Corporal Jenkinson Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Håper vi hviler samtlige av de som spiller fast slik at de blir klar til helgens kamp mot Chelsea. Chamberlain, Miyaichi og Coquelin håper jeg alle får spille fra start. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) on Robin van Persie…The medical team did very well to get him on the bench [for the Stoke game]. They did so well that he got us two goals so I don't know whether we should give the goals to Van Persie or the medical team! on Gibbs, Jenkinson and Diaby… It looks unlikely that they will be available for the Chelsea game. on Thomas Vermaelen… He is back in full training again, he is alright now. on Jack Wilshere… Everything is going to plan. The next steps will be to have a scan but he is on track. Hadde vært en drøm å hatt Vermaelen klar til Chelsea. Spørs om kampformen er for rusten til det. Også godt å se at det medisinske teamet gjør jobben sin! Endret 24. oktober 2011 av Liquidkey 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Syns hver gang Vermaelen har komt igjen ifra skade har han levert fra første minutt! Håper og tror det blir det samme til helgen. Hadde ikke bare vært en drøm, men en våt en! 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Om det ikke skjer noe nytt før helgen mener jeg at vi står best rustet mot Torres, Mata og Sturridge (jeg antar bare at disse starter) med Vermaelen, uten nevneverdig kamptrening og Koscielny. Mertesacker mot nevnte vil gjøre meg svært nervøs. Forøvrig ser det ut til at kveldens lag vil bestå av disse: Fabianski Yennaris - Squillaci - Vermaelen - Miquel Coquelin - Frimpong – Chamberlain - Park - Benayoun Hvem tar siste plassen? Rosicky? Endret 25. oktober 2011 av Atald Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kampen idag går bare på radio, bare slik at folk ikke bruker hele kvelden på å lete etter stream Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Kan også sees på Arsenal Player klokken 23 norsk tid. Funket flott forrige gang, og er vel verdt de 15 kronene det koster for en dags tilgang. Forøvrig er kamptråd mekket i all hast. Endret 25. oktober 2011 av Atald Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kampen idag går bare på radio, bare slik at folk ikke bruker hele kvelden på å lete etter stream Fail. Jaja, får høre på radio mens jeg driver med noe annet Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Arsenal Arsenal.com Wenger: "Vermaelen will be a bit short for Saturday. It didn't look too bad but he came off with a slight calf problem." Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Helvete. Piss. Har null tro på poeng nå. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 T_Vermaelen05 Thomas Vermaelen Btw, i had a small cramp at the end. Nothing serious. Just went out as a precaution. Forhåpentligvis kan du få igjen noe av håpet, Vestaa. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Håper av hele mitt hjerte dere moser Chelsea og slår et slag for fotballen. Får ikke sett kampen, men heier på dere i denne. Håper på litt god gammeldags karma og en romantisk "slutt" - gjerne med selvmål av John Terry. 2 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) FourFourTom: Watch this from 2:10-2:20. Fabregas clearly says "puto Negro de mierda" which means "fucking black shit" http://www.canalplus.es/play/video.html?xref=20111024plucanftb_22.Ves via @DavidN75 Noen som fikk med seg videon av saken? Endret 26. oktober 2011 av Urmaker Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har sett det et par ganger, men ettersom jeg dessverre er svært dårlig til å lese på lepper, spesielt på språk jeg ikke kan, får jeg lite ut av det. http://www.arsenal.com/news/news-archive/vermaelen-available-for-chelsea-match?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed:+arsenal-news+(News+Feed) Dersom noen skulle tvile på at Vermaelen er klar til Chelsea-kampen bekreftes det her av Arsenal.com. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kan bli litt artig å høre hva Fabregas påstår at han sa.... Han gikk jo ganske offensivt ut i etterkant. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Æsj, Cesc ser forbanna ekkel ut nå for tiden. Tviler ikke et sekund på at det var det han sa. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Cesc, altså... Jeg synes også det er litt vanskelig å lese leppene, men jeg er enig i at det virker som at han sier "puto Negro de mierda". Har saken blitt lagt død eller hva? Digga meg at Messi ikke satte straffen på slutten. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Men ser ikke ut som han sier negro på noe tidspunkt. Ser at han sier puta og mierda eller noe som likner hvertfall. Nå kan ikke jeg spansk da. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ingen tvil om at sier NOE til Kanoute hvertfall slik som sistnevnte reagerer. Meget usportslig og unødvendig av Fabregas som oppsøkte situasjonen. Det er vel slik man blir påvirket når man spiller sammen en gjeng klyser. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Blir litt småkvalm av å se på det der. Virker som Cesc har forandret seg etter overgangen til Barcelona, og det bare etter så kort tid. Uansett ufattelig unødvendig av Fabregas å gå oppsøke Kanoute på den måten. I fjor fikk vi jo merke at Barcelona-spillerne pleier å oppsøke slike situasjoner og blande seg inn. Var vel 3-4 kvelertak fra Barcelona-spillere under Barca-Arsenal tidligere i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå