Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
on Robin van Persie…

The medical team did very well to get him on the bench [for the Stoke game]. They did so well that he got us two goals so I don't know whether we should give the goals to Van Persie or the medical team!

 

on Gibbs, Jenkinson and Diaby…

It looks unlikely that they will be available for the Chelsea game.

 

on Thomas Vermaelen…

He is back in full training again, he is alright now.

 

on Jack Wilshere…

Everything is going to plan. The next steps will be to have a scan but he is on track.

Hadde vært en drøm å hatt Vermaelen klar til Chelsea. Spørs om kampformen er for rusten til det. Også godt å se at det medisinske teamet gjør jobben sin!

Endret av Liquidkey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om det ikke skjer noe nytt før helgen mener jeg at vi står best rustet mot Torres, Mata og Sturridge (jeg antar bare at disse starter) med Vermaelen, uten nevneverdig kamptrening og Koscielny. Mertesacker mot nevnte vil gjøre meg svært nervøs.

 

Forøvrig ser det ut til at kveldens lag vil bestå av disse:

 

Fabianski

Yennaris - Squillaci - Vermaelen - Miquel

Coquelin - Frimpong

Chamberlain - Park - Benayoun

 

Hvem tar siste plassen? Rosicky?

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Jeg har sett det et par ganger, men ettersom jeg dessverre er svært dårlig til å lese på lepper, spesielt på språk jeg ikke kan, får jeg lite ut av det.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/vermaelen-available-for-chelsea-match?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed:+arsenal-news+(News+Feed)

 

Dersom noen skulle tvile på at Vermaelen er klar til Chelsea-kampen bekreftes det her av Arsenal.com.

Lenke til kommentar

Blir litt småkvalm av å se på det der. Virker som Cesc har forandret seg etter overgangen til Barcelona, og det bare etter så kort tid. Uansett ufattelig unødvendig av Fabregas å gå oppsøke Kanoute på den måten. I fjor fikk vi jo merke at Barcelona-spillerne pleier å oppsøke slike situasjoner og blande seg inn. Var vel 3-4 kvelertak fra Barcelona-spillere under Barca-Arsenal tidligere i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...