Ol'H Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Prøver du å gni salt i såret? Not working. For £25m er jeg ærlig talt glad for å være kvitt ham. Seriøst?! 25mill for en spiller med så lite igjen av kontrakten. Tegneserieklubb. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Prøver du å gni salt i såret? Not working. For £25m er jeg ærlig talt glad for å være kvitt ham. Seriøst?! 25mill for en spiller med så lite igjen av kontrakten. Tegneserieklubb. Manchester City have completed the transfer of midfielder Samir Nasri from Arsenal for a reported £25m. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Prøver du å gni salt i såret? Not working. Nei. Ønsket aldri at Nasri skulle gå til City. Postet bare bildet for å vise at nå er avtalen 120% spikra. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Nanas08 er unfollowed på Twitter. C U N T. Snakkes. 3 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) @cesc4official Tonight ill be watching Arsenal, my ex-team mates, friends and all the fans. I wish u all the best of luck cause u deserve to be in the CL. Med Nasri og Cesc borte har vi mistet to av de med over snittet god grammatikk (blant fotballspillere i alle fall). Endret 24. august 2011 av Atald Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 http://news.arseblog.com/index.php/2011/08/nasri-arsenal-fans-are-not-that-passionate/ “Arsenal have good fans but not that passionate since they moved from Highbury to the Emirates”, he said, having never played at Highbury. “I can see that the City fans are really passionate. They’ve got tattoos with Man City and that’s what I really like”. It’s a refreshing change to hear a player is not motivated by money but instead by a bunch of jumping, tattoo laden Oasis fans. Arsenal supporters will be sorry that they have misjudged Nasri so badly this summer. Twat. 1 Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 – Arsenal har gode fans, men de har ikke vært så lidenskaplige siden klubben forlot Highbury og flyttet til Emirates, sier Nasri. Og Man City har bedre liksom? Hvor mye har dere cashet inn denne sommeren? 60m£ca? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jepp, City har MYE bedre supportere. For de har TATTISER!!!! 3 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Gleder meg til jeg får råd til Arsenal tatooen min for da blir jeg skikkelig supporter Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Yes, City is a MASSIVE club with a MASSIVE fanbase. Haha. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Tenker han får seg et sjokk når han ser at City ikke engang klarer å selge ut ligakampene sine. Smalltime charlie fuckface, jeg HATER spillere som slenger dritt om gamleklubben. Nasri stiikker til City fordi han vil vinne trofeer. Oh the irony. Alt som er galt med fotballen summert i en setning. 2 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Tror jeg må skaffe meg en Arsenal-tattis ass, slik at Nasri syns jeg er en ordentlig supporter! Lenke til kommentar
Populært innlegg Liquidkey Skrevet 24. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. august 2011 Skal tatovere Nasris ansikt i rasshullet, så hver gang jeg driter spyr Nasri. 12 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Skal tatovere Nasris ansikt i rasshullet, så hver gang jeg driter spyr Nasri. Tidenes barnsligste? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Skal tatovere Nasris ansikt i rasshullet, så hver gang jeg driter spyr Nasri. Tidenes barnsligste? Haha, du kommenterte på din egen post? Nice price. Latterlig uttalelse av Nasri forøvrig. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Skal tatovere Nasris ansikt i rasshullet, så hver gang jeg driter spyr Nasri. Tidenes barnsligste? Jeg lo høyt, så ja Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvem håper dere at vi trekker i morra? Trekning halv 6. Lag i samme seed-gruppe kan ikke møtes i gruppespillet. Gruppe 1: Barcelona Manchester United Chelsea Bayern Arsenal Real Madrid Porto Inter Gruppe 2: AC Milan Lyon Shaktar Valenica Benfica Villareal CSKA Moskva Marseille Gruppe 3: Zenit Ajax Leverkusen Olympiacos Manchester City Lille Basel BATE Borisov Gruppe 4: Borussia Dortmund Napoli Dynamo Zagreb APOEL Trabzonspor Genk Viktoria Pilsen Otelul Galati For min del så håper jeg vi unngår Benfica, Milan og Lyon fra gruppe 2, Leverkusen og Lille fra gruppe 3 og Borussia Dortmund og Napoli fra gruppe 4. Får håpe også at vi ikke trekker for mange østeuropeiske lag. Ønskegruppe: Arsenal Villareal Ajax Viktoria Pilsen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Håper vi trekker Marseille, BATE og Galati. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå