Benbjo Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Du hadde ikke følt deg sikker om vi så hadde møtt kvinnelaget til Veitastrond. Du har glemt hvordan laget har spilt de siste 4 månedene? Nedrykksform. La oss si at vi var West Ham, hvordan hadde du stilt deg til å møte de samme lagene? Er klar over at det er ferie nå og spillere antagelig kommer tilbake med ny giv, men før jeg har sett hvordan det ligger an med spillere inn/ut og spill i preseason forholder jeg meg skeptisk Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Av og til lurer jeg på om du faktisk er seriøs. Selv du må forstå at det blir for dumt å sammenligne oss med laget som med klar margin endte på sisteplass i årets PL-sesong. Form is temporary, class is permanent. Jeg aksepterer at noen har et mer pessimistisk syn på laget sitt enn andre, men det får da være grenser. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Takk for den Vi slo iallefall Panathinaikos ifjor, så dem trenger dere ikke å frykte. Endret 22. juni 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2008823/Blue-Arsenal-away-kit-Samir-Nasri.html Ser ikke hvorfor folk ligger seg sånn oppi dette her. Han kan ha en dårlig dag? Samir er ikke akuratt kjendt for å være linselus heller. Forholder meg helt rolig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hahahahaha! Det må være den dummeste spekulasjonen om at han er på vei bort noensinne. Latterlige idiotjournalister. 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Cupvinner Cup-helten Alan Smith erstatter Andy Gray som co-commentator i det kommende FIFA-spillet. Awesome! Umulig å ikke like karen. Håper han og Martin Tyler danner en bra duo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 RVP on Radio1 NL "we are talking yes, but I want to win trophies and if I don't think i can, I won't sign - this summer will decide" Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Morsomt at Real Madrid visstnok prøve seg på Cesc, presser opp prisen ytterligere, og tvinger Barca til å betale det han er verd muligens. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Barcelona vet nok at de har balletak på Arsenal på grunn av at Cesc bare vil til deres klubb, så de vil nok ikke gi mer enn de har gitt uttryk for (€30-35m). Det er i grunn latterlig at de kan by €40m for en uprøvd liten brasiliansk drittunge den ene dagen, også si at at de ikke vil betale mer enn €35m for en ung men erfaren verdensklassespiller med 4 år igjen på kontrakten, og som i tillegg er kaptein på et europeisk topplag, den neste. Drittklubb. 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Speculation: Reports in respected French newspaper L'Equipe claim that Arsenal have failed to reach an agreement with Samir Nasri over a contract extension and could now be ready to consider letting him move on. Manchester United, Manchester City, Chelsea and Inter Milan have all been linked with a move for the France international. Ser mer og mer ut som Nasri er ferdig i Arsenal imo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Speculation: Reports in respected French newspaper L'Equipe claim that Arsenal have failed to reach an agreement with Samir Nasri over a contract extension and could now be ready to consider letting him move on. Manchester United, Manchester City, Chelsea and Inter Milan have all been linked with a move for the France international. Ser mer og mer ut som Nasri er ferdig i Arsenal imo. Spesielt, med tanke på at Nasri er på ferie i USA og er ventet tilbake i Arsenal på mandag. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Gervinho ble i går kåret til årets ivorianske spiller, foran blant annet Drogba, Toure og Tiote. Gleder meg virkelig til å se ham i Arsenal-drakt! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Speculation: Reports in respected French newspaper L'Equipe claim that Arsenal have failed to reach an agreement with Samir Nasri over a contract extension and could now be ready to consider letting him move on. Manchester United, Manchester City, Chelsea and Inter Milan have all been linked with a move for the France international. Ser mer og mer ut som Nasri er ferdig i Arsenal imo. Spesielt, med tanke på at Nasri er på ferie i USA og er ventet tilbake i Arsenal på mandag. Hvorfor det? Nasri møter neppe opp personlig under forhandlingene, dessverre... Endret 2. juli 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Klarer vi å få £20M for Nasri og £7M for Clichy samt få tak på Juan Mata for rundt £20M + Enrique for £6M så ser jeg på oss som sterket. Såfremt Cesc blir og Gervinho kommer inn selvfølgelig. Dog er det ikke helt sikkert hva som skjer med Nasri helt ennå, men det skal godt gjøres å vinne fansen over etter denne sommeren her hvis han bestemmer seg for å bli. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Klarer vi å få £20M for Nasri og £7M for Clichy samt få tak på Juan Mata for rundt £20M + Enrique for £6M så ser jeg på oss som sterket. Såfremt Cesc blir og Gervinho kommer inn selvfølgelig. Dog er det ikke helt sikkert hva som skjer med Nasri helt ennå, men det skal godt gjøres å vinne fansen over etter denne sommeren her hvis han bestemmer seg for å bli. Mata har sagt ahn blirr i Valenica. Enrique er dårligere enn Clichy. Svekket er det vi blir. Wenger mer eller mindre bekrefter at Clichy og Fabregas ikke blir å finne i Arsenaldrakt neste sesong: http://www.metro.co.uk/sport/868136-arsene-wenger-arsenal-will-fight-to-keep-samir-nasri? Endret 2. juli 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Satser på topp 8 i PL kommende sesong. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Klarer vi å få £20M for Nasri og £7M for Clichy samt få tak på Juan Mata for rundt £20M + Enrique for £6M så ser jeg på oss som sterket. Såfremt Cesc blir og Gervinho kommer inn selvfølgelig. Dog er det ikke helt sikkert hva som skjer med Nasri helt ennå, men det skal godt gjøres å vinne fansen over etter denne sommeren her hvis han bestemmer seg for å bli. Mata har sagt ahn blirr i Valenica. Enrique er dårligere enn Clichy. Svekket er det vi blir. Wenger mer eller mindre bekrefter at Clichy og Fabregas ikke blir å finne i Arsenaldrakt neste sesong: http://www.metro.co.uk/sport/868136-arsene-wenger-arsenal-will-fight-to-keep-samir-nasri? Les de to artiklene jeg linker til under når det gjelder Mata. Det kom også ut en artikkel hvor han visstnok også sa at han hadde 4 år igjen på kontrakten og ikke under enhver forutsetning ønsket seg vekk fra Valencia, men det viste seg å være gamle sitater. Artikkel 1 Artikkel 2 Når det gjelder Jose Enrique er han bedre enn hva Clichy er. Statistikken tilsier at Clichy ikke er en så ille forsvarsspiller, men det er bullshit. Enrique var trolig den beste venstrebacken i Premier League forrige sesong etter Leighton Baines og ville vært en klar forbedring ovenfor Clichy. Når det gjelder Nasri og Cesc så vet jeg virkelig ille, men jeg tror ikke Cesc forsvinner fordi Barcelona er noen c*nts og ikke byr hva Cesc er verdt. Og når det gjelder Cesc så stortrives han i Arsenal og London så han vil uansett ikke sutre hvis han må spille en sesong til i England. Nasri derimot tror jeg forsvinner nå, men man vet aldri i fotball. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jose Enrique er ikke bedre. Han vant knapt en hode duell i fjor og mistet ballen mange ganger. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Enrique er ikke noe bedre enn Clichy i mine øyner. Ikke mye dårligere, det er helt greit, men han var ikke PL's neste beste. Kolarov, Evra, Cole og Richardson syns jeg også var bedre, i tillegg til Clichy og Baines. Syns han er blitt overvurdert. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 noen som vet hvorfor unisport selger hvite sokker med det nye kitet, istedenfor røde? ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå