Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke så veldig kjent med denne Webster-klausulen, men har hørt at det ikke er bare-bare å kjøpe seg fri fra kontrakten. Det hele kan ende opp i retten og vare i flere måneder. Dessuten er det en gentlemen's agreement klubbene imellom å ikke oppmuntre spillere til å ta seg i bruk av denne metoden. Derfor blir jeg svært irritert på Inter og Hleb hvis han forsøker å kjøpe seg fri. Nei, hvis han skal bort, skal han selges på vanlig vis. Det er det minste han kan gjøre for Arsenal.

Lenke til kommentar

Det står der enda, så jeg satser på at det er sannhet i det. Ben Arfa til Arsenal, ja takk! Noe skeptisk med tanke på at han antagelig blir meget dyr, og Reyes' skjebne slår meg umiddelbart når jeg hører slike summer og Arsenal sammen. Satser på at han takler PL bedre og vil trives bedre i London enn nevnte Reyes gjorde.

Lenke til kommentar

Å redigere på Wikipedia er ikke spesielt vanskelig nei så kan ikke stole på Wikipedia i saker som dette. Jeg gadd ikke å redigere dette inn i artikkelen, men kunne enkelt gjort det med et tastetrykk:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
arfaak0.jpg
Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Jeg er full klar over det, men det er veldig typiskt at folk som skriver i Wikipedia snuser og veit mer enn oss vanlige dødelige mennesker.

Ifjor skrev wiki at Sagna skulle bli Arsenalspiller mens alle nettsider sa tøv, men det var sant likevel. Så jeg har bitteliten håp at han skal spille for oss. :) Selv om det er omtrent garantert at det er bullshit.

Lenke til kommentar

Dette er vel siste kilde:

http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=693577

sier han er i prat med Arsenal, men ingenting er ferdig forhandlet. Er litt skeptisk til at Arsene knuser klubbrekorden for Ben Arfa sin del. Men men, den som lever får se!

Blir også litt redd av dette:

http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=693298

Håper ikke Wenger har tenkt til å bruke han i rollen til Flamini hele neste sesong. Som back-up greit nok, men ikke fast!

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...