987987987 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Deilig å se Tottene bli rundspilt. Nasri med 3 assist... Endret 28. august 2011 av Jørgn Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 cesc4official Cesc Fàbregas Soler Very impressed with man city and spurs. One in a positve way and the other very negative. Cant really say im sad about it thought. Hihi Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Deilig å se Tottene bli rundspilt. Nasri med 3 assist... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Deilig å se Tottene bli rundspilt. Nasri med 3 assist... Jeg synes ikke det er deilig. Jeg synes det er ekkelt og kvalmt. Driter langt i at det er tottene, men jeg får lyst til å dø mer og mer for hver gang jeg ser det stjernespekkede city-laget. Det er bare feil. 4 Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ja, enig. Må bare spy av det de gjør, triple dekning i alle posisjonene + flere i publikummet uten å selge dem. Bare fordi eierne er så grådige mot landet sitt. Fyfaen, har aldri trodd at jeg skulle si det. Men de er verre enn Chelsea!!! Kvalmere enn dem finnes ikke 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Jeg tror mer det har med de høye lønningene enkelte spiller har, derfor er de vanskelige å få solgt. Og hvorfor endel spillere har gått på lån i stedet. Det er rart hvilket tunnelsyn enkelte får når det gjelder city. Man bruker kun de situasjonene som passer seg, for å sette klubben i mest mulig dårlig lys. Uten å se det fra flere vinkler. Hat gjør folk virkelig blind. Men slik er det vel egentlig med alle lag som kan splitte top 4. De har vært fredet og blitt gjort latterlig rike altfor lenge. Klart en klubb som slenger inn mer penger i fotballen er dårlig for top 4 klubbene, men for alle andre er det en bra ting. I motsetning til en klubb som bare tar vekk penger som manu. Det er faktisk verdt å se det store bildet her, flere faktorer som spiller inn. Jeg er ikke city fan, men har alltid følgt klubben med interesse. For meg er det barnslig å hele tiden skrike ut hvor mye du hater en klubb uten og i det hele tatt gidde forklare, eller se det i et større perspektiv. Bare for å understreke hvor absurdet hatet til enkelte er, det overgår at deres jævligste rival taper? Hallo? :!: Endret 28. august 2011 av Everket 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Haha, kyss ræva mi! ManCity har selv sagt at de akter ikke å selge spillerne sine til topp4 fordi de har råd til det -.- Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Hva med å legge inn et bud på Parker? Dere trenger helt klart en leder på midten, og vi trenger absolutt ikke å se Parker i Tottenham-drakt. Han er deres for £6m vil jeg tro. Føler med dere nå. Man så jo på startoppstillingen at dette kom til å bli tøft, og det er ikke mye optimisme å spore i spillet heller. Dere har havnet i en VELDIG kinkig situasjon, hvor man har kvaler med å sparke Wenger med tanke på hvor mye han har gjort for klubben, mens man samtidig MÅ ha endringer. Endret 28. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Lurer på om vi klarer top 10 i år. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Lurer på om vi klarer top 10 i år. Vi blir nok et sted mellom 6-8. Topp 2 er allerede kjørt. Topp 4 henger i en meget tynn tråd. Vi kommer til å ligge bak topp 4 i en lang, lang stund. Dette er både frusterende og slitsomt for spillerene. Når man også vet at det kommer en kollaps i Mars må man helst ligge et godt stykke foran allerede. Mest sannsynlig kommer vi til å kjempe med Spurs om 5-6 plass. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Haha, 4 røde på 3 kamper. Hysterisk. Wenger må feie for sin egen dør nå. Uten tvil det styggeste laget i ligaen nå. Skal mye til for at dette toppes. Wenger har laget en parodi av klubben. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Wenger har null kontroll på egne spillere. Skremmende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Haha, 4 røde på 3 kamper. ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Haha, 4 røde på 3 kamper. ? 2 Mot NC, 1 mot Pool, 1 mot Man U Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Dette er i grunn ganske flaut. Og trist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hvem fikk det andre røde mot Newcastle? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hvem fikk det andre røde mot Newcastle? Song Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Utestengelse er ikke det samme som rødt kort da. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Noen som kan gi meg en liste på hvilke spillere som har rødt kort og hvilke som er skadde? Dere har utrolig mange utilgjengelige spillere gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå