Liquidkey Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 De som ikke fikk sett de herlige målene se her LINKY! Alle målene er vakre, men Adebayor sitt er Fantastisk! Just so Proud to be a Gooner! 9500496[/snapback] Hvordan spiller jeg av en MKV-fil? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 VLC Mediaplayer spiller av filene uten problemer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Grattis med seier over yidsa og tabelltopp. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Gratulerer med seieren. Fabregas scorer igjen. Da kan kritikerne få noe å henge fingrene sine i. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Nydelig med seiere, og ikke minst fantastiske mål Jeg fikk ikk sett kampen siden jeg var på mål, men de som var hjemme, sa at det var en relativ jevn kamp, ikke et lag som overkjørte hele tida, og noen kjempe misser av Tottenham Tabelltoppen nå, og der skal vi nok forbli Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Arsenal er verdens 2. rikeste klubb! Det bekrefter i alle fall at vi ikke trenger utenlandske investorer. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Arsenal er verdens 2. rikeste klubb! Det bekrefter i alle fall at vi ikke trenger utenlandske investorer. 9508879[/snapback] Mange sier at Arenal også er det minst engelske laget i England. Men når har det seg sånn at Arsenal er en av de få toppklubbene som har engelske eiere Chelsea, Man U og Liverpool har alle sammen utenlandske eiere. Sier mye om klubben Arsenal det Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Arsenal er verdens 2. rikeste klubb! Det bekrefter i alle fall at vi ikke trenger utenlandske investorer. 9508879[/snapback] Feil. Dere er verdens 2.beste klubb på omsetning, og det betyr ikke rikeste. Dagbladet-artikler slår alltid feil... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Arsenal er verdens 2. rikeste klubb! Det bekrefter i alle fall at vi ikke trenger utenlandske investorer. 9508879[/snapback] Feil. Dere er verdens 2.beste klubb på omsetning, og det betyr ikke rikeste. Dagbladet-artikler slår alltid feil... 9517100[/snapback] Å med tanke på hvor mye penger som ble investert i ny stadion er det vel kanskje ikke rart at de har så høy omsetning. Ser man på resultat er det garantert grunn til og håpe på investorer. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Arsenal er verdens 2. rikeste klubb! Det bekrefter i alle fall at vi ikke trenger utenlandske investorer. 9508879[/snapback] Alisjer Usmanov(?)eier 21% av aksjene deres? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Dette et tråden for Arsenal-fans, er du ikkje interessert så hald deg unna. Nokre innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
czr Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Noen som vet hvilken kanal som viser kampen direkte ikveld? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Viasat 3 og Viasat 4 (viasat 4 opptak 23.oo) Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Gleder meg til kampen i kveld Hva tror dere stillinga blir da? Jeg tør ikke gjette en gang Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg er litt små nervøs foran denne kampen, Sevilla har vist god form de siste sesongene. Håper Arsenal opprettholder den gode formen, da blir det seier! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Manuel Bac - Kolo - Phil - Gaël Hleb - Cesc - Gattuso - Mozart Ade - Dudu Håper på dette laget. Gilberto var visst usikker til denne kampen, så da syns jeg det er greit at Flamini starter. Han har spilt bra i det siste syns jeg. Men hvor skal jeg fått sett kampen? Er så irriterende at MyP2P har kutta antall kanaler, eller hva de nå har gjort. Valgene var mye større før i alle fall. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ikke lenge til nu. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Haha, gullkorn av VG Live: [!] 16 Almunia fyrer av fra 22-23 meter. Palop må gi retur, men får frispark i duell med Adebayor. Endte forresten opp med å høre kampen på ATVO. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 GOAL!! FABREGAS!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå