Vestaa Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jævla fint hat-trick var det og (Mål 1,2 og 4). Prioriterer du Tyskland - Østerrike foran Norge - Islandur? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Haha, den måten han feirer målene på er litt morsom. Virker som han bare faller sammen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jævla fint hat-trick var det og (Mål 1,2 og 4). Prioriterer du Tyskland - Østerrike foran Norge - Islandur? Kan ærlig talt ikke se for meg noe mer kjedelig enn Norge - Islandur. Klarer dessverre ikke å engasjere meg for landslaget på samme måte som jeg engasjerer meg for Arsenal. Kan ha noe med at de spiller like grå og kjedelig fotball som Stoke. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Huff og huff Professeur! Skal jo til Polen neste sommer, så bare for bønna og gruse vulkanfolket! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jævla fint hat-trick var det og (Mål 1,2 og 4). Prioriterer du Tyskland - Østerrike foran Norge - Islandur? Kan ærlig talt ikke se for meg noe mer kjedelig enn Norge - Islandur. Klarer dessverre ikke å engasjere meg for landslaget på samme måte som jeg engasjerer meg for Arsenal. Kan ha noe med at de spiller like grå og kjedelig fotball som Stoke. Det er bare når Carew spiller at det er Stoke-fotball Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Virker som om Theo starter som spiss for England i dag. Interessant. Parker - Barry Downing - Rooney - Young Walcott Mulig at Young starter bak Rooney med Walcott på høyrekant, tho. Håper han får sjansen på topp. Edit: Walcott på kanten, ja. Parker - Barry Walcott - Young - Downing Rooney Endret 2. september 2011 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Arsenal-pakka kom i posten i dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Solid dag på jobb for Van Persie Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Arsenal-pakka kom i posten i dag! Full Red Membership? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Arsenal-pakka kom i posten i dag! Full Red Membership? Yes Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvor lang tid tok det? Eg tok fornyet mitt abonnement idag. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Fikk bekreftelsen på mail 12. August om medlemskap. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Fikk bekreftelsen på mail 12. August om medlemskap. Drøyt.. har ventet på min siden midten av juni.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Fikk bekreftelsen på mail 12. August om medlemskap. Drøyt.. har ventet på min siden midten av juni.. Sjæl. Er ikke så grusomt farlig. Gjorde det mest for access til Arsenal player. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Fikk bekreftelsen på mail 12. August om medlemskap. Drøyt.. har ventet på min siden midten av juni.. Sjæl. Er ikke så grusomt farlig. Gjorde det mest for access til Arsenal player. Samme her egentlig, men nå har jeg jo betalt hele £3 i postage også for den pakka! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Månedens Arsenal-spiller: August Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Mikel Arteta: A Man With The Stature To Succeed At Arsenal Flott artikkel om vår nye midtbanemaestro. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Guardian: Wilshere out for two more months Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Guardian: Wilshere out for two more months Selvsagt er han det. Ikke rart når vårt medisinske panel ser slik ut: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå