stizzen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 everton sliter med skader og sånt. no cahill, no arteta, også er pienaar og johnson tvilsom til kampen. tror det blir en litt kjedelig kamp som ender 2-0/3-0 til gunners Da blir den vel ikke kjedelig? Gleder meg til neste sessong allerede jeg Med nye unggutter i stallen, blandt annet Carlos Vela Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Gleder meg jeg også. Skal få se minst 1 arsenal kamp på bortebane. Sannsyneligvis på Riverside stadium. Endret 4. mai 2008 av Noobish Geek Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 I tilfelle nokon ikkje har fått det med seg, så er det Juventus og Real Madrid som kjem til Emirates Cup i år. 2. og 3. august er datoane som står på arsenal.com akkurat no. Ei glimrande moglegheit til å sjå Arsenal. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kjedelig 1. omgang, håper 2. blir bedre Bendtner viser jo tekniske ferdigheter Lenke til kommentar
Teds Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) 20 minutter med ære for vår tysker på Emirates; flott gjort av Wenger. Edit: 1-0 Bendtner! Traoré har gjort et kanoninnhopp! Endret 4. mai 2008 av Teds Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Bra å se vår tysker utpå, ja, ble litt nesten litt rørt Traore gjorde det veldig bra i dag synes jeg One nill, to the Arsenal Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kommer til å savne Lehmann. Mange gode minner. f. eks mot Villareal Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Barcelona er visst i ferd med å gi et bud på Fabregas. 15mill£ og Henry i bytte. Aaaaaaltfor lite i mine øyne. Ikke faen om vi bør gjøre det... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ifølge den meget seriøse avisen Marca elno? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Stod på goal.com http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=682712 Aner ikke hvor "seriøs" siden er. Er nok bare rykter foreløpig. Tviler dog STERKT på at Fabregas forlater oss til sommeren. Han er nok hverken til salgs eller vil bort selv. Annet Arsenal news: Flamini har definitivt gått til Milan:http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=683364 Arsenal er interresert i Lilles Makoun om Flamini forsvinner: http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=683487 Lenke til kommentar
Teds Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Flamini finner vi ut av denne uken og jeg håper virkelig han signerer en ny kontrakt. Når det gjelder Fabregas skjer det aldri at Wenger går med på det. Henry tilbake til klubben? Nei takk, vi klarer oss meget godt uten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Flamini finner vi ut av denne uken og jeg håper virkelig han signerer en ny kontrakt. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...nal/7383314.stm dessverre Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Da har vi to som har forlatt oss pga penger da. Flamoney og Cashley ^^ Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Dette bildet sier vel det meste Lenke til kommentar
Teds Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Skuffende, dette var en mann for Arsenal; har vi hørt noe om Hleb? Kan ikke skje at Hleb går og. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hleb kan gå til Inter for 3mill. Det er opp til han selv å avgjøre om han vil det eller ikke. 50%-50% i den saken akkurat nå. Han har jo vært i samtaler med Inter så man skal vel ikke se bort i fra det. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tror nok Hleb også går dessverre. Han har jo så vidt kommentert denne saken, så det er definitivt noe på gang. Wenger er også veldig aggressiv mot Inter, noe som ikke kan tolkes så positivt. Det skal også sies at Flamini ikke skal settes i samme kategori som Cashley, det er to helt forskjellige situasjoner. Husk at for ett år siden ville mange gooners Flamini ut av klubben og at han var nære på å dra også. Får vel takke Flamstern for innsatsen og ønske ham lykke til i Serie A. Men hvem skal erstatte Flamini? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ikke godt å svare på det. Er kjemperedd for at Wenger ikke kommer til å handle "noe" i sommer. I så fall blir det bare unge talenter type Nordtveit i fjor. Personlig så synes jeg vi MÅ handle inn en midtbane. Gilberto holder ikke, Denilson ikke god nok enda. Song ikke god nok og satser vel på som stopper. Vi er linket til Makoun. Har ikke sett noe av han så kan ikke kommentere. Ellers er vel Garreth Barry spennende, men Wenger kommer aldri til å handle ham (engelsk + dyr) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå