Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hentet han tilbake med trener klausul hadde vært noe!

Kom til å tenke litt på den videoen Torstein linket og kom til å tenke på at vi hadde kun en, kanskje 2 kamper denne sesongen som vi kommer til å huske i mer en et år. Barca kampen og Tottenham i liga cupen. Chelsea og City kampen var bra, men likevell, det er ingen Liverpool 4-4, Old Trafford 0 Wiltord 1 osv. Vi hadde så si kun kamper som var legendariske for andre klubber. Tenker da på kamper som 2x spurs og newcastle mm. Ser tilbake på sesongen med nesten kun skuffelser og det er meget trist.

Lenke til kommentar

Husker jeg drømte om Henry tilbake til Arsenal når han forlot Barcelona i fjor, men dessverre skjedde det ikke og vil ikke skje nå heller.

Utrolig synd mtp. at han fortsatt holder et veldig høyt nivå og ville trolig ha vært en inspirasjon til andre spillere som Chamakh, Bendtner, Vela, Walcott o.l. å ha på treningsfeltet og utpå banen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Klassikeren Arsenal-Blackburn fra 2009 går på Tv2 HD PL nå, vert å få med seg. Fabregas er helt drøy den kampen!

Lenke til kommentar

Emmanuel-Thomas completes Ipswich move

Thank you to Arsenal FC for everything they have done for me an making me the player i am today, I wish Every1 there all the best Peace&Love

Kan ikke si at jeg er overrasket, men dette et ufattelig trist. Et perfekt eksempel på at det ikke hjelper å ha bøttevis med talent så lenge man ikke har riktig attitude. Lykke til videre, JET. :cry:

http://www.youtube.com/watch?v=M3WS-KCpeu8

Lenke til kommentar

Er det sannsynlig at Ryo Miyaichi får spilletid kommende sesong hos dere? Lovende spiller!

Han har faktisk ikke fått arbeidstillatelse enda, men hvis han får det, kan jeg se for meg at han får noen kamper i CC, samt noen innhopp i PL. Han har vært meget god i pre-season så langt.

Lenke til kommentar

Låne Ryo ut til Swansea. Han og Sinclair på hver sin kant lukter det svidd av!

Evnt. Bolton. Hadde nok vært det smarteste, da de også har brukt for en kant spiller, og vi vet at Bolton gjør underverker!

Det hjelper vel fint lite hvis han ikke får arbeidstillatelse uansett, men tror Miyaichi vil få mye spilletid hos Arsenal mtp. at vi skriker etter kantspillere som har teknikk og fart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...