Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Hva er siste nytt angående Diaby?

 

Trenger desperat en spiller som Wilshere/Nasri/Cesc/Diaby som kan drible seg forbi spillere i midtbaneleddet. Dette skjedde ikke en eneste gang i dag.

 

Coquelin kan gjøre en god jobb på høyrebacken med sin gode posisjonering, taklinger og pasningsfot. Jenkinson er katastrofe for tiden og må lånes ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er godt å ha deg her på forumet Le Prof! Optimismen kan redde en dag som denne!

 

Sagna ute frykter jeg blir fatalt for oss. Etter Sagnas skade var det vid åpent på høyresiden, noe som lett blir brukt mot oss de neste kampene. Jenkinson er langt fra moden nok til å ta en rolle som Sagna står for.

 

Savnet av Vermaelen, Wilshere og Diaby er alt for tydelig og det er på ingen måte en unnskyldning, men heller et klart bevis på hvor lite dekning vi har.

Lenke til kommentar

Slapp av da gutter.. Synes han hadde et reflektert, nyansert og kreativt innlegg, så jeg tenkte å dele den med dere for at dere! Værre er det ikke..

 

Istedetfor ros får jeg hån :(

 

Fordi du poster den som om du har skrevet det selv.

 

Hadde du ledet ann med "Leste et innlegg på VGD som jeg virkelig syntes traff spikeren på hodet" deretter lagt inn innlegget i kursiv med en lenke til originalinnlegget så hadde du nok ikke fått noe tyn.

 

Når du derimot gjør som du gjør så kalles det plagiat.

Lenke til kommentar

Slapp av da gutter.. Synes han hadde et reflektert, nyansert og kreativt innlegg, så jeg tenkte å dele den med dere for at dere! Værre er det ikke..

 

Istedetfor ros får jeg hån :(

 

Fordi du poster den som om du har skrevet det selv.

 

Hadde du ledet ann med "Leste et innlegg på VGD som jeg virkelig syntes traff spikeren på hodet" deretter lagt inn innlegget i kursiv med en lenke til originalinnlegget så hadde du nok ikke fått noe tyn.

 

Når du derimot gjør som du gjør så kalles det plagiat.

Har du fri fra skolen i morgen? mtp. at du svarer så sent :p

Jeg legger meg snart, har skole altså :) ikke noe høstferie shit her :D

Lenke til kommentar

Slapp av da gutter.. Synes han hadde et reflektert, nyansert og kreativt innlegg, så jeg tenkte å dele den med dere for at dere! Værre er det ikke..

 

Istedetfor ros får jeg hån :(

Ehh, tuller du? Er du liksom 19 år gammel, og du klarer ikke skjønne hvorfor du får kjeft når du poster andre innlegg som om det var dine egne? Har du enda ikke skjønt at det er dumt, i og med at du har fått slettet slike innlegg tidligere? Om du putter det i quote-tags og gjør det klart hvor sitatet er i fra (med link) er det greit nok, men det du gjør er bare latterlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...