Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde heller foretrukket Coquelin der ettersom han har spilt i en slik rolle tidligere og gjort det meget bra. Frykter at Jenkins tar ansvar der frem til Sagna kommer tilbake..

 

Det jeg er mest bekymret for er at vi mest sannsynlig ikke ser vår sterkeste lagoppstillingen i år:

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Song - Wilshere

Walcott - Arteta - Gervinho

RvP

 

Kan jo legge til denne videoen også.

http://www.youtube.com/watch?v=MJC9n4LzlrI

Jeg savner denne gutten mer og mer for hver dag som går!

Endret av _dieseL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde heller foretrukket Coquelin der ettersom han har spilt i en slik rolle tidligere og gjort det meget bra. Frykter at Jenkins tar ansvar der frem til Sagna kommer tilbake..

 

Det jeg er mest bekymret for er at vi mest sannsynlig ikke ser vår sterkeste lagoppstillingen i år:

 

Enig angående Le Coq, men hvis du ser videon Le Prof posta er det svært lite sannsynlig for at det skjer. Katastrofe dersom Jenkern starter i Sagnas fravær ettersom han gjør mer negativt enn positivt, akkurat sånn som Average Al, Squid og Djourou. Er da mer positiv til en forsvarsfirer bestående av Koscielny - Per - Song - Gibbs, eller til nøds, Boateng - Per - Koscielny - Gibbs.

 

Du kan slutte å bekymre deg for at vi mest sannsynlig ikke får se vår sterkeste lagoppstilling i år ettersom vi ikke har sett denne på nøyaktig 1109 dager (4-0 hjemme mot Porto i Sept 08).

Lenke til kommentar

Josh James på twitter tidligere i dag:

Also spoke to RvP for his programme notes for Sunday's issue. He has a message for all fans re his commitment to the Club

Regner med at det er positivt, med tanke på at Josh James representerer Arsenal! Gleder meg til å høre hva han har sagt. Dick Law skal visstnok begynne å forhandle med van Persie, Vermaelen og Walcott neste måned.

 

Det gleder meg for øvrig å se hvor godt Chambo har integrert seg i stallen. Han har allerede glidd rett inn i miljøet til ungguttene. Tidligere i dag spilte han FIFA med Jack, Wojciech og Theo, og nå er han på Rihanna-konsert med Benik og Ozzy. Dette kan bare virke positivt på utviklingen hans i Arsenal.

 

Edit: Kamptråd

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Josh James på twitter tidligere i dag:

Also spoke to RvP for his programme notes for Sunday's issue. He has a message for all fans re his commitment to the Club

Regner med at det er positivt, med tanke på at Josh James representerer Arsenal! Gleder meg til å høre hva han har sagt. Dick Law skal visstnok begynne å forhandle med van Persie, Vermaelen og Walcott neste måned.

 

Here it is:

 

“I want to say something about my commitment to Arsenal because there have been many stories in the media lately,” said Van Persie.

 

“I am committed to Arsenal, and that’s how it is, despite people [in the media] making up stories. For example, they said I was selling my house, but that’s nothing recent, I moved house last year.

 

“I see stories which make me laugh, but I can see how frustrating it is from the fans’ point of view. But I am committed to Arsenal. I am captain, and fans should not believe everything they read.

 

“As for that house story, the house has been for sale for a while, but I’m not living on the streets or anything, I have found a really nice house, and yes, it’s in London! So I want to put that straight, I am committed, and I will show that on the pitch.”

 

Godt å lese. Håper han viser sin "commitment" og signerer en ny kontakt i november.

Lenke til kommentar

Da var vi endelig på riktig halvdel av tabellen. Tre poeng bak Tottenham og fire poeng bak Liverpool. Dagens seier var helt ufattelig viktig for selvtilliten vår. Vi har vunnet fem hjemmekamper på rad. Om vi slår Stoke på Emirates neste helg, begynner vi virkelig å komme på riktig spor. Etter det er Vermaelen tilbake fra skade, noe jeg tror vil gjøre underverker for forsvaret vårt. Ikke bare er han en stopper i verdensklasse, men han er også meget vokal og kommanderende.

