Iceman #10 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=PQ26T1Ws73E&feature=youtu.be Sitter med tårer i øynene og en stor klump i halsen. Viste det kom til å skje en dag, men viste ikke det skulle være så tungt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Æsj. Trist for fotballen og Arsenal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Forstår virkelig ikke hva Barcelona skal med Fabregas når de har Thiago. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Han har jo Barca-DNA for faen. Klart han må være i Barca da! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 De sa på Match of the day nå netopp at Fabregas skal ha medical i Barca i morgen. Kondolerer Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Vi har fått kjenne det over langt tid, og alle var vel sikre på at han en dag ville ta turen tilbake. Det som blir spennende å se nå er jo om Wenger har backupplaner. Det burde være en selvfølge, men jeg er absolutt ikke sikker på den karen. Om Nasri også går, vil vi ha en stor sum med penger, og de burde være godt brukt innen september. Noe annet vil være utrolig skuffende av Wenger. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hadde jo forventet dette leeenge, men når det først skjer så blir jeg helt paff.... For en fantastisk spiller vi mister Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hvem vil dere ha da? Uten tvil Mata. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hadde ikke gjort noe med Mata og Cahill. Lenke til kommentar
Populært innlegg Big Tone Skrevet 14. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. august 2011 Hvem vil dere ha da? Cesc Fabregas. 11 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Vi har fått kjenne det over langt tid, og alle var vel sikre på at han en dag ville ta turen tilbake. Det som blir spennende å se nå er jo om Wenger har backupplaner. Det burde være en selvfølge, men jeg er absolutt ikke sikker på den karen. Om Nasri også går, vil vi ha en stor sum med penger, og de burde være godt brukt innen september. Noe annet vil være utrolig skuffende av Wenger. Wenger med backup plan? Når har det noen gang skjedd? Hvem vil dere ha da? Cesc Fabregas. Amen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg, som Liverpool supporter, føler med dere. Det var tungt å miste Fernando Torres også. Spesielt tatt i betraktning omstendighetene rundt overgangen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Faen, jeg griner her jeg sitter. Nå som Cesc drar mister vi alt det Wenger har bygd opp. Nå MÅ det brukes penger. Lykke til videre, Cesc.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Wilshere kommer seg, men nå må Wenger benytte seg av overgangabudsjettet, ja. Eventuelt sparke franskmannen? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Nei, gi Wenger dette året her. Vi skal vinne enten ligaen, CL eller FA cupen, så får han bli. Blir det nok en sesong uten troféer, vet jeg ikke hva jeg gjør, og kanskje Wenger rett og slett må gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Mangler det lille ekstra. Synd for Arsenal. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Nei, gi Wenger dette året her. Vi skal vinne enten ligaen, CL eller FA cupen, så får han bli. Blir det nok en sesong uten troféer, vet jeg ikke hva jeg gjør, og kanskje Wenger rett og slett må gå. Lykke til med det. Det eneste Arsenal har sjanse på i år er vel sistnevnte, FAC. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Er tidenes vrak akkuart nå. Har akkurat fått roa nervene etter en 4 dagers bipolar bender, som skyldtes mye Cesc. Også kommer dette... Eier faen ikke ord. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvem vil dere ha da? Cesc Fabregas. Jooo. Vil ha tilbake Ronaldo vi også, men det skjer nok desverre ikke Jeg vet ikke hva jeg skal si om å sparke Wenger. Han har gitt dere mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå