Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stallen ser bra ut nå. Eneste som hadde gjort seg hadde vært Squid og Almunia ut. Da kunne Szcz fått nummer 1-trøya også, men er på en måte bra at de ikke forsvant med tanke på de store forandringene i laget. Kanskje lurt å ta det gradevis, istedenfor å kvitte seg med halve troppen iløpet av ett overgangsvindu. Håper vi får litt cash for dem i januar!
Lenke til kommentar

Almunia har fått sine sjanser i Arsenal, mannen burde aldri spille en kamp igjen.

 

Mannone har ikke vært dårlig de gangene han har prøvd seg og i motsetning til Almunia, stiller han med en nesten full tabbekvote.

 

Per:

 

"There is this emotional connection to Arsenal, since my youth, when I walked around in an Arsenal shirt. The circle closes now. I think I will finally realise it, after the first training or when I walk out for the first time into the stadium"

 

<3

Lenke til kommentar

Grattis med et til slutt bra vindu, og nye spennende spillere. Tror dere kan hevde dere oppi der bak Manchester-lagene med Chelsea og Liverpool.

 

Men jeg lurer på Henri Lansbury, som så klart ble klar for West Ham på lån ut sesongen igår. Hvordan er han? Fra det jeg har lest var han kanskje Norwichs beste spiller ifjor. Hvor lenge varer kontrakten hans med Arsenal? Noen sier at den er ferdig når sesongen er over, og at vi da kan få han gratis, mens andre sier at han signerte langttidskontrakt nylig. Hvordan er ståa?

Lenke til kommentar

Men jeg lurer på Henri Lansbury, som så klart ble klar for West Ham på lån ut sesongen igår. Hvordan er han? Fra det jeg har lest var han kanskje Norwichs beste spiller ifjor. Hvor lenge varer kontrakten hans med Arsenal? Noen sier at den er ferdig når sesongen er over, og at vi da kan få han gratis, mens andre sier at han signerte langttidskontrakt nylig. Hvordan er ståa?

Lansbury er en herlig spiller. Utrolig synd at han ikke har fått sjansene han fortjener i Arsenal. Han vil garantert lykkes i West Ham. Jeg er ganske sikker på at kontrakten hans går ut før neste sesong, så jeg blir ikke overrasket om dere får ham permanent da.

 

Det kryr av "Lansbury vs *random klubb*"-filmer på YouTube forresten, hvis du vil se hva slags spillertype han er.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Var vel det jeg håpet på :p

 

Syntes det hadde vært litt dumt å bruke Lansbury framfor Collison dersom vi ikke så noen framtid i klubben for han. Etter det jeg har forstått, så er han en offensiv midtbanespiller som kan bruke smarte pasninger og komme seg inn i boksen for å lage sjanser.

 

Kommer uansett til å oppdatere dere på Lansbury og følge utviklingen hans. Etter å ha sett gjennom noen videoer på youtube, er jeg positiv. God fysikk, bevegelig, og gjør smarte pasningsvalg. Litt bedre utførelse/vekting av de, så er han en god spiller, også for Premier League.

Lenke til kommentar

3-0 nå, etter nok et innlegg av Chamberlain.

 

@YoungGunsBlog:

HT. Oxlade-Chamberlain having a good game. Pace, skill, work rate. Lansbury good, too, but a little petulant in closing stages.

 

Edit: 4-0! Nok et Lansbury-mål, etter nok et innlegg av Chamberlain!

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Chamberlain virker veldig god. Kjapp, tørr å utfordre og har bra ballkontroll. Gode innlegg også.

 

Lansbury har putta sitt 2 mål for dagen. Storfornøyd :)

 

 

Gooodbye Theooo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...