Xanman Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Walcott ute med skade er veldig seriøst for Arsenal. I følge David Ornstein fra BBC er det heldigvis bare snakk om noen få dager. Kanskje er han til og med klar allerede til tirsdag. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Walcott ute med skade er veldig seriøst for Arsenal. I følge David Ornstein fra BBC er det heldigvis bare snakk om noen få dager. Kanskje er han til og med klar allerede til tirsdag onsdag. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Walcott ute med skade er veldig seriøst for Arsenal. I følge David Ornstein fra BBC er det heldigvis bare snakk om noen få dager. Kanskje er han til og med klar allerede til tirsdag onsdag. Sorry. Dumt av meg. Endret 25. september 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Olympiakos på onsdag. Noen som vet om Viasat sender den på 'gratiskanal' eller må jeg begynne å lete etter stream igjen? Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Valencia - Chelsea sendes på Viasat 4. Må nok ty til stream! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Bombe... Jaja, takk for oppklaringen. Stream it is. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Bombe... Jaja, takk for oppklaringen. Stream it is. Kampen går på Viasat Motor hvertfall. Dog betyr det stream for meg Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Wilshere tilbake om 4-5 måneder Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Sesongen er over for hans del. Det står at ankelen hans er rehabilitert etter 4-5 måneder. Deretter må han komme i form. Kjipt at det skulle bli sånn. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Æsj. Sånn går det når man bruker en ung spiller alt for mye. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Sånn går det når du bruker en Arsenal spiller for mye . Fint for oss som har viasat at den går på motor. Får den i HD da Endret 27. september 2011 av andre3028 Lenke til kommentar
czr Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Kjøpte meg viaplay for å ha tilgang til champions league, og må si jeg ikke ble imponert over kvaliteten på bildet forrige runde. Håper streamingen til viaplay fungerer bedre denne runden. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tror ikke du skal forvente for mye. Vært dårlig de gangene jeg har brukt det, og hørt om mange som syntes det er drit 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Blir det noe særlig billigere å kjøpe viaplay contra å ha viasat sport på tv? Jeg kjøpte noe pakke fra viasat på tilbud for ca ett år siden og da ble det rundt en hundrelapp dyrere i forhold til den grunnpakken vi hadde. Nå skal den riktignok gå opp enda en hundrelapp i pris etter det første året, men jeg føler at det ikke er så ille. Blir kanskje mulig å avbestille alle de filmkanalene vi fikk i samme slengen, ingen ser på det uansett. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Kjøpte meg viaplay for å ha tilgang til champions league, og må si jeg ikke ble imponert over kvaliteten på bildet forrige runde. Håper streamingen til viaplay fungerer bedre denne runden. Viaplay sammen med canal+ sin stremingtjeneste er håpløse. Hittil er det kun tv2sumo som har levert kvalitet det er verdt å bruke penger på. (etter min mening selvsagt) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Kan vel bare si meg enig der. I tillegg til den streamingservicen vi ikke har lov å snakke om, selv om den koster penger (hvis det gjelder lengre). Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Viaplay er så dårlig at det ikke er verdt å betale for.. TV2 Sumo derimot er kvalitet. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 TV2 Sumo fungerer fint for meg også, var greit å få det inkludert med den vanlige Premier League pakka på TV, slik at hvis man f.eks er på besøk hos noen som ikke har PL så får man streamet kampen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 følger det med på den vanlige PL pakken til 199 kr per mnd? hvor får man den koden evt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå