Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wenger says Sagna ankle injury serious. In hospital. "We are very worried ... the first signs don't look good".

 

Argh, fy faen så lei eg er dette drittet. Eit par gode resultat, og vi får ei ny stygg skade på ein nøkkelspelar slengt i trynet. Heldigvis kjøpte vi Jenkinson i sommar, så vi har ingenting å bekymre oss over.

 

Bacary Sagna has a broken fibula according to French television. Absolutely devastating news.

 

Excellent.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Det er ikke til å stikke under stol at vi har startet denne sesongen på katastrofalt vis. Jeg er virkelig langt nede nå, og jeg klarer ikke lenger å nyte fotballkamper med mindre vi leder med flere mål enn det er mulig å ta igjen på den tiden som gjenstår. Likevel er ikke alt håp ute. Fjerdeplassen er langt i fra tapt. Nå har vi uker å samle oss på, før vi møter Sunderland på Emirates. Tottenham og Liverpool møter henholdsvis Newcastle og Man Utd som begge har startet sesongen glimrende. Dersom vi vinner, og Tottenham og Liverpool taper, vil vi bare være tre poeng bak Liverpool og to poeng bak Tottenham (dog med en kamp mer spilt enn sistnevnte lag).

 

Ting ser bekmørkt ut for øyeblikket, men det er faktisk ikke så langt opp til rivalene våre. To av årets vanskeligste bortekamper mot United og Tottenham er overstått. Vi har også spilt hjemme mot Liverpool. Etter landslagspausen vil sannsynligvis Koscielny være tilbake, slik at Song kan returnere til den posisjonen hvor han virkelig briljerer Vermaelen er heller ikke langt unna. Selvtilliten i laget er helt på bunn, og vi trenger sårt noen flere seire for å få den tilbake. Håper inderlig at ting snur for oss snart.

 

Edit: Langtidsskade på Sagna, ja. Vi er en parodi av oss selv for øyeblikket.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Har googlet litt rundt og hvis skaden er som TomW sier, vil Bacary være tilbake litt uti desember, altså drøye to måneder. Ikke det verste jeg har hørt men Bacary er i tillegg til å være en av våre beste og jevneste spillere, en av de få spillerne våre med rutine, entusiasme og drive, en spiller som leder etter eksempel. Et tungt tap for oss.

Lenke til kommentar

Noe som irriterer med voldsomt er at ingen av midtbanespillerne våre har god nok "power" og akselerasjon til å storme fremover på midtbanen. Dermed blir vi tvunget til å spille ballen ut på kanten, noe som fører til håpløse innlegg og/eller balltap. Håper Diaby finner formen fort, slik at han kan løse dette problemet. På sitt beste er han ustoppelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...