Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Jeg trodde faktisk ikke jeg savnet Benayoun i LFC-drakt, men nå begynte jeg plutselig å gjøre det litt likevel, spesielt siden vi fikk Joe Cole i stedet.

 

Nuhvel.

 

Benayoun var vel aldri tiltenkt som Cesc-erstatter, da heller Nasri. Yossi ligger i ledd mellom spiss og sentral midtbane gjerne, og også som ving.

 

Det jeg imidlertid biter meg merke i er at det er ingen Chelsea-klipp i den videoen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Benayoun var vel aldri tiltenkt som Cesc-erstatter, da heller Nasri. Yossi ligger i ledd mellom spiss og sentral midtbane gjerne, og også som ving.

Joda, men da det var et par timer igjen av transfervinduet og Benayoun var den eneste som så ut til å være på vei inn, kunne det virke sånn.

 

Det jeg imidlertid biter meg merke i er at det er ingen Chelsea-klipp i den videoen.

Ikke så rart, da Bønna knapt fikk spille der.

Lenke til kommentar

Sier meg veldig enig. Var vår beste spiller den perioden han var der. Grunnen til at det er færre klipp derfra, er nok både fordi West Ham er en litt mindre klubb, som det ikke kommer like mye highlights-klipp fra, samt at han var i West Ham rett før Youtube ble stort, og nesten alt kom på nett.

 

Sa rett etter transfer deadline at jeg trodde han kom til å være et godt lån. I Liverpool var han også veldig god, før han ble rammet av et skadehelvete og utfrysning fra Benitez. Før det syntes jeg han var Liverpools beste utespiller annet enn de åpenbare i Torres og Gerrard.

Lenke til kommentar

Der er jeg enig med Maefteda. Benayoun var en av våre aller beste spillere på slutten av Rafa-regimet, synd han ble fryst ut på den måten. Var veldig god i kombinasjon med Kuyt, Gerrard og Torres, og det var ikke akkurat dumt når det var Xabi Alonso og Mascherano som lå bak heller.

 

Tror derfor han kan finne igjen formen sin i Arsenal, i samspill med RvP, Walcott og Gervinho, og med Arteta og Song (er det Song som er førstevalg som anker?) bak. Kan faktisk være det som redder det som før deadline day så ut til å bli en katastrofesesong for Arsenal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...