Prinz Poldi Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) piersmorgan Piers Morgan JOHN TERRY: 'I am not worthy, Robin - please go and score another goal.' @Persie_Official http://lockerz.com/s/151413936 (Thks @rikky_harris for pic) 31 minutes ago Endret 29. oktober 2011 av Hegland Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hadde ikke mulighet til å se kampen i dag og visste ikke noe om resultatet før nå nettopp. Syke saker. RvP er en drøy spiller. fy faen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kom nettopp hjem etter 7,5 hektiske timer på jobb. Gliser fortsatt fra øre til øre. Kan ikke huske å ha sett en så ellevill kamp noen gang. Hvis Cesc var Jesus, er van Persie GUD! Herre min skaper, for en mann. Vår beste kaptein siden Vieira er han også. Ikke bare drar han laget gjennom vanskelige kamper på egenhånd, men han er også vokal på banen, og en ekstremt viktig mann både i garderoben og på treningsfeltet. Har ikke tall på hvor mange unge spillere som sier at de har fått tips fra ham. Som en fyr sa her inne tidligere; gi mannen en tom kontrakt og la ham fylle den ut selv. Så god er han. PLs beste spiss uten tvil. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Old Game Skrevet 29. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. oktober 2011 Ivanovic hahaha, ynkelig 13 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Final Scenes from Stamford Bridge Se på gutta. Får tårer i øyene. For en fantastisk spillergruppe vi har. Alle som en BRYR de seg virkelig om hvordan vi gjør det. Se på Szczesny kontra Almunia. De blør for drakta hele gjengen, og det er derfor vi vant i dag. I dag er jeg ekstremt stolt av å være gooner. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Det fryder meg å se en utrolig vakker GIF av deg, toppmeis Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Arteta slo nok en gang flest pasninger av samtlige spillere på banen, og hadde hele 94 % pass accuracy. Han slo også ti langpasninger og traff på ni av dem. Imponerende statistikker, og en kjempesignering av Wenger. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Arteta er elskbar! Tredje og siste mål til Van Persie, leser på flere steder at det var dårlig av Cech der. Men jeg synes faktisk at det var et meget vanskelig skudd å redde. Van Persie skjøt helt maks og hardt! Kan jo se at ballen beveger i lufta slik den ville ha gjort på frispark til Juninho (Eller C.Ronaldo som er kanskje mer kjent for (litt ufortjent status der) ). Hva mener dere? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Husker ikke. Fikk blackout. 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ballen fikk en syk retningsforandring når den nærmest seg Cech, ja. Ikke lett å redde det skuddet, kan ikke klassifiseres som en keepertabbe IMO. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Det er litt sent nå, men bedre sent enn aldri: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! FOR FAEN:D Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 FUK THE TOTTNUM FUK THE CHELSKI!!!!!!!!!!!! GREATEST TEAM THE WORLD HAS EVER SEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!! RUSSERFITTER!!!!!!!!!!!!! 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Kan ikke huske å ha sett en så ellevill kamp noen gang. Det kan jeg Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 JADAAAAAAAA TOTTHUM ER NOEN FORPULTE FITTEJØDER!!! HURRAAA Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Arteta er elskbar! Tredje og siste mål til Van Persie, leser på flere steder at det var dårlig av Cech der. Men jeg synes faktisk at det var et meget vanskelig skudd å redde. Van Persie skjøt helt maks og hardt! Kan jo se at ballen beveger i lufta slik den ville ha gjort på frispark til Juninho (Eller C.Ronaldo som er kanskje mer kjent for (litt ufortjent status der) ). Hva mener dere? Ufattelig vanskelig skudd å redde. De siste 2 meterene før ballen når Cech tar ballen plutselig helomvending og skrur noe helt vanvittig mot andre hjørnet. Cech er rett og slett sjanseløs der. Målet til Santos derimot er langt ifra imponerende av Cech @toppmeis Fantastisk ynkelig av Ivanovic! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tre fønfækts på morrakvisten: Vår forrige borteseier kom mot Blackpool, 10. april Robin van Persie scorte flere mål i går enn det Fernando Torres har gjort på brua i hele sin Chelsea-karriere John Terry is a cunt 4 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Sånn som Chelsea fremstår så ser jeg det som sannsynlig at de faller utenfor topp 4. Arsenal og Spurs på 3. og 4.? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tre fønfækts på morrakvisten: Vår forrige borteseier kom mot Blackpool, 10. april Robin van Persie scorte flere mål i går enn det Fernando Torres har gjort på brua i hele sin Chelsea-karriere John Terry is a cunt Hahahah, fantastisk Lenke til kommentar
Payung Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Chelsea har akkurat det samme problemet som oss, nemlig forsvaret. Får de orden på det så kan de fort gå å vinne ligaen imo. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Pølsevev. Chelsea hadde en dårlig dag på jobb i går, men Chelsea vil reise seg igjen. Faktisk så tror jeg Chelsea fremdeles er med å kjempe om gullet. Har enda troen på at det står mellom United og Chelsea. City har ikke erfaringen som trengs for å ta det helt inn tror jeg. De kommer til å få en knekk de også. Arsenal fikk det tidlig, Chelsea og United har det delvis nå. United henter dog med seg poeng - det gjør ikke Chelsea. Men at skuten vil snu er jeg overbevist over. Etter jul i fjor, sa alle at Chelsea var sjanseløse, og mange snakket om at de da kom til å falle utenfor topp 4. Det skjedde ikke da - og det kommer ikke til å skje i år. At flere lag blander seg i toppstriden kan så være, og jeg ønsker dem velkommen - det være seg om det er Arsenal eller Tottenham. Edit: Chelsea sitt store problem er forsvaret ja. Jeg fatter ikke hvorfor AVB bruker Bosingwa mot lag over 10. plass på tabellen. Mannen har jo ikke et defensivt gen i kroppen. En ny back i januar bør være høyt på ønskelisten. van der Wiel har jo blitt linket opp til flere ganger, og er mer enn velkommen på brua. Endret 30. oktober 2011 av HeHauken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå