Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom nettopp hjem etter 7,5 hektiske timer på jobb. Gliser fortsatt fra øre til øre. Kan ikke huske å ha sett en så ellevill kamp noen gang. Hvis Cesc var Jesus, er van Persie GUD! Herre min skaper, for en mann. Vår beste kaptein siden Vieira er han også. Ikke bare drar han laget gjennom vanskelige kamper på egenhånd, men han er også vokal på banen, og en ekstremt viktig mann både i garderoben og på treningsfeltet. Har ikke tall på hvor mange unge spillere som sier at de har fått tips fra ham. Som en fyr sa her inne tidligere; gi mannen en tom kontrakt og la ham fylle den ut selv. Så god er han. PLs beste spiss uten tvil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

:) Arteta er elskbar!

 

Tredje og siste mål til Van Persie, leser på flere steder at det var dårlig av Cech der. Men jeg synes faktisk at det var et meget vanskelig skudd å redde. Van Persie skjøt helt maks og hardt! Kan jo se at ballen beveger i lufta slik den ville ha gjort på frispark til Juninho (Eller C.Ronaldo som er kanskje mer kjent for (litt ufortjent status der) ). Hva mener dere?

Lenke til kommentar

:) Arteta er elskbar!

 

Tredje og siste mål til Van Persie, leser på flere steder at det var dårlig av Cech der. Men jeg synes faktisk at det var et meget vanskelig skudd å redde. Van Persie skjøt helt maks og hardt! Kan jo se at ballen beveger i lufta slik den ville ha gjort på frispark til Juninho (Eller C.Ronaldo som er kanskje mer kjent for (litt ufortjent status der) ). Hva mener dere?

 

Ufattelig vanskelig skudd å redde. De siste 2 meterene før ballen når Cech tar ballen plutselig helomvending og skrur noe helt vanvittig mot andre hjørnet. Cech er rett og slett sjanseløs der.

 

Målet til Santos derimot er langt ifra imponerende av Cech :p

 

@toppmeis

 

Fantastisk ynkelig av Ivanovic!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Tre fønfækts på morrakvisten:


  •  
  • Vår forrige borteseier kom mot Blackpool, 10. april
  • Robin van Persie scorte flere mål i går enn det Fernando Torres har gjort på brua i hele sin Chelsea-karriere
  • John Terry is a cunt

 

Hahahah, fantastisk :D

Lenke til kommentar

Pølsevev. Chelsea hadde en dårlig dag på jobb i går, men Chelsea vil reise seg igjen. Faktisk så tror jeg Chelsea fremdeles er med å kjempe om gullet. Har enda troen på at det står mellom United og Chelsea. City har ikke erfaringen som trengs for å ta det helt inn tror jeg. De kommer til å få en knekk de også. Arsenal fikk det tidlig, Chelsea og United har det delvis nå. United henter dog med seg poeng - det gjør ikke Chelsea. Men at skuten vil snu er jeg overbevist over.

 

Etter jul i fjor, sa alle at Chelsea var sjanseløse, og mange snakket om at de da kom til å falle utenfor topp 4. Det skjedde ikke da - og det kommer ikke til å skje i år. At flere lag blander seg i toppstriden kan så være, og jeg ønsker dem velkommen - det være seg om det er Arsenal eller Tottenham.

 

Edit: Chelsea sitt store problem er forsvaret ja. Jeg fatter ikke hvorfor AVB bruker Bosingwa mot lag over 10. plass på tabellen. Mannen har jo ikke et defensivt gen i kroppen. En ny back i januar bør være høyt på ønskelisten. van der Wiel har jo blitt linket opp til flere ganger, og er mer enn velkommen på brua.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...