 

Som sagt i kamptråden var Rosicky fantastisk i dag, og bør i mine øyne få starte fremover dersom han klarer å holde formen. Ramsey og Arteta blir litt for like i spillestilen, og førstnevnte er fortsatt ikke helt klar til å spille fast for oss. Arshavin hadde også et strålende innhopp, og bør prioriteres foran formsvake Walcott. Jenkinson var katastrofal i førsteomgang, men tok seg opp i andreomgang. Gutten er helt klart glad i klubben, og jobber beinhardt hele tiden, og jeg tror han vil bli bedre når han får litt selvtillit. Santos var også meget god.

 

Marseille har startet sesongen på begredelig vis, og ligger på 15. plass etter å kun ha vunnet én av sine ti første kamper. Vi bør hvile noen spillere på onsdag, og starte med dette laget neste helg:

 

Szczesny

Jenkinson - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Arteta - Song - Rosicky

Gervinho - van Persie - Arshavin

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror Vermaelen kan gjøre under for sesongen vår om han holder seg skadefri. Selvfølgelig er det mye mer som er galt med laget enn at vi trenger en kommanderende midtstopper, men tidligere så har det vist seg at når vi har fått inn en midtstopper som er i god form og gjør det bra så blir hele laget mirakuløst bedre i en periode til den personen går ut med skade eller mister form alla Djourou.

Lenke til kommentar

"Since the game at Hampden we've accepted we will have to beat Lithuania. Even if we beat Spain we want to win it because they beat us in Olomouc."

Rosicky will play tonight despite being struck by personal tragedy in the build-up to the match after his girlfriend Radka Kocurova miscarried five months into pregnancy.

 

Uff, sterkt...

Lenke til kommentar

Arshavin & Song set for contact talks

 

Håper vi får dette unnagjort så fort som mulig. Viktige spillere begge to. Interessant Arshavin-quote, forresten:

 

“I’m in high spirits right now. You know, after the game against Slovakia I feel like a load has been taken off my mind”, said Arshavin.

 

Shava er som kjent selve definisjonen av en humørspiller. Han er også kaptein for Russland, og ekstremt opptatt av at landslaget skal gjøre det bra. Jeg husker hvor rævva han var etter at de ikke klare å kvalifisere seg til fjorårets VM, og hvor lite spilleglede han viste. Opptredenen hans i går var derimot noe av det beste jeg har sett av ham på lenge. Han er en vanvittig talentfull spiller, og hvis han får litt selvtillit nå, ser jeg fort for meg at han kan bli viktig fremover. Dette vil også bety at den stadig forbedrede Gervinho kan spille på sin favoriserte høyreside, noe som igjen betyr at motstandernes venstrekanter må jobbe ekstra hardt defensivt. Altså vil jobben bli litt lettere for Jenkinson.

Lenke til kommentar

Vet virkelig ikke om jeg vil ha Arshavin i klubben lenger dersom Wenger insisterer på å spille han ute på kanten. Arshavin er virkelig bortkastet der ute og jeg syntes virkelig synd på mannen som virkelig var i verdensklasse før han kom til Arsenal og ble kastet inn i laget i en rolle hvor han 95% av tiden er middelmådig (hvis enn det).

 

Szczesny

 

Coquelin/Koscielny/Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Santos

 

Walcott/AOC - Song - Arteta/Rosicky - Gervinho

 

Arshavin

v. Persie

 

Der tror jeg Arshavin ville ha kommet til sin rett igjen..

 

 

Det er forøvrig livsviktig at Song signerer ny kontrakt.

Lenke til kommentar

Han er effektiv, rutinert, anvendelig og hater å tape. Ser ingen grunn til å la en spiller av hans kaliber gå når vi allerede har en tynn (med tanke på skader) og ung stall.

 

Edit:

 

http://www.youtube.com/watch?v=97hRLInk558

 

Elsker Arshavin når han er i form. I går viste han en helt annen utstråling enn han har gjort på lenge.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...