Vestaa Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Håper på: CSKA Moskva, BATE og Galati. Tipper: Valencia, Olympiakos, Dynamo. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Marseille, Basel og Trabzonspor hadde vært en ønske gruppe. Magefølelsen sier: Lyon, Leverkusen og Napoli. Av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg skal ikke si så mye, men syns dere har fått nok stick. At dere kom dere videre var faen så fortjent. Håper Karmaen tar både Fabregas og Nasri. 7 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Fabregas har da vel ikke gjort så mye galt? Sett heller karmaen på Barcelona du. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Sameshamanen Jotun er på saken! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Adeby ahaaaama ashwkto! 5 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10097908 - City-fansen er lidenskaplige, og minner meg om supporterne til Marseille. Arsenal har bra supportere, men de er ikke like lidenskaplige. De mistet lidenskapen da de flyttet fra Highbury. Publikum i Manchester er utrolig, og det er noe av grunnen til at jeg kom hit, sier franskmannen i et intervju med Manchester Citys offisielle hjemmeside. Den fyren viser sitt sanne jeg. Pengegriske fitte. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Nasri prøver å ta igjen med å bevise at City har lidenskapelige fans. Noen som er forbanna pga den nye chanten? Latterlig påstand btw, vi har langt ifra fantastisk hjemmefans at times. Men vi pisser på City. Borte er vi også i en helt annen klasse. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 "I think we have more merit as a club than those who have built their teams with millions of pounds." Samir Nasri 2010 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) CL-Gruppen: Arsenal Marseille Olympiakos Dortmund Duket for "hatoppgjør" mot Marseille, sjansefattig oppgjør mot Olympiakos og supertøft oppgjør mot Dortmund. Endret 25. august 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Litt missfornøyd med Olympiacos, men kunne vært verre. BATE kommer nok til å slite mot Barca og AC Milan ^^ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Herregud for en latterlig enkel gruppe United fikk. Dritt i helvete. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Gruppa: Arsenal Marseille Olympiakos Dortmund Borussia Blir harde kamper mot Dormund og Marseille. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hmm.. ikke den beste gruppa vi kunne fått Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Gud fader meg. DOrtmund Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Arsenal Marseille Olympiakos Dortmund Ja, det blir spennende om vi går videre fra den gruppen. Dortmund tar nok dette greit, så må vi få resultat borte mot Olympiacos og Marseille. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Tøff gruppe for dere. Man U fikk som Torstein sier en veldig, veldig lett gruppe. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Selv om trekningen ikke var optimal, så er det ikke en dårlig trekning. Det blir ikke enkelt, men vi må og skal vinne denne gruppen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Regner med at dere klarer det. Så kampen i går og dere tok en grei seier der, selv om jeg ikke vet hvordan disse er ift udinese. Men ser for meg at Arsenal ender opp som gruppe ener, verst nummer to Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det er jo en gruppe vi skal vinne, men vi skulle vinne gruppen sist med maaange poeng. Ser hvordan det gikk. Vi går nok viderre, men er ikke skrå sikkert på ener, selv om jeg tror vi klarer det. Blir tøffe bortekamper i alle fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå