Ol'H Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ledet av denne karen: 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Med denne karen som assistent, med ansvaret for å formidle beskjedene fra sjefslegen til resten av teamet: Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Det hele avrundes med denne typen, med ansvar for seg selv. Endret 4. september 2011 av Liquidkey Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Tror ærlig talt ikke at det medisinske apparatet er problemet. Slik jeg ser det, er det tre klare årsaker til at vi er mer skadeplagede enn andre. Spillestilen vår er basert på hurtig pasningsspill og mye ballinnehav, noe som kan provosere motspillerne til å gå inn i stygge taklinger. Treningene våre er som regel svært intensive. Vi bygger laget rundt unge spillere, og gir dem ekstremt mye spilletid i forhold til andre lag. Da kan de fort bli "utbrent", noe som fører til skadeproblemer. Wilshere spilte for eksempel 49 kamper forrige sesong, noe som er alt for mye for en 18-/19-åring. Det var lett å se at han var helt utslitt den siste delen av forrige sesong. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Noe annet kan være at man absolutt skal spillerne spilleklare så fort som mulig, istedenfor å la de komme seg skikkelig etter skaden. Newcastle hadde det problemet lenge, men det ser ut til å ha forbedret seg litt. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) http://www.footytube.com/video/netherlands-san-marino-sep02-89430?ref=hp_ozeit_mp Endret 4. september 2011 av andre3028 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Tror ærlig talt ikke at det medisinske apparatet er problemet. Slik jeg ser det, er det tre klare årsaker til at vi er mer skadeplagede enn andre. Spillestilen vår er basert på hurtig pasningsspill og mye ballinnehav, noe som kan provosere motspillerne til å gå inn i stygge taklinger. Treningene våre er som regel svært intensive. Vi bygger laget rundt unge spillere, og gir dem ekstremt mye spilletid i forhold til andre lag. Da kan de fort bli "utbrent", noe som fører til skadeproblemer. Wilshere spilte for eksempel 49 kamper forrige sesong, noe som er alt for mye for en 18-/19-åring. Det var lett å se at han var helt utslitt den siste delen av forrige sesong. Nå virker det som om de fleste skadene dere har er strekkskader og muskelskader, jeg tror det er punkt nr3 som er årsaken, kombinert med at dere har svært raske spillere som somkjent ofte er skadeplaget. Det er likevel urovekkende mye skader hos dere kontra andre klubber, burde gås i sømmene. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Helt ærlig, hvis vi legger til side alle bilder av aper, dr Nick, Beaker og en fyr med huet oppi ræva, så burde man kanskje gå det medisinske apparatet etter i sømmene. Newcastle gjorde vel det, og jeg vet at Liverpool gjorde det for ikke lenge siden. Vi har hatt vår andel kjekser i LFC som av en mystisk grunn ikke var kjeks noe annet sted (f.eks Kewell). Vi håper det blir bedre nå... Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 http://www.footytube.com/video/netherlands-san-marino-sep02-89430?ref=hp_ozeit_mp Er San Marino helt elendige eller spilte Nederland og Robin en fantastisk kamp? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 http://www.footytube.com/video/netherlands-san-marino-sep02-89430?ref=hp_ozeit_mp Er San Marino helt elendige eller spilte Nederland og Robin en fantastisk kamp? San Marino har vel knapt nok innbyggere til å stille fullt lag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 De har jo hele 31 000 innbyggere da! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Døh, NORGE har slått San Marino 10-0. Dog, det var så lenge siden at Mini var blant spillerne. Hattrick scoret han og. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Mini var faen meg liten han. Husker jeg fikk sjokk når jeg så han IRL selv om jeg visste at han skulle være jævla liten. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Så kallenavnet ga deg ingen hint altså? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Les innlegget min en gang til. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hehe, wops. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Døh, NORGE har slått San Marino 10-0. Dog, det var så lenge siden at Mini var blant spillerne. Hattrick scoret han og. Den har jeg på VHS!! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=y1AVnibLjDk Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Tror ærlig talt ikke at det medisinske apparatet er problemet. Slik jeg ser det, er det tre klare årsaker til at vi er mer skadeplagede enn andre. Spillestilen vår er basert på hurtig pasningsspill og mye ballinnehav, noe som kan provosere motspillerne til å gå inn i stygge taklinger. Treningene våre er som regel svært intensive. Vi bygger laget rundt unge spillere, og gir dem ekstremt mye spilletid i forhold til andre lag. Da kan de fort bli "utbrent", noe som fører til skadeproblemer. Wilshere spilte for eksempel 49 kamper forrige sesong, noe som er alt for mye for en 18-/19-åring. Det var lett å se at han var helt utslitt den siste delen av forrige sesong. Grunn nummer 1 kan du sikkert stryke. Barcelona spiller vel slik fotball og de har da ikke noe mer skader enn hva som er normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå