Geir M Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Trist dag for fotballen når en av verdens beste midtbanespillere går til en liga med en håndfull interessante kamper hvert år. Spesielt når han går til et lag som har nok av attraksjoner fra før. 5 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Sitter og ser NUFC - Arsenal i reprise på TV2sumo nå etter å ha vært bortreist. En skuffende opptreden fra vår side, men det som bekymrer meg mest er at vi har fått enda en grisespiller i laget. Gervinho filmer minst to ganger i løpet av kampen, i tillegg til å klaske Barton i trynet. Overspilling, ja, men hva faen skal Gervinho med hånda i trynet på Barton for? I tillegg er Song griseheldig med å ikke bli utvist han også etter at han bevisst tråkker på leggen til Barton, MED gult fra før. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Sitter og ser NUFC - Arsenal i reprise på TV2sumo nå etter å ha vært bortreist. En skuffende opptreden fra vår side, men det som bekymrer meg mest er at vi har fått enda en grisespiller i laget. Gervinho filmer minst to ganger i løpet av kampen, i tillegg til å klaske Barton i trynet. Overspilling, ja, men hva faen skal Gervinho med hånda i trynet på Barton for? I tillegg er Song griseheldig med å ikke bli utvist han også etter at han bevisst tråkker på leggen til Barton, MED gult fra før. Jau, vi er PL nye griselag, dessverre. Har tatt seg mer og mer opp de siste sesongene. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Trist dag for fotballen når en av verdens beste midtbanespillere går til en liga med en håndfull interessante kamper hvert år. Spesielt når han går til et lag som har nok av attraksjoner fra før. Føler det samme, på tross av at det bør være positivt for United. Kjipt for Premier League som attraksjon og fotballen i helhet. Også spent på hvordan Barcelona skal rotere laget med spillere som Cesc, Xavi, Iniesta og Thiago i relativt like roller. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Fra Sid Lowe via pressekonferansen. 29 in two payments. plus €5m in bonus (for two leagues/one Ch Lg) and €1m a year for the five years of the contract Totalt 40 millioner Euro, samme pris som David Villa blant annet. Må vel være en grei pris tatt i betrakning situasjonen rundt Cesc. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Cesc er kuk, kysser allerede barcas logo på drakta. Litt kvalmt. Han kan godt gjøre det, men ikke på første dag. 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Haha Nanas08 I heard what the fans were singing about me on saturday and it is really disrespectful because i'm still a arsenal player Fotballfans kan være temmelig ubrukelige folk. Tipper Nasri har ekstra lyst til å fortsette i Arsenal nå etter fansens oppførsel. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 FUCKFUCKFUCKFUCKFUCK Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Haha Nanas08 I heard what the fans were singing about me on saturday and it is really disrespectful because i'm still a arsenal player Fotballfans kan være temmelig ubrukelige folk. Tipper Nasri har ekstra lyst til å fortsette i Arsenal nå etter fansens oppførsel. Bryfjes. Det er hans egen skyld. 3 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) bilde FY FAEN så jævlig vondt det gjør akkurat nå. Hva skal vi gjøre? Hva faen skal vi gjøre nå?! Endret 15. august 2011 av Torstein Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Du trenger ikke quote bildet, Torstein. Å se det en gang er en gang for mye. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Haha Nanas08 I heard what the fans were singing about me on saturday and it is really disrespectful because i'm still a arsenal player Fotballfans kan være temmelig ubrukelige folk. Tipper Nasri har ekstra lyst til å fortsette i Arsenal nå etter fansens oppførsel. Bryfjes. Det er hans egen skyld. Enig. Han har (i følge Jamie Sanderson og mange andre på Twitter) hatt eit svært bra kontraktstilbod frå Arsenal sidan i fjor haust, men har sjølvsagt ville melka klubben for mest mogleg pengar. Og kva klubb er vel då eit betre valg enn City? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Cesc sier noen ord om Arsenal/fansen: http://www.footballaudio.com/post/2090/fabregas-thanks-arsenal-fans-after-wrapping-up-barca-move.html#.Tkke6YNMT1w.twitter Han sier blant annet at han ikke fikk lov av klubben (Arsenal) å si noe de siste 2.5 månedene. Forklarer en god del. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 It is not €40 million," Rosell said. "Barca will pay €29 million and we are very happy, because we said we would not pay more than €30 million and we succeeded. Skyt meg nå og få det unnagjort 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=5ulAZCDmTb4&feature=player_embedded 7 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvem vil dere ha da? Cesc Fabregas. Jooo. Vil ha tilbake Ronaldo vi også, men det skjer nok desverre ikke Jeg vet ikke hva jeg skal si om å sparke Wenger. Han har gitt dere mye De troféene Arsenal har vunnet har vært med et sykt bra lag, hver gang. De fleste kunne vunnet med laget han har vunnet med (altså av store managere). Men vi kan godt bytte et år, Wenger kan nok klare å vinne med årets United lag, så kan Alex vinne FA cupen for oss og sprøyte litt mentalitet inn i hodene til gutta Cesc er kuk, kysser allerede barcas logo på drakta. Litt kvalmt. Han kan godt gjøre det, men ikke på første dag. Om du hadde vokst opp som Arsenal fan, og i alle fall om du også var ifra London, hadde ikke du kysset logoen om du hadde kommet ifra et lag som Valencia? VEt at jeg hadde. Congratulation to my mate @cesc4official i will miss you world class player and top men Noen som ser noe feil med denne utalelsen? Håper han bare har formulert seg feil. On the other hand. Kanskje han stikker snart Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Lykke til videre, Fábregas. Fikk klump i halsen og tårer i øyene på jobb da det gikk opp for meg at han var en tapt sak. Kommer til å ha kjærlighetssorg i ukesvis. Håper Wenger gjør som han har lovet, og henter inn en skikkelig klassespiller nå. Noe annet ville vært utilgivelig. Angående Szczesny-diskusjonen på forrige side; jeg har spurt et par polakker på skolen min (begge gooners, for øvrig) om hvordan man uttaler Szczesny, og begge var bestemte på at det skulle uttales rett frem, altså "Chesney". Tror også at jeg har sett ham uttale navnet sitt på denne måten selv. Mulig at det er en dialekt-greie. Nasri er forresten en cunt av dimensjoner som jeg aldri vil se i Arsenal-drakt igjen. Fuck off. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Grunnen til at TV2 sier "shtenchny" er fordi Langli ringte til en polsk venninne av han, og hun sa det utaltes slik. Ikke vet jeg! I mine bitre sure tanker om Nasri kom jeg fram til det ultimate. Modric til Chelsea og Nasri til tinies. Hadde blit liv da ja. (Håper naturligvis ikke på det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå