Xanman Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Medical Centre opens at training ground Fantastisk! Elsker at vi endelig gjør noe med klubbens verste problem! Håper det gir resultater! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Dennis Bergkamp kan fortsatt, her fra en Veterankamp for Ajax. Jeg er usikker på når kampen ble spilt, men fortsatt... http://www.youtube.com/watch?v=GsKiL0DQpts Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Dette er mer nylig (fra 0:30): http://www.youtube.com/watch?v=Q-AxeLvHcOo Aner jeg et comeback? Endret 17. oktober 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hjelpe meg. Det der var jo damelagskeeper tendenser.... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Vermalen signerer ny kontrakt med dere jo. Er det i ferd med å snu? Men hva er det som er gale med Rosicky og frispark greiene hans? I dag/går smilte han til og med. Mastermind eller bare spaced? JamesOlley James Olley Spoke to #Rosicky yesterday about why he doesn't watch free kickd he defends. Says with Larsson and Rooney, he knew they were in immediately og mer: http://www.thisislondon.co.uk/standard-sport/football/article-23999142-mystic-rosicky-i-knew-free-kick-was-going-in.do Endret 18. oktober 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fire nye år med the Verminator! Fantastisk! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Dagens glad-nyhet dette. :-) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 @MattLawExpress: Not sure why people keep asking about song - as far as i know he is already contracted to arsenal until 2015. To LANS (like a new signing) på en dag! Ikke verst! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Og happy day! Satserpå at RvP signerer i løpet av noen måneder også så ser framtiden brått litt lysere ut! Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 RvP signerer dersom vi klatrer opp på topp 3 igjen og kjøper inn klassespillere i januar. Posisjon: Spiss og ving. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Flott at noen sitter med fasiten. Takk. Forøvrig sinnsykt fornøyd med at Verminator signerte ny kontrakt. Dette blir en bra Arsenal-uke. Endret 18. oktober 2011 av Vestaa 3 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ok. Hva ok? Er du uenig i det? Dette er mer nylig (fra 0:30): http://www.youtube.com/watch?v=Q-AxeLvHcOo Aner jeg et comeback? Comeback som fotballspiller: Nei! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Xanman Skrevet 18. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Endret 18. oktober 2011 av Le Professeur 14 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vinner vi imorgen og til helgen blir det definitvt en av de bedre ukene det siste året, unntaket er vel når vi banka() Barca hjemme i Februar Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Regner med gutta har hørt siste Tuesday Club? En av tidenes beste etter min mening, Keith Dover i pub-stemning kan jo ikke gå galt. "We have lost the plans for the Oxlade-Chamberlain device. If they are not found in 48 hours, Europe will lounged into a terrible war." Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hørte den nå nettopp. Fantastiske greier. "Chamakh, he's one of those players where you think you should put your arm around his shoulder, and with the other hand grab him by the throat and squeeze, squeeze, squeeze, 'till his cooling corpse just falls to the floor. And then you go, "Squillaci, come in. Don't worry 'bout him, he's having a turn."." Keith er legendarisk! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Håper de fortsetter med å ta podcastet etter kamp, for dette var usedvanlig bra greier. Gullkorn på rad og rekke! El Presidente er så jævla sjef! Endret 18. oktober 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 http://player.arsenal.com/player/1080-wojciech-versus Her uttaler Szczesny etternavnet sitt "Chesney". Det bør vel fjerne all tvil, med mindre han bevisst gjør det for at det skal være lettere for andre å uttale navnet hans. Jeg kommer i hvert fall til å bruke den uttalen fremover, slik jeg alltid har gjort. Schtensny høres bare teit ut. Utrolig artig film, for øvrig. Wojciech er sjef. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå