Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva får deg til å tro at vi selger Cesc til Inter bare for de byr på han? Nasri går nok, og det er helt greit.

For så mye penger er det bare å selge. Vi kan ikke ha en spiller som ikke vil være her. Han forsvinner uansett til Barcelona etterhvert.

30 mill fra barca eller 50 mill fra Inter? Lett valg. Wenger er ikke dum.

Laget må uansett bygges opp på nytt nå og det må skje uten Cesc. At konsekvensen blir at vi må ta noen mellom år utenfor europa cuper må man bare godta.

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at vi selger Cesc til Inter bare for de byr på han? Nasri går nok, og det er helt greit.

Det er ikke greit at Nasri går. Det vitner nok en gang om at vi kun er en "seeder" klubb for de større klubbene ute i Europa og at vi kun har ambisjoner om å kjempe om kvalifisering til Champions League.

En klubb med skikkelige ambisjoner ville gitt Nasri rundt £100,000 i uka (når Bendtner forsvinner vil det frigi rundt £50,000 i uka blant annet så det er ikke som om vi ville gått i minus) og tviholdt på Cesc. Attpåtil ville de med den sterke økonomien klubben vår har ha forsterket de svake leddene i laget slik at vi kunne konkurrert med de beste.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Åh, mener du det?

Lenke til kommentar

Tror ikke vi er intressert i Nasri uansett, så han blir nok værenede tenker jeg.

Forresten vil jeg bare si at Djourou er den dårligste stopperen i mans minne. Når man presterer å få partneren Senderos til å se ut som en levende vegg sier vel det alt. Skyld i baklengs, lagde to straffer (kun en ble gitt) og burde vært utvist mot et nitrist England. Han har alltid skylda for et baklengs når jeg ser deres kamper også. Ian Evatt, Cathcart, Stearman, Upson og kanskje et par til er verre, men thats it. Sykt at en klubb som Arsenal satser på slik søle og Wenger taper bare mer og mer fjes for hvert minutt som ikke spotter noe så åpenbart.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tror ikke vi er intressert i Nasri uansett, så han blir nok værenede tenker jeg.

Forresten vil jeg bare si at Djourou er den dårligste stopperen i mans minne. Når man presterer å få partneren Senderos til å se ut som en levende vegg sier vel det alt. Skyld i baklengs, lagde to straffer (kun en ble gitt) og burde vært utvist mot et nitrist England. Han har alltid skylda for et baklengs når jeg ser deres kamper også. Ian Evatt, Cathcart, Stearman, Upson og kanskje et par til er verre, men thats it. Sykt at en klubb som Arsenal satser på slik søle og Wenger taper bare mer og mer fjes for hvert minutt som ikke spotter noe så åpenbart.

Vi valgte å beholde feil sveitser. Senderos eide i går, DJ not so much. Han har vært horrible siden skaden tidligere i vår.

Lenke til kommentar

Djourou har hatt en utrolig dårlig periode siden april, men det burde ikke overskygge hans form tidligere denne sesongen totalt. Han var utrolig god og stabil gjennom høsten og i vinter. Det er jo også hans første fulle sesong (hvor han spiller så mange kamper), det er mulig at han rett og slett ble utbrent for tidlig og derfor hatt nedgående formkurve. Det hele er merkelig, men jeg syns det er for tidlig å gi opp fyren.

Og vi beholdt riktig sveitser, Benbjo. Du må ha korttidshukommelse hvis du tror at Senderos er en god nok stopper for Arsenal. Han kan finne på å fungere i en klubb som Fulham, men i Arsenal fremheves svakhetene hans ytterligere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er helt latterlig hvor fort folk glemmer. Djourou var i en periode trolig den beste stopperen i Premier League sammen med Vidic, men etter skaden han pådro seg mot Manchester United i FA cupen har han ikke vært i nærheten av hva han har vist tidligere.

Mest sannsynligvis spiller han med en skulderskade mtp. at han slo nevnte skulder en del ganger til før sesongen var omme.

Forøvrig Game har du ingenting å komme med når dere satser på Jonny Evans som hvis man skal ta utifra denne sesongen er så latterlig dårlig at Pascal Cygan fremstår som Vidic i sammenligning med iren.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vi valgte å beholde feil sveitser. Senderos eide i går, DJ not so much. Han har vært horrible siden skaden tidligere i vår.

Det der blir rett den dagen Messi selges til Real Madrid og armen til Cato Sahl Pedersen vokser ut igjen.

Senderos må være en av de verste stopperne som noen gang har vært i Arsenal. DJ har vært enorm før skaden og har potensiale til å bli en av våre aller viktigste spillere.

Lenke til kommentar

Det der blir rett den dagen Messi selges til Real Madrid og armen til Cato Sahl Pedersen vokser ut igjen.

Senderos må være en av de verste stopperne som noen gang har vært i Arsenal. DJ har vært enorm før skaden og har potensiale til å bli en av våre aller viktigste spillere.

Minner om Cygæ, Sylvester og Squillaci. Problemet til Senderos er at han er mentalt svak, men det gjelder jo hele Arsenal. Forøvrig var innlegget ironi myntet på Game.

Lenke til kommentar

"Trolig den beste stopperen i en periode sammens med vidic, hadde det ikke vært for den skaden..." - som vel holdt ham ute i et par kamper? Tullprat. En midstopper uten noen som helst form for fotballintelligens er en dårlig midtstopper.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vanvittige konklusjoner du drar etter én kamp. Djourou har vært en av våre mest stabile spillere denne sesongen, og uten tvil vår beste stopper.

Basert på en hel sesong, så du kan slutte å skape deg lille venn. At han har vært deres beste stopper er vel strengt talt heller ikke noe kvalitetstegn, for hvem konkurrerer han med egentlig? Knoll og tott i Squirten og Kocielny. Marbror gikt er bedre enn de to, så det sier dessverre fint lite.

Edit: Forresten så ser det ut som han har en baijskatastrof på hodet.

johandjourou20110308_275x155.jpg

Endret av Game
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vanvittige konklusjoner du drar etter én kamp. Djourou har vært en av våre mest stabile spillere denne sesongen, og uten tvil vår beste stopper.

Basert på en hel sesong, så du kan slutte å skape deg lille venn.

hvis du mener DJ har vært så svak hele sesongen, hvorfor skrive så mye fra England kampen? bare innse at du trekker disse konklusjonene etter å ha sett en kamp lille venn.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Basert på en hel sesong, så du kan slutte å skape deg lille venn. At han har vært deres beste stopper er vel strengt talt heller ikke noe kvalitetstegn, for hvem konkurrerer han med egentlig? Knoll og tott i Squirten og Kocielny. Marbror gikt er bedre enn de to, så det sier dessverre fint lite.

johandjourou20110308_275x155.jpg

post-68434-0-82999500-1307298633_thumb.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar

Basert på en hel sesong, så du kan slutte å skape deg lille venn.

hvis du mener DJ har vært så svak hele sesongen, hvorfor skrive så mye fra England kampen? bare innse at du trekker disse konklusjonene etter å ha sett en kamp lille venn.

Failure. Klart jeg kommenterer siste kamp jeg så ham i og da er det nærliggende å dra frem enkelttilfeller fra den, vil du at jeg skal skrive om feks Bolton kampen i steden heller? Det er ikke normalt å gå rundt å huske alle isolerte hendelser fra enkeltkamper og bruke dem som argumenter fire og et halvt år senere vet du. Det går på en helhetslig vurdering og der kommer Djourou dårlig ut, men noen få enkeltkamper i trekk på plussiden. Bare å innse at du ikke har noe å komme med, selv om du prøver hardt å ryste fjellet, lille gubban min.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Mye vrøvl fra deg nå for tiden. Først "Wilshere er en taper" og nå "Djourou er en dårlig midtstopper".

Mener du også at Hernandez - som har hatt en fantastisk sesong i likhet med Djourou - er en dårlig spiss fordi han spilte crap mot Barcelona? Skjønner du ikke hvor dumt det blir å dømme noen ut i fra en kamp, "lille venn"?

• Liker 3
Lenke til kommentar

"Lille venn"? Hva er du, en fjorten år gammel jente? Spar deg for de latterlige hersketeknikkene. Du imponerer ingen.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg allerede hadde gitt opp Djourou etter pre-season. Etter noen få ligakamper var jeg ikke mer optimistisk. Han var tydelig preget av skaden, og jeg var sikker på at han aldri ville klare å komme tilbake. Det gjorde han.

Bortsett fra Wilshere, van Persie og Sagna har han kanskje vært vår mest stabile spiller i år. Med Djourou på banen har vi i snitt sluppet inn 0,74 mål per kamp denne sesongen. Da vi stemte frem stopperplassene på årets lag her på forumet, var det bare Vidic og Kompany som slo sveitseren. Jeg tror du er ganske alene om å mene at han er blant ligaens svakeste.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...