Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tvilsom at City snubler, mest fordi de har så mange alternativer. F.eks Tevez, han var nøkkelspiller ifjor. Og nå er han fucka, men fort glemt for City har andre spillerne som kan lett ersatte ham. F.eks. Bateolli. City har ikke bare dobbeldekning i alle posisjoner, men TRIPLE eller QUADPLE!

Lenke til kommentar

"Ganske sannsynleg" at ManCity går gjennom sesongen utan tap? :!:

 

Det KAN skje. Der er ein liten sjanse... men "ganske sannsynleg"? Jaja, gratis pengar til han du vedda mot. Om du har lyst kan eg gjerne vedde mot deg eg også. :D

 

Vil si sjansen er ganske stor. Slik City fremstår om dagen er de blant de beste lagene i verden. De har en enorm stall med stjernespillere i alle posisjoner og stjernespillere som backup i mange. Hvilke kamper som gjenstår er det sannsynlig at de taper? Chelsea borte? Kanskje, Arsenal borte? Ikke særlig sannsynlig. United hjemme? Kanskje den mest sannsynlige kampen de taper mtp at United vil ha revansje.

 

Det blir spennende å se. Fortsetter City dominansen setter jeg en knapp på de til å vinne treble, kanskje quadruple.

Lenke til kommentar

De kommer knapt videre i CL, og vil også få en knekk i PL. Sann mine ord. På papiret har de ett av de beste lagene i verden - ja. Men de sliter i CL, hvorfor det? Erfaring er et viktig stikkord. De har heller ikke erfaring med å prestere godt over en hel sesong, og det vil virke inn på sesongavslutningen i PL. United er best på sluttspurter, og Arsenal og Chelsea har også den nødvendige erfaringen som trengs for å klatre helt til toppen. City har to kamper mot Chelsea igjen, et lag de har hatt ekstremt dårlig tak på. De skal også spille en gang til mot United og Arsenal. Liverpool kan fint også ta poeng mot City, og det er det flere i verdens jevneste (og beste) liga som kan.

 

Alle lag får en svakere periode. Ja, City er sterke, men det er for pokker United, Chelsea og Arsenal m.fl også. Greit at de har en stall mange kan misunne dem, men plutselig får de en skade eller tre, og må bruke spillere som knapt har spilt så langt i år. I januar mister de en av sine beste spillere i Touré. Sesongen er enda lang. Det blir tåpelig å dele ut trofeet i slutten av oktober.

Lenke til kommentar

City kommer til å få en knekk utover sesongen. Tror for øvrig at noen må friske opp sannsynlighetsregningen sin. Det er overhodet ikke sannsynlig at City går gjennom resten av sesongen uten et tap. City trener så vidt meg bekjent fortsatt doble økter som i fjor, og jeg har ingen tro på at de skal gå igjennom sesongen i toppform.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

City kommer til å få en knekk utover sesongen. Tror for øvrig at noen må friske opp statistikk-kunnskapen sin. Det er overhodet ikke sannsynlig at City går gjennom resten av sesongen uten et tap. City trener så vidt meg bekjent fortsatt doble økter som i fjor, og jeg har ingen tro på at de skal gå igjennom sesongen i toppform.

Var den til meg? For med unntak av to sesonger siden da City vant begge, har Chelsea historisk hatt et godt tak på City. De ti siste årene er det 14-1-4 i Chelsea sitt favør, og de 20 siste årene 19-6-6. Etter City fikk penger er det dog jevnere, med 6-0-3 i Chelsea sitt favør.

 

Poenget med innlegget mitt var uansett å påpeke at City neppe går ubeseiret gjennom en sesong. De kommer til å få en knekk som alle andre. Jeg spår rundt juletider og tidlig januar. Tror fremdeles at det kommer til å stå mellom United og Chelsea helt inn, med City som en joker bak. Holder RVP seg skadefri, blir Arsenal også farlig.

Lenke til kommentar

Han har dog fortsatt en del svakheter i liket med resten av forsvaret. Opphevde offside et par ganger, men hentet seg inn igjen takket være farten sin.

 

Tror at han sammen med Vermaelen, Sagna, Santos og Szczesny kan danne en meget stødig forsvarsrekke hvis Wenger snart legger litt mer fokus på det defensive.. :p

Lenke til kommentar

Har en følelse av at Koscielny kommer til å ha Torres i lomma neste helg.

 

Koscielny fikk mye kritikk forrige sesong, men jeg forsvarte ham gang på gang. Nå begynner han for alvor å vise hvorfor.

Enda godt videoen var lastet oppp i 720p.

 

Koscielny ser helt enorm ut om dagen, der må jeg si meg enig.

Lenke til kommentar

Han har dog fortsatt en del svakheter i liket med resten av forsvaret. Opphevde offside et par ganger, men hentet seg inn igjen takket være farten sin.

Posisjoneringen hans er en av veldig få svakheter, og jeg tror Vermaelen kan være løsningen på det problemet. Han er ekstremt vokal, og kommer til å si ifra med en gang om han mener at Koscielny står feilplassert. Jeg tror de to kommer til å danne et meget sterkt stopperpar. Håper de starter sammen på tirsdag.

 

Edit: Det er forresten stor sannsynlighet for at vi ligger over Liverpool på tabellen innen en måned. I november møter vi West Bromwich, Norwich og Fulham, mens Liverpool møter Swansea, Chelsea og City.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Jeg er absolutt ikke noen fan av Arsenal (no shit sherlock) men det er noe med slike ekstatiske gledesutbrudd som gjør fotball rent igjen. Veldig gøy og se på!

 

Edit: Hvis noen vet hva Sigur Ros-sangen i video nr. 2 til Vestaa heter så lager du min dag :)

Endret av Corey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er absolutt ikke noen fan av Arsenal (no shit sherlock) men det er noe med slike ekstatiske gledesutbrudd som gjør fotball rent igjen. Veldig gøy og se på!

 

Edit: Hvis noen vet hva Sigur Ros-sangen i video nr. 2 til Vestaa heter så lager du min dag :)

Holdt med å lese kommentarene det :)

 

Sigur Ros - Festival

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...