Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har NULL tro på at vi havner lavere enn midt på tabellen.

 

Det i seg selv er en skandale. Tror ikke vi kommer ut av denne sumpen i nærmeste fremtid. En revolusjon må til på styre og managementnivå, men det kommer desverre først til å skje når Hill-Wood avgår med døden.

 

Hvordan er det en skandale? Ikke alle deler din pessimisme. Ser jo at det går dårlig, men vi har godt nok lag til å kjempe i toppen. Og da blir det nok ikke noe nedrykk. Få tilbake litt skadede spillere og få litt mindre press så tror jeg det fort ser lysere ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har NULL tro på at vi havner lavere enn midt på tabellen.

 

Det i seg selv er en skandale. Tror ikke vi kommer ut av denne sumpen i nærmeste fremtid. En revolusjon må til på styre og managementnivå, men det kommer desverre først til å skje når Hill-Wood avgår med døden.

 

Hvordan er det en skandale? Ikke alle deler din pessimisme. Ser jo at det går dårlig, men vi har godt nok lag til å kjempe i toppen. Og da blir det nok ikke noe nedrykk. Få tilbake litt skadede spillere og få litt mindre press så tror jeg det fort ser lysere ut.

 

Det er en skandale at Arsenal havner midt på tabellen.

Lenke til kommentar

men vi har godt nok lag til å kjempe i toppen.

 

Tror du på dette selv?

 

Uten konstante skader på veldig sentrale spillere: Ja.

 

Har NULL tro på at vi havner lavere enn midt på tabellen.

 

Det i seg selv er en skandale. Tror ikke vi kommer ut av denne sumpen i nærmeste fremtid. En revolusjon må til på styre og managementnivå, men det kommer desverre først til å skje når Hill-Wood avgår med døden.

 

Hvordan er det en skandale? Ikke alle deler din pessimisme. Ser jo at det går dårlig, men vi har godt nok lag til å kjempe i toppen. Og da blir det nok ikke noe nedrykk. Få tilbake litt skadede spillere og få litt mindre press så tror jeg det fort ser lysere ut.

 

Det er en skandale at Arsenal havner midt på tabellen.

 

Det er det forsåvidt, men når folk snakker om nedrykk blir jeg noget oppgitt.

Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem. Har vært borte siden fredag, så jeg fikk ikke sett kampen. Kanskje like greit. Det er ikke til å legge skjul på at det er krise i Arsenal for øyeblikket, men å tro at vi kommer til å måtte kjempe for å unngå nedrykk denne sesongen er bare latterlig. Vi har bare spilt fem kamper, og er faktisk bare tre poeng bak Liverpool.

 

På tirsdag møter vi Shrewsbury, før vi møter Bolton på lørdag. En gyllen mulighet til å få tilbake litt selvtillit. Bolton har tapt ni av sine ti siste kamper, og kommer forhåpentligvis til å bli lett match. Men jeg tør selvsagt ikke å forvente noe som helst etter det vi har opplevd de siste ukene.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Det blir nok neppe nedrykk, men å havne midt på tabellen etter sesongen vil mer eller mindre være en skandale.

Det pleier å gå "litt bedre" på høsten for Arsenals del, i det minste de forrige sesongene - det vi ser nå er jo en av de verste startene på veldig lenge. Kampen som var på lørdag kom veldig uheldig ut resultatmessig, men det største problemet var nok at bakre fireren ikke greier å holde offsidelinjen. Det er to nye spillere der som ikke har spilt i PL og som nå spiller sine første kamper, så det blir litt dumt å mene at forsvaret kommer til å være ute og kjøre hele sesongen. Andre topplag har bedre organisert forsvar, men jeg mener at det vil komme seg etterhvert for oss også denne sesongen, når Vermaelen forhåpentligvis slutter å være konstant skadet. På lørdag fikk vi dessuten to selvmål som kom nærmest ut av ingenting. Ja, det skulle kanskje vært mulig for Song og Kos å stokke beina annerledes og unngå å nette feil vei, men det er ikke ting som skjer i hver kamp, selv om vi ofte pleier å ha en god dose uflaks ute på plenen.

 

Laget er nok på vei opp, sett bort fra en tragikomisk kamp på lørdag, og det er 6 poeng opp til 3. plass på tabellen - så for guds skyld slutt å prate om nedrykk, gutta kommer til å slå tilbake!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fryktelig kamp å følge foran tv-skjermen i går, ja. Førsteomgangen fra vår side syns jeg er nogenlunde bra, utenom minuttene rett etter utligningen til Blackburn. Da presser de oss tilbake på banen og skaper et skikkelig trøkk på oss. Resten av omgangen så sitter spillet, pasningene og bevegelsene som det skal. Jeg føler vi går til pause med en fortjent ledelse. Det er i andreomgangen at alt går til helvete...

 

Før kampen var det snakk om at Wenger og laget hadde fått orden på de defensive dødballene, og at dette var et område som vi hadde forbedret oss fra forrige sesong. Det så ikke sånn ut i går, for å si det sånn..!

 

De 2 scoringene til Blackburn som kommer fra en corner og et frispark var så jævlig lettkjøpte mål. Hva i helvete er det Song tenker på? Skal han prøve å dempe ballen innenfor sekstenmeteren for så å spille seg ut av forsvaret..i den situasjonen så skulle ballen ha vært klarert ut av farlig sone i det hele tatt før den kom til Song.

 

På Yakubu sin andre scoring så bommer Koscielny grovt i timingen i luftrommet, som gjør at N'Zonzi kan banke ballen inn foran kassa. Det hjelper heller ikke at Santos står og sover i rumpa på Yakubu, noe som gjør offsidejobben til linjemannen enda vanskeligere. Santos hadde forøvrig en håpløs kamp i dag. Posisjoneringen, pasningsspillet, defensiv stabilitet, valgene med ballen i beina(you name it)..ingenting stemte for Brasilianeren. Er selv veldig kritisk til dette kjøpet. Skjønner fortsatt ikke hvorfor Gibbs ikke ble foretrukket på venstrebacken i dag..

 

Song og Arteta strålte på midtbanen i de første 45 minuttene, men i andreomgangen så datt de(som resten av laget) i prestasjonene. Høyresiden vår i førsteomgangen var fenomenal. Sagna og Gervinho skapte farligheter på farligheter, og gjorde livet surt for Givet på venstresiden i forsvaret til Blackburn.

 

Oppsummert så var vi katastrofe defensivt i dag, mens vi skaper masse bra offensivt. Men pokker Wenger, nå må du se å stramme opp det defensive..12 baklengs på de 2 siste bortekampene, HORRIBELT!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

I den formen Cesc er i nå, ville alle lag i verden savnet han.

Joda, men det er ikke offensivt vi har problemer. Vi scorte tre mål mot Blackburn, men klarte likevel å rote bort alle poengene. Med Wilshere og Vermaelen på banen, tror jeg situasjonen hadde vært en annen.

 

van persie savner pasningene til fabregas

Han klarte seg da fint siste del av forrige sesong, selv om Cesc var skadet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...