invalid_user Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er? ;p Hvorfor redigerte du bort det du hadde skrevet? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 To klasse spillere rett i dass for 0 kroner. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 To? Snakker du om Lehmann, eller? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Mener Hleb. Arsenal får vel penger av Hleb for å kjøpe seg fri fra kontrakten da, men det er vel en dråpe i Stillehavet, eller koster det mye det og? har lite peiling når det gjelder akkurat det. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg er ikke så veldig kjent med denne Webster-klausulen, men har hørt at det ikke er bare-bare å kjøpe seg fri fra kontrakten. Det hele kan ende opp i retten og vare i flere måneder. Dessuten er det en gentlemen's agreement klubbene imellom å ikke oppmuntre spillere til å ta seg i bruk av denne metoden. Derfor blir jeg svært irritert på Inter og Hleb hvis han forsøker å kjøpe seg fri. Nei, hvis han skal bort, skal han selges på vanlig vis. Det er det minste han kan gjøre for Arsenal. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Etter det jeg har fått med meg, så kan du kjøpe deg fri fra en kontrakt etter tre år, men tror ikke det er så lett nei, ettersom Wenger har truet Hleb med ett eller annet. EDIT: http://www.tv2.no/sporten/fotball/england/article1824848.ece Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Wenger er nok ute for å statuere et eksempel. Alle vet at man ikke skal holde en spiller på laget mot sin vilje. Men det er klart at man ikke vil miste en spiller av Hlebs kaliber for "lommerusk". Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er det bare meg som er drittlei av R-M, Barcelona, Inter, Milan og de andre klubber fra Italia eller Spania som driver med skitten spill? Det er moralsk forkastelig! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nei, du er ikke alene om å mene det. Real Madrid er værst i klassen sådan... Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Det ryktes at Arsenal har kjøpt Ben Arfa, jeg har sjekker wiki. Der står det at han er arsenalspiller nu, http://en.wikipedia.org/wiki/Hatem_Ben_Arfa. Wikipedia har omtrent alltid rett når det skjer noe, men jeg føler på meg at det er tøv. Selvfølgelig håper jeg at det er sant Endret 11. mai 2008 av Fox Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det står der enda, så jeg satser på at det er sannhet i det. Ben Arfa til Arsenal, ja takk! Noe skeptisk med tanke på at han antagelig blir meget dyr, og Reyes' skjebne slår meg umiddelbart når jeg hører slike summer og Arsenal sammen. Satser på at han takler PL bedre og vil trives bedre i London enn nevnte Reyes gjorde. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Bare for å få fram et poeng, så har jeg nå satt opp current club til "manchester united" . Så får vi se hvor lenge det holder. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er? ;p Hvorfor redigerte du bort det du hadde skrevet? Trudde Rexacurz og Fox snakka om Flamini når det gjaldt lojalitet, og innlegget mitt var deretter. ^^ Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Å redigere på Wikipedia er ikke spesielt vanskelig nei så kan ikke stole på Wikipedia i saker som dette. Jeg gadd ikke å redigere dette inn i artikkelen, men kunne enkelt gjort det med et tastetrykk: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 11. mai 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Contr...Arsenalallday08 Alle endringene til fyren som la til det med ben arfa. Ikkenoe å stole på liksom, like lite som det jeg endra inn der nå. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg er full klar over det, men det er veldig typiskt at folk som skriver i Wikipedia snuser og veit mer enn oss vanlige dødelige mennesker. Ifjor skrev wiki at Sagna skulle bli Arsenalspiller mens alle nettsider sa tøv, men det var sant likevel. Så jeg har bitteliten håp at han skal spille for oss. Selv om det er omtrent garantert at det er bullshit. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 For de som var med i tabelltipskonkurransen: Tabelltipset Premier League 2007/2008 - Vinner er kåret! Lenke til kommentar
Teds Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Mange kilder sier at handelen er avsluttet og at Ben Arfa har gått til Arsenal for £16M. Om dette er sant får vi kanskje ta med en klype salt, men stemmer det er det en kanonhandel av Wenger! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Dette er vel siste kilde: http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=693577 sier han er i prat med Arsenal, men ingenting er ferdig forhandlet. Er litt skeptisk til at Arsene knuser klubbrekorden for Ben Arfa sin del. Men men, den som lever får se! Blir også litt redd av dette: http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=693298 Håper ikke Wenger har tenkt til å bruke han i rollen til Flamini hele neste sesong. Som back-up greit nok, men ikke fast! Endret 12. mai 2008 av Benbjo Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Ben Arfa, rollen til Flamini? Han er kant / spiss og er altfor pinglete til det! Ben Arfa er en kant med leken teknikk og rå fart. EDIT: Gilberto ja. Feil. Endret 13. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå