Taxmannen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sykt imponerende av Wilshere. Vi har erstatteren til Hleb klar allerede! Hyggelig at også Nordtveit får skryt, samt Barazite. Fremtiden virker lovende. (som om ikke vi har ungt nok lag fra før!) Lenke til kommentar
czr Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jack Wilshere er nok ett stort talent. Forhåpentligvis får vi se han spille i carling cup til neste sesong, sammen med Nordtveit og Brazite. Men når det er snakk om unge talenter på Arsenal er listen så lang at man kan bli svimmel. Fran Merida, Carlos Vela, Gilles Sunu og Mark Randall kan også bli veldig spennende å følge med på til høsten. Vela kan vi vel også vente oss å spille i PL. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sist nevnte Vela gjorde det dritt bra for Mexico sammen med Giovanni dos Santos og vant blant annet gullballen. Ett megetalent! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Stemmer det, han har spilte rundt 30 kamper for Osasuna denne sesongen og scoret 8 mål eller noe sånt, fra venstrekanten. Veldig spennende. Håper han klarer å venne seg til PL og Arsenal raskest mulig, for vi trenger virkelig dekning for Rosicky. I følge Peter Hill-Wood har Arsenal tilbudt £50,000 i uka til Flamini, og selv om det spekuleres om at Juve har lagt £10,000 mer på bordet, så er tilbudet vårt mer enn godt nok etter min mening. Velger han Juventus så får han ha lykke til i Italia, men da svikter han lagkameratene, Wenger og ikke minst fansen. Blir spennende å se hva det blir til. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Dårlig nytt: http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=670769 Er ikke sikkert det blir handlet noe særlig i sommer. Trist. Da vinner vi ikke noe neste år heller. Skjønner ikke at Wenger ikke ser at det trengs forsterkninger. Er visst knapt penger i kassa... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Skjønner ikke at det er snakk om overgang for Fabregas. For ikke lenge siden uttalte han seg om at han kunne tenke seg å være i klubben resten av karrieren. Jeg skjønner jo at dette ikke kommer til å skje, men forventet ikke en overgang så kjapt. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Har det vært snakk om ein overgang for Fabregas? Det har ikkje eg høyrt noko om. Berre at han vart spurt om si framtid etter ein kamp. No må fokuset rettes mot Derby. Eg håpar vi får sjå mange unggutar. Wenger har jo gitt uttrykk for at han vil gjere bytter. Som for eksempel Fabianski i mål. Kanskje til og med Wilshere får sitte på benken ein kamp? Endret 25. april 2008 av Faces Down Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ifølge Gazetta Dello Sport, er Flamini klar for AC Milan. Han avslo kontrakten fra Arsenal verd 3 mill Euro i året, og har takket ja til Milans tilbud om 5 år med en årslønn på 4 mill Euro. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Venter til de annonserer dette på Sky eller arsenal's hjemmeside. Da kan jeg være sikker. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er ikkje Gazetta rekna som en italiensk vri på spanske Marca? Med andre ord, ikkje særleg truverdig. Eg har kun høyrt at Flamini vil bli i klubben, håper berre han gjer sitt ytterste for å få ein god avtale. Synes det ville vore rart om han søker nye utfordringar så tidleg i karriera si. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvem skal dere spille mot denne serierunden? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Derby B Everton H Sunderland B Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Æsj, blir vanskelig for L'pool å ta dere igjen:p Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Æsj, blir vanskelig for L'pool å ta dere igjen:p Det var jo.. synd? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tror dette blir Arsenal's hjemme og borte drakt: Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ikke verst. Andredrakta var skikkelig old-school. Ser bare for meg Wright og Vieira i den der. Skal vi beholde tredjedrakta neste sesong? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ikke verst. Andredrakta var skikkelig old-school. Ser bare for meg Wright og Vieira i den der. Skal vi beholde tredjedrakta neste sesong? Håper ikke det. Liker ikke fargene. Tror jeg må se draktene i virkeligheten før jeg bestemmer meg for hvilken jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Blir det ikke litt for tight da? For fansen (ikke alle har tynne kropper) kan det fort bli litt problematisk med slike tettsittende drakter. Husker Everton fansen gikk i "harnisk" når laget annskaffet seg trange drakter for et par år siden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det er absolutt ikke noe fint med fans som går med tettsittende drakter. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kva trur Arsenal-folket om Derby-kampen i kveld? Eg håper verkeleg at dei unge får vist seg fram (kanskje til og med Wilshere!!). Eg trur på storseier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå