Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898

hmm...

Meldingen Fabregas la ut på Twitter kan leses til at han ikke akter å forlate Arsenal i sommer.

- Jeg beklager ovenfor fansen i Asia at jeg ikke er med på turen. Etter å ha returnert fra Asia vet jeg hvor spesielle dere er. Jeg skal gjøre det godt igjen, skriver Fabregas i en twitter-oppdatering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor gidder du å lese resirkulert og oversatt norsk media? Mye bedre å f. eks. følge Cesc på twitter selv eller å lese britiske medier som leverer disse nyhetene lenge i forveien av Nettavisen osv.

En annen ting er at disse nettavisene vrir på utsagnene til Cesc på twitter. Hvilken sammenheng har det å bli i Arsenal og å gjøre ting opp for Asia-fansen med hverandre? Er Arsenal det eneste laget i verden som reiser på Asia-turné?

Når det er sagt vil jeg bare si at jeg har lenge hatt på følelsen at Cesc blir i Arsenal én sesong til. Alt avhenger av om Barcelona er villige til å møte vår pris. Alt peker mot at de har tenkt å bruke pengene sine på en ung og spennende angriper a lá Neymar eller Sánchez, så det er heller tvilsomt kommer til å ha råd til Cesc etter en slik overgang. Men hvis de mot formodning skulle by mer enn £40m (up front) tror jeg han forsvinner.

Nasri tror jeg er mer eller mindre tapt. Kontrakt-deadlinen hans skulle visstnok være for 10 dager siden og han har ikke signert noe som helst. Vi har til og med tilbudt ham de £110k han forlanget 1 mnd siden, som han avslo (dette er dog rykter)... Hvis City byr mer enn £20m er det greit å selge. Det er dumt å få et rykte om å være feederklubb, men det er bedre å selge ham til City enn United. Dessuten kan vi bruke de pengene til å hente Mata eller en annen dugende erstatter. Dere må huske at Nasri kun hadde det ene gode halvåret. Fra feburar og utover var han rimelig average.

• Liker 1
Lenke til kommentar

YoungGunsBlog

Arsenal training in Malaysia. Walcott and Miyaichi had a race; both finished at the same time. Exciting for new season.

Viste ikke at han var så rask.

Visste at han var lynrask, men hørte at han var hakket tregere enn Walcott, men han vil bare bli raskere og raskere i et par år nå.

Viktigst av alt er at han har teknikk til å føre ballen i meget høyt tempo, i motsetning til Walcott.

Lenke til kommentar

YoungGunsBlog

Arsenal training in Malaysia. Walcott and Miyaichi had a race; both finished at the same time. Exciting for new season.

Viste ikke at han var så rask.

Walcott kan ha blitt tregere.

Tror ikke det. Miyaichi har hele tiden vært utrolig rask og vil også bli raskere jo bedre løpeteknikk og frem til han er ordentlig utvokst.

Uten ball er Walcott forsatt bittelitt raskere, men med ball (og når det gjelder å ha kontroll over ballen) er Miyaichi langt over Walcott.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...