg foretrekker heller en som er god bakover, og har litt å gå på den offensive delen, enn en santos type. Vi er fortsatt ikke stabile bakover, selv om vi er i bedringens vei, og derfor er det viktig at vi er kompakte bakover. Van Perise er Gud for øyeblikket, så det gjelder å forsvare seg :D

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Tror kanskje denne skaden kom på et relativt bra tidspunkt for unge Jack. Han hadde ekstremt mye press på seg, spesielt etter at Cesc ble solgt, og i tillegg ble han far for bare noen måneder siden. Han har nok hatt godt av en pause. Han er uansett såpass talentfull at jeg ikke tror at skaden vil ødelegge stort for ham, og han har omtrent ingen tidligere skadehistorikk. Gleder meg enormt til han kommer tilbake.

 

Edit: Familien Arshavin:

 

AdrYVYiCEAAzTYL.jpg

 

Vanskelig å si om det er han til høyre eller han til venstre som er Andrei.

Endret av Le Professeur
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå har jeg begrenset med kunnskap om medisin, men på meg virker det mer som at spillere har blitt rusha tilbake etter skade, eller spilt når de burde hatt pause, som har forårsaket mye av skadene, i tillegg til en noe høyere forekomst av kjekser enn andre lag. Den viktigste jobben i denne sammenheng er vel å kjenne spillernes begrensninger, og da er det vel flere enn mr. røntgenfotograf som har ansvaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...