Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva får deg til å tro at vi selger Cesc til Inter bare for de byr på han? Nasri går nok, og det er helt greit.

For så mye penger er det bare å selge. Vi kan ikke ha en spiller som ikke vil være her. Han forsvinner uansett til Barcelona etterhvert.

30 mill fra barca eller 50 mill fra Inter? Lett valg. Wenger er ikke dum.

Laget må uansett bygges opp på nytt nå og det må skje uten Cesc. At konsekvensen blir at vi må ta noen mellom år utenfor europa cuper må man bare godta.

Valget faller da lett på Inter, men vi trenger ikke å selge til noen av dem. Før Cesc faktisk selv går til Wenger og sier at han vil vekk så beholder vi han. Lite troverdige rykter er det også da Inter vistnok skal selge Sneijder for £30m for å finansiere Cesc. Tror tilogmed at Moratti ikke er så dum.

Hva får deg til å tro at vi selger Cesc til Inter bare for de byr på han? Nasri går nok, og det er helt greit.

Det er ikke greit at Nasri går. Det vitner nok en gang om at vi kun er en "seeder" klubb for de større klubbene ute i Europa og at vi kun har ambisjoner om å kjempe om kvalifisering til Champions League.

En klubb med skikkelige ambisjoner ville gitt Nasri rundt £100,000 i uka (når Bendtner forsvinner vil det frigi rundt £50,000 i uka blant annet så det er ikke som om vi ville gått i minus) og tviholdt på Cesc. Attpåtil ville de med den sterke økonomien klubben vår har ha forsterket de svake leddene i laget slik at vi kunne konkurrert med de beste.

Det er helt greit at Nasri går. For det første så har han vist seg som ei grådig fitte som bare kan dra til helvete. Ja, jeg vet at alle moderne fotballspillere er det, men få viser seg så grådig som Nasri framstår nå. Han er ei heller så god at han fortjener £100k i uka. Langt derifra. Det siste halvåret har han utenom et bra skudd mot Tottenham vært uttershite mest. Kanskje det er fordi han har byttet kant, I don't know, men alt jeg vet er at han har vært piss. Lar vi Nasri gå nå sender vi ut signaler om at spillerne må kjempe for lønna, noe vi gjorde galt i feks Adebayor saken, da vi venta en sesong til han hadde blitt shite og tjent seg enda rikere på en bedre kontrakt.

Uansett om vi beholder Nasri nå, og han blir den største Arsenal spilleren noensinne kan ha aldri nå helt opp pga dette oppstyret. Vil han gå så har jeg ikke noe problem med det sånt sett, iogmed at noen konstant vil til klubber som Barca eller at noen ikke finner seg til rette. Men når han bare bruker overgangsrykter for å få høyere lønn (og det så jævla åpenbart også) så kan fitta dra til helvete.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Helt enig med Tone. Har til og med sett noen på Arsenal-mania som, når de diskuterte Cesc, sa at Nasri burde få kapteinsbindet om Cesc går. HEHE...

Som jeg skrev på overgangs tråden så var det noe statestikk som viste at Nasri har puttet 2-3 mål mer og har mindre assist enn Arshavin har denne sesongen, i hele Arsenal karieren sin. Er ikke verdt 100k i uka, så jeg sier faktisk selg før det er for sent.

Lenke til kommentar

Berre flaks gjer at vi ikkje allereie har mista RvP for neste sesong:

Om ikke nå så blir han skadet i preseason eller neste landslagsoppdrag og er ute 3/4 av sesongen. Det skjer hver sesong. Ser ikke hvorfor denne skal bli annerledes.

Lenke til kommentar

Diaby: I wear a Spurs shirt around the house.

I tillegg sier han at han godt kunne tenke seg å spille i Spurs. Faen for en jævla idiot, sånn sier bare man ikke.

Nå får du ikke overdrive her. Er jo nesten "benbjo" nivå :p

Det står at han fikk drakten av vennen sin som spilte i samme klubb som ham tidligere og at han kunne tenke seg å spille sammen med ham igjen. Ikke noe sted står det "I would like to play for Tottenham"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Greit nok at han fikk skjorta som gave fra en venn, men at han går med den hjemme, og til og med sier det i et intervju, viser hvor lite klubbfølelse, lojalitet og intelligens det bor i den mannen. Ville Adams/Keown osv. gått med Spurs-skjorte frivillig? Aldri i livet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Keown og Adams er local lads. Dårlig sammenligning. Dessuten står det ikke i noen av sitatene at han pleier å bruke den hjemme, og The Sun er kjent for å fabrikere nyheter.

Local lads er vell å ta litt i. Keown er vell fra Oxford om jeg ikke tar helt feil. Anyways urelevant. Om en sammenligner det med Cesc eller RvP så er det mer korekt. De ville nok aldri vist seg i spurs drakt. Tror nok uansett ikke at Diaby er den mests lojale spilleren der ute.

Lenke til kommentar

Keown ble hentet til akademiet vårt da han var 13, så jeg regner ham som en local lad. Dessuten er ikke Oxford veldig langt unna London. Du skjønner uansett hva jeg mener.

Diaby har ikke vist seg i en Spurs-drakt. Han har en drakt som han fikk i gave av sin gamle lagkamerat. Skjønner ikke hvorfor du gidder å reagere så kraftig på en så liten fillesak.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Then comes the famous question :

You are two of the greatest friends yet nevertheless play in London for two clubs that hate each other the most Arsenal and Tottenham.

Abou, do you have a Spurs shirt.

AD : ( he is smiling) yes , Younes gave me one

Do you wear it in the street ?

AD : No, at home. In the street, it is more difficult, I would be closed to being attacked, with that kind of stuff ( both fall about laughing )

Basically, he does not wear it at all, it is a joke. The interview carries on about Diaby’s injuries and their old club Auxerre.

:innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...