Leo_Khenir Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Eneste jeg stusser over er at du skriver som om Fabregas/Nasri fortsatt var Arsenal-spillere, selv om du også har med Arteta og Mertesacker (som ble kjøpt etter at de to førstnevnte ble solgt). Er dette fordi du vil vise hvordan Arsenal TIDLIGERE har spilt i Barca-formasjonen? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Zh60eUyCdKA Hardtarbeidende, energisk, herlig pasningsfot og strålende teknikk. Spennende spiller. Det blir gøy å se hvem av han og Frimpong som utvikler seg mest i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Highlights til kampen i går anyone? Glemte såklart å se det før day passet mitt var gått ut på arsenal player :/ Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Her, eller så kan du se den gratis i bedre kvalitet på Arsenal.com Fikk sett igjennom kampen i dag, og fy søder så god Coquelin og Ox'en var. Kommer til å bli viktig denne sesongen! 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tusen takk Vestaa! Noen andre enn meg som syns Ozzy ligner på Eden? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2040142/Arsene-Wenger-mood-meet-Arsenal-fans.html Latterlig. Rett og slett. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 GI MEG MEEEEEER! http://www.youtube.com/watch?v=2jaiSFcrJS4&NR=1 4 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Fabregas hadde litt å gjøre med de målene der... for å si det mildt. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nr 1 og 5 var faen meg bra! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Får bare vondt av å se på det der. Ett gigantisk hull i Arsenal-hjertet mitt der Fabregas en gang var. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 God og lang artikkel fra tv2sporten Min lenke 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Xanman Skrevet 23. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. september 2011 Verdt å nevne at teksten i innlegget mitt ovenfor ikke var skrevet av meg, bare for å ha det klart. Pass deg så du ikke blir den nye Nathalie nå, Ahmed. 10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 @YoungGunsBlog: Wojciech Szczęsny asked on Polish TV what he says to put penalty takers off scoring. This was his reply: http://www.youtube.com/watch?v=T9CnlWYkgLc&NR=1 HAHAHAHAHAH! LEGEND! 4 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Dette er ekstremt dårlige nyheter. Endret 24. september 2011 av -Lasse Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Dette er ekstremt dårlige nyheter. Som forventet. Ute minst til juletider. Arshavin er omsider på twitter: @andrarshavin23 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Dette er ekstremt dårlige nyheter. Som forventet. Ute minst til juletider. Arshavin er omsider på twitter: @andrarshavin23 Wilshere er ute resten av sesongen. Garantert. Han var opprinnelig ute til Januar, så når blir det minst 2-3 måneder til. The likes of Theo Walcott, Robin van Persie and Alex Song are in the same situation next summer. Wenger admits the negotiating process is always tricky so he is not wasting any time. "Yes, this starts now," said Wenger. "We will try to convince them. Our desire is there to do it and we are ready to sit down with them. 2/3 av disse spiller ikke for Arsenal neste sesong. "We will try to convince them". Låter rimelig dårlig. Tilsier at de allerede har sagt at de ikke ønsker å signere ny kontrakt. Endret 24. september 2011 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Walcott har visst en kneskade. Kan fort vise seg å være alvorlig. Triste nyheter, men han har strengt tatt vært svak så langt denne sesongen. Forhåpentligvis får vi se mer til Chamberlain mens han er ute. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 on the nature of Van Persie's captaincy... He does not talk a lot to the other players because he is not a talker but he speaks his mind. Hmm..... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Uten Walcott hadde det nok ikke blitt like lett seier i dag for dere. Det er jo ikke perfekt av han men han gjør en utrolig viktig jobb for dere i slike kamper og åpner opp forsvaret. Dere tror kanskje jaja, Oxlaide er bedre ving enn ham og har mer talent osv men det er ikke så lett å komme inn så kjapt på topplag osv. Walcott ute med skade er veldig seriøst for Arsenal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå