Jotun Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Var så heldig å være på St.James Park i 2002, når Dennis scoret det mest tekniske målet (i mine øyne) som noengang har blitt scoret. Får nesten tårer i øynene, når jeg tenker på hvordan hårene reiste seg i nakken der jeg satt (stod....) Et magisk mål, av en magisk fotballspiller. Det som gjør slike mål som dette ekstreme i mine øyne er ikke så mye utførelsen. Er nok av spillere som kan gjøre slike "triks". Det som gjør det ekstremt er at han prøver det, i det øyeblikket, han tenker at nå kan eg gjøre slik og slik, så har eg lurt han. Det er ikke tilfeldig hvordan ballen "ruller" på det målet. Det er med viten og vilje. Er helt rått med slike spillere. Evnen til å tenke i øyeblikket og vite at man er god nok 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ble Full Red Member her om dagen. Noen som vet når medlemspakken kommer? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det er ikke lett å hente gode forsterkninger. I hvert fall ikke med vårt budsjett. Det sier sitt når Everton krever £20m for Jagielka. Jeg tror vi får inn Campbell, Cahill og Mata i løpet av dette vinduet. Campbell kommer etter U20-VM, Cahill kommer ganske sent i transfervinduet (han har ett år igjen av kontrakten, noe vi kommer til å bruke for å presse ned prisen) og Mata kommer så fort enten Nasri eller Cesc forsvinner. Synes det faktisk er i overkant optimistisk. Ingenting hadde vært bedre, men slik det ser ut nå er vi for lite distinkte og aggressive. Alt skal skje i slutten av vinduet, og da har lagene mer enn god nok grunn for å presse prisene opp. I denne situasjonen vi har kommet opp i bør vi vise intensjoner. Vi bør vise at planene er klare og at de eventuelle nye spillerne skal få tid til å integrere seg i laget. Angående budsjettet fatter jeg ikke at vi ikke kan vise mer økonomiske muskler i overgangsvinduet. Wenger har holdt oss i topp 4 med et ungdomslag fra starten av Emirates-perioden til nå. Han har gjort en fantastisk jobb med lite utgifter og høy profitt, noe som er meget beundringsverdig. Nå er alikevel den tiden med snevert budsjett over, og tiden er inne for å bruke de ekstra millionene som kan skaffe oss trofeer og en enda større økonomisk vekst. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ble Full Red Member her om dagen. Noen som vet når medlemspakken kommer? Det tar hvertfall noen uker. Når eg fikk min ifjor hadde eg glemt at den skulle komme. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ble Full Red Member her om dagen. Noen som vet når medlemspakken kommer? Det tar hvertfall noen uker. Når eg fikk min ifjor hadde eg glemt at den skulle komme. Jeg ble red member samme dag som første preseason match. Har ikke sett snurten av medlemspakken. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ble Full Red Member her om dagen. Noen som vet når medlemspakken kommer? Ble Full Red Member her om dagen. Noen som vet når medlemspakken kommer? Det tar hvertfall noen uker. Når eg fikk min ifjor hadde eg glemt at den skulle komme. Jeg ble red member samme dag som første preseason match. Har ikke sett snurten av medlemspakken. Kjøpte Full Red Membership 10 juni og har fortsatt ikke fått noe i posten så hva de surrer med har jeg ingen anelse om.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Kanskje de ikke sender de ut i år for å spare penger Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Skal ikke se bort i fra det. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Siste CL-kvalikkrunde trekkes i morgen kl 12. Lag vi kan møte: Rubin Kazan, Udinese, Odense, Twente eller FC Zürich. Alt unntatt det defensive horelaget Rubin Kazan er bra. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Siste CL-kvalikkrunde trekkes i morgen kl 12. Lag vi kan møte: Rubin Kazan, Udinese, Odense, Twente eller FC Zürich. Alt unntatt det defensive horelaget Rubin Kazan er bra. Udinese er kanskje den største trusselen, men å dra til Russland få dager før OT møtet er selvsagt krise. Møter vi Odense tror jeg at jeg tar meg en tur til Danmark gitt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Udinese er egentlig ikke veldig fryktinngytende uten Sanchez og Inler. Tror vi skal klare å kvalifisere oss ganske greit uansett hvem vi trekker. Rubin Kazan er dog det laget jeg har minst lyst til å møte. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Defensive horelag som Rubin Kazan er helt klart den største trusselen. Vi har ALDRI problemer med og slå lag som prøver å spille fotball (Udinese). Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Dere møter Udinese. Første kamp hjemme. Blir tøft. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ein tur til Italia eit par-tre dagar før ein bortekamp mot ManUtd blir jo kjempeflott. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Faen, jeg som hadde håpet på en tur til Danmark. Jaja, kanskje vi møter noe skandinavisk i Europa League. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 KOmmer til å bli ass raped s¨å jevli i Italia, og den påfølgende kampen mot Utd blir bare enda verre. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) KOmmer til å bli ass raped s¨å jevli i Italia, og den påfølgende kampen mot Utd blir bare enda verre. Tror vi er nødt til å vinne med 2-3 mål hjemme for å ha noen særlig mulighet. Blir det 1-1 eller 2-1 tror jeg Udinese har stor sjanse til å gå videre. Endret 5. august 2011 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Vinne med 2-3 mål for å ha en mulighet? Nå får du gi deg mann, dere er et mye bedre lag enn Udinese og med mindre spillerne snur seg med baken til og bøyer seg fremover så bør det gå veldig greit å slå de over to kamper. Udinese har mistet flere stjernespillere i Sanchez, Inler og ikke minst Zapata. 2 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Slutt nå Shlaps. Vi taper 0-9 mot Udinese samtidig som alle spillerne våre enten blir skadet eller tar selvmord. Deretter rykker vi direkte ned til polsk 8. divisjon. Neste år blir det verken CL eller EL, for det blir nemlig Norway Cup. Og der taper vi i første runde selvfølgelig. 4 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Arsenal vinner PL og CL denne sesongen. Siden laget er så sykt får vi delta i VM i 2014. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå