Goscinny Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ingen som har en lagoppstilling? Håper uakkfakk Theo Walcott får spille fra start, det fortjener han! Noen indikasjoner på at Nordtveit kan være med i oppstillingen? Goscinny Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Arsenal 21 Fabianski 05 Touré 10 Gallas 17 Song Billong 22 Clichy 27 Eboue 04 Fabregas 15 Denilson 32 Walcott 11 Van Persie 26 Bendtner Substitutes 24 Almunia, 06 Senderos, 19 Silva, 20 Djourou, 25 Adebayor Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Høyresiden vår kommer til å slite offensivt hvertfall. Derby kan fort få store rom i midten også med Gallas og Song der. Tror dette ender uavgjort faktisk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 0-1 bendtner, arsenal ble eid i 25 min men en tabbe av derby også står det 0-1 typisk arsenal Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Elsker kommentarene fra Eurosport. GOAL! 1-0 Arsenal! Moore gives the ball straight to Bendtner, who exchanges passes with van Persie on the edge of the box before driving the ball beneath Carroll and into the bottom-left corner! 'That's why you're going down!' is the chant from the fans in the away end. They're not wrong. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 1-1. Derby vinner til slutt. Mark my words... Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Van Persie eller Walcott avgjør det hele. Don't Jinx it! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Vp kunne ja, men bommet på 100% sjanse... kek der puttet han faktisk. NICe pasning forresten Endret 28. april 2008 av Benbjo Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Veldig dårlig kamp av oss hittil. Håper på mer innsats og guts. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Lol er det mulig... VP skadet igjen. Herregud. Er bare å la han gå til et annet lag. Han bidrar ingenting når han er skadet 3/4 av sesongen. Faens kjeks... Samme gjelder forsåvidt Rosicky. Han har jo en kronisk muskelskade. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Shut your filthy mouth! Så du han i det hele tatt i fjor og i starten av sesongen? Vi har ikke så mange spisser så da må vel Bendtner ta over. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) I fjor var han vel skadet ca halve sesongen også. Vi har ganske god dekning på spisser faktisk. 4-5 hvis man teller Walcott. Neste sesong får vi Vela også. Men det hjelper lite når Eduardo er ute til jul og VP er skadet 50% av sesongen. Bendtner er heller ikke god nok. Adebayor varierer veldig i prestasjonene. For mye synes jeg. Han er godt stallfyll da Synes ikke vi skal regne med Vp og Eduardo som en del av troppen enda. Derfor trengs en klassespiss type Torres inn. Men det vil Wenger aldri handler. Ryktes om at vi nesten ikke har penger i kassa heller, så det er tvilsom om vi i det hele tatt handler noe til sommeren. Snakk om maks 1 spiller i så fall som stallfyll. Ingen stjerner... Missforstå meg rett. Vi har et godt lag, men ikke riktig godt nok. Hvertfall ikke med skadeproblemene vi er utsatt for. Vi må kvitte oss med daukjøtt som Eboue og få inn en venstrekant, sentralmidtbanespiller (om Flamini forsvinner) og en stopper. Spissplassen er greit dekket så lenge VP kommer seg over skadeperioden han har hatt det siste året hvertfall. Walcott synes jeg begynner å bli god. Får gi han flere starter neste sesong. Eduardo var god til karieren hans mest sannsynlig ble ødelagt. Er vel få som har klart å komme tilbake etter en slik skade. Heh, ser ut til at jeg overvurderte Derby litt Eneste som er litt trist er at vi slapp inn for mange mål, VP skadet igjen og Denilson skadet. Endret 28. april 2008 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Så fryktelig negativ du er hele tiden, Benbjo. Jeg er absolutt ikke for å kvitte oss med RvP og Rosicky. Tror fortsatt at vi klarer å "helbrede" dem fra skadene sine. Rosickys tilfelle er nok verst, ettersom han slår opp samme skade om og om igjen. Håper legene finner på noe og at han kvitter seg med skadene. Barcelona klarte jo å helbrede Henry over kun én sommer, så hvorfor ikke Tomas? Van Persie føler jeg er bare ekstremt uheldig, selv om det er ingen tvil om at han har litt kjeks-tendenser. Forrige sesong brakk han vel den berømte metatarsal, mens skaden som har forfulg ham denne sesongen fikk han i en landskamp i høst. Over til kampen: til tider veldig dårlig førsteomgang, og stort sett overkjøring i andre. En spiller jeg vil trekke frem er Eboué. Han får absolutt ingenting til, selv om han prøver virkelig hardt. Kanskje for hardt? Ellers var Walcott litt ubesluttsom i et par tilfeller, men hadde likevel en god kamp med mye deltakelse foran mål. Bendtner var også veldig god. Mange fine pasninger og han spilte virkelig uselvisk i dag, credz. Og Adebayor - for en ketchup-spiller, jeez. Alt i alt en grei kamp. Litt dårlig å slippe inn to mål mot Derby, men det sier en del om forsvarspillet vårt for tiden. Hent tilbake Tony Adams! Forresten fine dance moves fra Earnshaw, Ade og Manu. :} Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Deilig seier idag, men vi burde scoret enda flere Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tja, hadde en litt dårlig dag i dag, men i overkant negativ synes jeg ikke at jeg har vært Altså at vi hadde spilt uavgjort mot Derby hadde rett og slett ikke overrasket meg. Har jo spilt uavgjort mot omtrent like dårlik motstand før (Bermingham 2x). Om VP er skadet så mye som han har vært de to siste årene synes jeg ikke det er verdt å ha han i stallen. Bedre å hente inn en annen spiss som faktisk kan spille minst 3/4 kampene hvert år. Rosicky har som sagt en kronisk skade som han aldri blir kvitt. Et halvt år ute med strekk sier vel sitt. Må også hente en erstatter her. Kanskje Vela er god nok, vi får se. Du har vel sett tidligere i sesongen hvordan det har funket med Eboue og Hleb på kantene? katastrofalt... Dagens kamp: Forsvaret var ikke spesielt imponerende og har trenger vi forsterkninger. Spesielt da i midten. Sagna/Clichy er klasse. Eboue bør være backup for Sagna, ikke noen kant. Bak Clichy er det tynt. Om han blir borte 2-3mnd med skade sliter vi. Trenger en backup her. Traore er ikke god nok enda. Toure-Gallas er et ok par. Men trenger backups. Senderos er for dårlig. Song virket ok i dag, men må se mer. Djourou har jeg ikke sett noe av. Trenger altså en stopper her i verdensklasse. Cesc herjet i dag, men det skulle nesten bare mangle. Denilson var også god, men er i tvil om han kan ta over for Flamini. Trenger en ny flamini type dersom han forsvinner. Eboue var som vanlig tragisk dårlig. Walcott var frisk. håper han blir semi-fast neste sesong. VP var ganske god i dag. Burde puttet et til i tillegg til målet han puttet. Tragisk at han igjen skader seg. Irriterende faktisk. Bendtner synes jeg var god og uegoistisk. Uvanlig... Håper han kan forbedre seg enda mer. Adebayor spilte også bra i dag. utnyttet et elendig Derbyforsvar og puttet 3. Fabianski synes jeg ikke er god nok for å være andrevalg neste sesong. For usikker. Bør kjøpe en backuptype hvis Lehman legger opp/forsvinner. Evt kjøpe verdensklasse keeper, men Almunia har vært god nok i år til å fortsette som 1.keeper synes jeg. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Bra innlegg og enig i mye. Hvis noen i forsvaret skal ut mener jeg Gallas er den første. Han var den dårligste bak der igår og har vært den dårligste bak der gjennom hele sesongen(av de faste spillerne). Ikke at han har vært dårlig, men dårligste av de fire bak. På topp trenger vi en spiller som klarer å holde seg skadefri 80-90% av sesongen. Det samme gjelder på vingplassen. Hvis ikke Randall/Merida eller Lansbury klarer å ta steget opp til neste sesong mener jeg vi trenger backup til Cesc også.(han klarer å spille alle kampene i en sesong, men jeg mener det er altfor mye for en spiller). Vi må kunne rotere litt. Dersom Flamini stikker trenger vi også en ny DM. Enig i at Fabianski ikke er moden nok til å være 2. keeper, men han viser gode takter noen ganger, men bør spesielt øve på feltarbeidet sitt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hverken Randall eller Lansbury er gode nok enda mener jeg. Merida har jeg ikke sett nok av, men han har vel fått knappe 10 min på A-laget i hele år. Denilson tror jeg kan overta for Fabregas noen kamper uten problemer. Hvertfall i de "lette" kampene type Fulham, Birmingham osv. Problemet med en backup for Cesc er at det må være en som er god, men som aksepterer å sitte på benken i det aller meste av sesongen. Hvem skulle de i så fall være? En ny DM trengs helt klart. Synd at Diarra var en liten sippunge uten tålmodighet. Synes forøverig at Denilson-Fabregas fungerte utmerket i går, men vet ikke hvordan det ville fungert mot store lag type Chelsea, Man U. Vela og Walcott blir veldig spennende. Vela skal visstnok ta rollen til Eduardo til sistnevnte er tilbake. Det lover jo godt. Vi har vissnok allerde signert en kar fra Algerie som heter Kamel Ghilas, http://en.wikipedia.org/wiki/Kamel_Ghilas. Aldri hørt om fyren. Typisk Wenger signering i hvertfall. Aner ikke om han er god. Blir en spennende sommer. Håper Wenger signerer noe som ikke er helt 100% ukjent hvertfall. Trenger å forsterke stallen en god del. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Einig. Eg trur ikkje Merida, Randall eller Lansbury er gode nok (nei, heller ikkje Wilshere!!). No er det rykter om Stephane Sessegnon frå franske Le Mans. Spennende, defensiv midtbane. Eit typisk Wenger-kjøp. 23 år gammal franskmann av afrikansk aning (etter nærare undersøking fann eg ut at han er frå Benin og har åtte landskampar for dei). Eg kommer ikkje over at vi mista Eduardo. Med han på laget trur eg at vi hadde teke gull. Eg liker heller ikkje at Flamini forlet oss. Kvifor gjer han det? Den sportslige utfordringa kan då umogleg bli noko særleg større i Milan enn i Arsenal? Det må vere pengane som gjer det. Eg forstår ikkje kvifor han skal vere så grisk. Han må da tene godt nok frå før? Kva trur folket om Everton-kampen i dag? Lett kamp eller skuffande tempo og innsats? Eg trur dessverre mest på den siste ... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 everton sliter med skader og sånt. no cahill, no arteta, også er pienaar og johnson tvilsom til kampen. tror det blir en litt kjedelig kamp som ender 2-0/3-0 til gunners Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå