Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Detective82

Hearing Oxlade-Chamberlain was in superb form for reserves vs Bolton last night. Knocking on the door for the first team - loud.

For tidlig, eller er han klar? Han hadde et dårlig innhopp mot Manchester United, men det var ikke akkurat en god kamp å komme inn til. Theo Walcott har ikke akkurat vist sitt potensiale den siste tiden.

Ikke klar. By a long shot. Tipper han blir sent på lån i januar etter noen kamper i CC.

Lenke til kommentar

Litt tidlig enda. Håper han får sin første kamp fra start mot Shrewsbury neste uke, sammen med Ryo. På lørdag håper jeg Shava og Gervinho starter på hver sin kant.

Ser gjerne laget i 4-2-3-1 med Walcott/Chamakh/Park på topp og van Persie i "Cesc-rollen". Arshavin og Gervinho på hver sin kant som du sier :innocent:

Lenke til kommentar

Liker mye bedre RvP på topp og Arteta i Cesc rollen tbh.

Syntes van Persie blir altfor isolert alene på topp og Arteta tror jeg ikke vil holde mål i Cesc-rollen for å være ærlig. Virker å trives med å ligge litt dypere og komme på litt sene løp inn i boksen utifra hva jeg har sett.

Lenke til kommentar

RvP er en gud der han spiller nå. I de tilfellene han har en tendens til å bli isolert på toppen, er det som regel pga en svak midtbane. Med Arteta, Wilshere og Song tror jeg det kan bli bra

Problemet er bare at Wilshere mangler og at vi dermed mangler en midtbamespiller som presser såpass høyt som Cesc pleide å gjøre. Når Diaby kommer tilbake så kan det hjelpe litt :p

Men, inntil Wilshere og Diaby kommer tilbake så mener jeg van Persie burde spille dypere slik at vi har en ordentlig kreativ og målfarlig spiller i den posisjonen.

Lenke til kommentar

RvP er en gud der han spiller nå. I de tilfellene han har en tendens til å bli isolert på toppen, er det som regel pga en svak midtbane. Med Arteta, Wilshere og Song tror jeg det kan bli bra

Problemet er bare at Wilshere mangler og at vi dermed mangler en midtbamespiller som presser såpass høyt som Cesc pleide å gjøre. Når Diaby kommer tilbake så kan det hjelpe litt :p

Men, inntil Wilshere og Diaby kommer tilbake så mener jeg van Persie burde spille dypere slik at vi har en ordentlig kreativ og målfarlig spiller i den posisjonen.

Det er ikke «football manager» vi spiller her. Det at midtbanen ikke har presset kan ha vel så mye med at vi mangler defensiv stabilitet i midtbanen. Det vil med andre ord ikke nødvendigvis gjøre underverker å sette inn en mer offensiv spiller på midtbanen.

Endret av Urmaker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Arsenal the 5th team in Prem history to concede at least 14 goals in first five games. Only Soton avoided relegation, and they finished 17th

Sweet.

Vi ligger også godt an til rekorden for antall innsluppede mål. Rekorden er 125, vi ligger an til 121 foreløpig, men vi har ikke møtt City eller Chelsea enda. Blir stygge sifre der.

Arsenal er ikke Soton.

Hvorfor skal Arsenal være unlatt fra statistikken? Alt tilsier av vi kommer til å kjempe om nedrykk i år.

Lenke til kommentar

Såså. Ting vil gå bedre. Jeg tror laget er i villrede etter tap av to ledertyper på midten. Ihvertfall en. Jeg tror ikke dere vinner PL og kanskje kan det bli vanskelig med 4 plassen også men det blir ikke en kamp mot nedrykk

Tabeller før minst Oktober er verdiløse. En seier og dere klatrer sikkert halve tabellen

Lenke til kommentar

Det som har vært så rart er jo at vi har vært bunnsolide i forsvar de kampene Vermaelen har spilt i år. Det har faktisk ikke vært en dritt å si på forsvaret. Med en gang han ble skada har vi sugd hardt i forsvar. Enkle feil som aldri skjedde med Vermaelen på banen har nå blitt en vane. Det hele er hårreisende, og jeg lurer på hva som må til nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...