Mr Walrus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Gledelige Nyheter alle sammen! Hleb sin agent har sagt at han ikke vil kjøpe seg ut av kontrakten. men det er ikke sikkert at han blir hos oss enda. Han kan jo fortsatt bli kjøpt Skysports. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Yaya Troure til Arsenal? Han skal nemlig ha sagt følgende: "Jeg er klar over interessen fra Premier League, og det hadde vært fantastisk å spille for et stort lag sammen med broren min (Kolo Toure). Han skal koste rundt 100M kroner, og det er vel en rimelig pris. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 mhm, Leste det akkurat på VG. Tror han hadde vært en flott tilvekst til stallen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Clichy er i ferd med å forlenge kontrakten sin med 2 år! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 "Full-back Gael Clichy, though, is keen to stem the exodus by inking a two-year contract extension." http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=697152 Hvis han har 2 år igjen, blir det jo 4 år Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Skysports "French full-back set to pen four-year extension" Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Som sagt, 2+2 = 4 I følge din link: Clichy's current deal is not due to expire until 2010 but he admits that the opportunity to continue working with Wenger was a key factor in persuading him to commit to the club. "We're talking about a further two years," Clichy added. "And in that period, the coach will still be at the club. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Wenger sier at Vela skal opp i A - lagstroppen neste år. Ifølge Arsenal.com Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Han vil garantert få arbeidstillatelse ettersom han snart skal få sitt spanske pass om noen få dager. Absolutt Osasunas beste spiller denne sesongen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Linket til Sportings Veloso: http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=698554 Hva skjer med dyre spillere? Wenger har vel aldri brukt mer enn i overkant av 13mill£ (Wiltord)? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Håper Wenger overrasker oss til Sommer'en. Skal ikke ha så store forhåpninger så jeg ikke blir skuffet Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hvis vi handler Veloso/Yaya og Ben Arfa/Nasri så er jeg i syvende himmel! Da mangler vi bare en klassestopper til så er vi garantert i gullkampen. Men jeg skal heller ikke ha noen store forhåpninger! Leste forresten at Rosicky er blitt operert og med stor sannsynlighet har blitt kvitt skaden som har holdt han ute siden januar. Deilig med en frisk Rosicky på banene neste sesong! Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg vil ikke utelukke Senderos helt fra Stopperposisjonen han hevet seg veldig i den perioden Kole Toure var borte. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg vil utelukke ham. Er jo en vandrene katastrofe... Se bare på poolkampen. Song derimot imponerte meg stort. Men synes allikevel vi trenger et rutinert spiller der. Lenke til kommentar
Ich bin hier Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...in_page_id=1779 Hvis Hleb går bryr det meg ikke stort om dette skjer. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Lurer på hvor mye han i så fall ville kostet. Og kan han egentlig spille på vingen? Trodde han var mer sentral, som Kaká. Vi er jo også linket til Ben Arfa og Nasri. Alle sammen er spennende spillere. Hadde vært i himmelen om vi fikk en av dem. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Tenk om Arsenal selger Hleb og kjøper Nasri, Ben Arfa og Makoun (som ertsatter av Flamini) da. Det hadde ikke vært så ille? men uansett, lo ganske godt av dette http://www.youtube.com/watch?v=nD1f3tgZMi8 Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Forstod ikke helt hva som var så morsomt? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Så ikke helt det morsommme i det klippet, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå