Urmaker Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er f*** meg så latterlig at VI fikk en mann utvist i den kampen. Merker jeg blir forbanna. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Begriper ikke at det er lov å ta kvelertak på andre spillere. Har jo ingenting på en fotballbane å gjøre. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er vel egentlig ikke lov, og skal straffes med direkte rødt kort. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er bare gullguttene i Barca som får lov. Alle andre får selvsagt rødt kort. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Det er tydeligvis lov og ikke bare Barca som "slipper unna". Husker Barton i fjor tok kvelertak på Szczesny i 4-4 kampen. Samme man var vel heller ufin (drar ham opp med makt) mot Gervinho i 0-0 kampen i år. Sett det i flere andre situasjoner. Dommeren har alltid valgt å ignorere dette. EDIT: Husket noe feil. Var vel ikke akkurat direkte kvelertak, og dessuten var det Nolan. Se 1.30 og ut. http://www.youtube.com/watch?v=EQ_lOUfVHwk&feature=related Endret 26. oktober 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Var Nolan som tok kvelertak på Wojciech når de scorte 4-1 da han gikk inn i målet for å hente ballen ettersom han ville ha avspark fortest mulig. Det herligste med hele situasjonen var at selv om Nolan hev polakken i bakken var det Wojciech som fikk rødt Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Szczesny fikk da ikke rødt. Forøvrig slapp Nolan alt for billig unna med den. Gult tror jeg ingen hadde reagert på i det hele tatt, rødt hadde muligens vært i overkant strengt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Gult* skrivefeil der. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Szczesny fikk da ikke rødt. Forøvrig slapp Nolan alt for billig unna med den. Gult tror jeg ingen hadde reagert på i det hele tatt, rødt hadde muligens vært i overkant strengt. Han fikk gult. Både polakken og Nolan fikk gult kort. Polakken for å drøye tid og Nolan for å gå bajas. Edit: 68:04: Szczesny holds on to the ball and prevents Newcastle from getting it to take a quick kick off. Nolan pushes Szczesny to the ground. Dowd books Szczesny for time wasting. Nolan also receives yellow card for unsportsmanlike conduct. Er dog forstålig at dere har glemt dette. Jeg hadde også prøvd å glemme kampen så fort som mulig om jeg var Arsenalsupporter. Endret 26. oktober 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Har blokkert hele kampen, så jeg hadde bare videosnutten å gå etter, men det høres rett og rimelig ut. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Heh. Redigert akkurat posten da du postet den der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Svikeren sa definivt noe provoserende til Kanoute. Men sistnevnte oppførte seg heller ikke som en engel iforkant av hendelsen.. Endret 26. oktober 2011 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Nio_7hgcumw Kanskje litt tidlig å si enda, men Park virker milevis bedre enn Chamakh. Kjempekamp av koreaneren. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er kjempepositiv til Park ovenfor Chamakh. Chamakh har fått sjanse gang på gang uten å vise til noe, og Park kan uansett ikke score mindre enn det Chamakh gjør nå. Han virker klok i posisjonering, og med litt mer timing tror jeg han kan lett slå ut Chamakh om den plassen. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 I tillegg kan han passere spillere og skyte fra distanse. Kan ikke huske at Chamakh har gjort noen av delene. 3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 http://footy-bible.co.uk/are-liverpool-going-to-make-a-surprise-30m-bid-for-robin-van-persie Hahahaha Lenke til kommentar
Payung Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 OM han drar så er nok ikke Liverpool på listen over aktuelle klubber nei. Drukket litt for mye den mannen bak den bloggen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 HAHAHAHAHAHAHA, fantastisk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 OM han drar så er nok ikke Liverpool på listen over aktuelle klubber nei. Drukket litt for mye den mannen bak den bloggen. Han refererer jo faktisk til en kilde, så det er vel evt kilden somm har drukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå