Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som vet hvorfor unisport selger hvite sokker med det nye kitet, istedenfor røde? ...

Nei, men det jeg vet er at Unisport har det med å gjøre ting på sin egen måte (på godt og vondt). Ifjor kunne man f.eks kjøpe Spurs sin hjemmedrakt uten sponsor, ingen andre nettsteder klarte å gjøre dette uten å bli stoppet av klubben.

Lenke til kommentar

Bra for Arsenal å bli kvitt Clichy. Elendig kjøp av City.

Trur de at en venstreback helt uten evne til å posisjonere seg skal hjelpe de til ligagull? Det som reddet City i fjor var defensiven, og da har de ikke akkurat en forsterkning i Clichy. Ikke er han spesielt god offensivt. Slår innleggene 15 meter bak mål stort sett hver gang.

Jeg trur Enrique vil styrke Arsenal kontra Clichy, men aller helst burde de kjøpe Baines.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Eboue har aldri vært helt riktig i toppen.

Fyren er jo knallrå. Dog ikke alltid like kul å ha ute på fotballbanen :p

For 2-3 år siden ble han jo regnet av mange av oss (arsenal supporere) som en av de aller beste backene. Etter at Sagna kom, så ble Eboue forlflyttet sin posisjon til høyrekant. Selvfølgelig kan han ikke utnytte sitt fulle potensiale da.

Lenke til kommentar

For 2-3 år siden ble han jo regnet av mange av oss (arsenal supporere) som en av de aller beste backene. Etter at Sagna kom, så ble Eboue forlflyttet sin posisjon til høyrekant. Selvfølgelig kan han ikke utnytte sitt fulle potensiale da.

Nå begynner det å bli litt siden, men han var langt bedre før. Etter dette begynte han å legge til seg mye filme/skuespill hendelser på banen samt at prestasjonene dabbet av.

Wenger gjorde derfor et ordentlig inngrep og hentet trolig en av de aller beste høyrebackene vi har hatt i Sagna.

Klarer ikke å skjønne hvorfor det har tatt han så lang tid når det gjelder Clichy? Og hadde det ikke vært for at Clichy ikke ville signere ny kontrakt hadde vi fortsatt vært "stuck" med han.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Er det ikke omtrent 2-3 år siden Eboue ble pepet av banen mot Wigan? :whistle:

Lenke til kommentar

Er det ikke omtrent 2-3 år siden Eboue ble pepet av banen mot Wigan? :whistle:

2 sesonger siden ja.

Lenke til kommentar

Eboue spilte noe av det dårligeste jeg har sett i premier league den kampen siden Ali Dia, men pipingen er helt sinnsyk. Flau over at noe slikt ble gjort mot egen spiller på Emirates. Husker dog at det var mange gooners som sendte "sorry brev" til han senere. Forsatt kvalmt det som skjer der og da. La det aldri skje igjen!

Lenke til kommentar

Eboue spilte noe av det dårligeste jeg har sett i premier league den kampen siden Ali Dia, men pipingen er helt sinnsyk. Flau over at noe slikt ble gjort mot egen spiller på Emirates. Husker dog at det var mange gooners som sendte "sorry brev" til han senere. Forsatt kvalmt det som skjer der og da. La det aldri skje igjen!

Ja, og tenk deg at han kom inn som innbytter for så å bli byttet ut igjen litt senere. Ligger noen videoer av det på youtube tror jeg. Jeg synes han har kommet seg bra etter det, og er en viktig spiller å ha på benken pga hans allsidighet. Dog blir man oppgitt av han iblant. Sist i Liverpoolkampen på Emirates.

Lenke til kommentar

skysports_bryan Bryan Swanson

Breaking - we're told Lille striker Gervinho having Arsenal medical #ssn

Dette ble meldt forrige uke også. Lille presidenten har jo sagt at vi ikke har kommet med et godt nok bud. Tar dette med en klype salt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...