Stefan_B Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ah som jeg har savnet Vermaelen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Vermalen - høres ut og ser ut som en pus. Lenke til kommentar
Populært innlegg Old Game Skrevet 18. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. august 2011 Får i kål`? Faen så trist humor jeg har, klarer ikke å la være å gripe det mest åpenbare engang. Var å kjøpte persienner her forleden og da kassadama spurte, retorisk, om jeg skulle ha persienner, så svarte jeg med "ja, får håpe ikke robin van persienner blir skada når jeg henger ham på veggen" selvsagt til ingen respons mens jeg selv stod å gliste fornøyd. Det verste er at det er en true stroy og at jeg egentlig burde skamme meg for mye til å vise meg blant folk. 18 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Får i kål`? Faen så trist humor jeg har, klarer ikke å la være å gripe det mest åpenbare engang. Var å kjøpte persienner her forleden og da kassadama spurte, retorisk, om jeg skulle ha persienner, så svarte jeg med "ja, får håpe ikke robin van persienner blir skada når jeg henger ham på veggen" selvsagt til ingen respons mens jeg selv stod å gliste fornøyd. Det verste er at det er en true stroy og at jeg egentlig burde skamme meg for mye til å vise meg blant folk. Haha, jo faktisk høyt av den der. 2 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg også! Fy faen så lame du er, Game Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Game er lame. Gervinho don't like em! Fuck the tottnumb! fylla på torsdag er fo rille 3 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Wilshere ute mot Liverpool. Rosicky tvilsom. For en fantastisk midtbane vi kommer til å stille med. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Makan til lettvekter du er Le Pro, blir jo drita hver gang du drikker 3 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Alltid kos med en drita Le Pro. Da kommer sannheten frem Sitat Le Pro når jeg spør han om han skal på skolen i morgen: skal fane ikke tjør en drit på skoekner på gruppe med en kineser jøbla kinerser 6 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Wilshere ute mot Liverpool. Rosicky tvilsom. For en fantastisk midtbane vi kommer til å stille med. Frimpong - Ramsey Walcott - Arshavin - Miyaichi Hvis Ramsey og Frimpong holder stand på det defensive så tror jeg Walcott, Arshavin, Miyaichi og van Persie kanskje kan gjøre en del skade fremover. Forhåpentligvis blir Traoré også klar slik at vi ikke må stille med Jenkinson på venstrebacken også Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Ellers ser det ut som Djorou kanskje blir klar, så det er mulig vi vil se TV5 ute på venstrekanten med Kos og Djorou som midtstoppere. Endret 19. august 2011 av Urmaker Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Neeeei, Verminator blir så til de grader sløst ute på venstrebacken! Vi trenger ham i midten, noe annet vil jeg ikke se engang. www.spendsomefuckingmoney.com on a left back (among others!) 5 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Denne klubben er i ferd med og bli en farsè, godt vi har alkohol. 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Denne klubben er i ferd med og bli en farsè, godt vi har alkohol. +1. Skal se kampen på Scotsman i dag. Kan bli en tidlig kveld Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Eg tror arsenal overrasker alle arsenalsupporterne i dag. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Samir Nasri på twitter forleden dag: I heard what the fans were singing about me on saturday and it is really disrespectful because i'm still a arsenal player Og ærlig talt. Jeg ser folk har begynt å kalle ham "Na$ri" osv. Synes fotballsupportere er utrolig naive og til tider dumme som plutselig snur ryggen til spillere på den måten, enten de enda er i klubben, eller de har blitt solgt. Så mange supportere har mistet troen på eget lag, hvorfor i helvete forventer de at en kvalitetspiller som Nasri skal holde motet oppe? Når en klubb til de grader viser mangel på ambisjoner så er det naturlig at spillere hopper av. De har en kort karriere, og om de ser muligheter andre steder, så vil de naturligvis gripe den - det trenger ikke alltid å være pengerelatert. All min støtte til Nasri. Om han spiller idag håper jeg supporterne står ved hans side. Om han går, rett kritikken mot Wenger og styret. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå