Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, enig. Må bare spy av det de gjør, triple dekning i alle posisjonene + flere i publikummet uten å selge dem. Bare fordi eierne er så grådige mot landet sitt.

 

Fyfaen, har aldri trodd at jeg skulle si det. Men de er verre enn Chelsea!!! Kvalmere enn dem finnes ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror mer det har med de høye lønningene enkelte spiller har, derfor er de vanskelige å få solgt. Og hvorfor endel spillere har gått på lån i stedet.

 

Det er rart hvilket tunnelsyn enkelte får når det gjelder city. Man bruker kun de situasjonene som passer seg, for å sette klubben i mest mulig dårlig lys. Uten å se det fra flere vinkler. Hat gjør folk virkelig blind.

 

Men slik er det vel egentlig med alle lag som kan splitte top 4. De har vært fredet og blitt gjort latterlig rike altfor lenge.

 

Klart en klubb som slenger inn mer penger i fotballen er dårlig for top 4 klubbene, men for alle andre er det en bra ting. I motsetning til en klubb som bare tar vekk penger som manu.

 

Det er faktisk verdt å se det store bildet her, flere faktorer som spiller inn. Jeg er ikke city fan, men har alltid følgt klubben med interesse. For meg er det barnslig å hele tiden skrike ut hvor mye du hater en klubb uten og i det hele tatt gidde forklare, eller se det i et større perspektiv.

 

Bare for å understreke hvor absurdet hatet til enkelte er, det overgår at deres jævligste rival taper? Hallo? :!:

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med å legge inn et bud på Parker? Dere trenger helt klart en leder på midten, og vi trenger absolutt ikke å se Parker i Tottenham-drakt. Han er deres for £6m vil jeg tro.

 

Føler med dere nå. Man så jo på startoppstillingen at dette kom til å bli tøft, og det er ikke mye optimisme å spore i spillet heller. Dere har havnet i en VELDIG kinkig situasjon, hvor man har kvaler med å sparke Wenger med tanke på hvor mye han har gjort for klubben, mens man samtidig MÅ ha endringer.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Lurer på om vi klarer top 10 i år.

 

Vi blir nok et sted mellom 6-8. Topp 2 er allerede kjørt. Topp 4 henger i en meget tynn tråd. Vi kommer til å ligge bak topp 4 i en lang, lang stund. Dette er både frusterende og slitsomt for spillerene. Når man også vet at det kommer en kollaps i Mars må man helst ligge et godt stykke foran allerede. Mest sannsynlig kommer vi til å kjempe med Spurs om 5-6 plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...