Big Tone Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hahahahah, mener du at RvP når nivået til John Terry feks? Ser du 5-6 Arsenalspillere rundt dommeren etter at spissen vår nok engang har kommet med et mislykket filmeforsøk? Vi er ikke close mot lag som Spania og Chelsea engang. Står bak Robin 100%. 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hahahahah, mener du at RvP når nivået til John Terry feks? Ser du 5-6 Arsenalspillere rundt dommeren etter at spissen vår nok engang har kommet med et mislykket filmeforsøk? Vi er ikke close mot lag som Spania og Chelsea engang. Står bak Robin 100%. Nei, men det er noe som heter å feie for sin egen dør. Har hendt flere ganger at spillerne flokker seg rundt dommeren for å få motstanderes spillere utvist/"booked", eller at de klager på en feilaktig dommeravgjørelse (straffe i mot, etc). Greit at det ikke er like ille som enkelt andre lag, men det har fortsatt ingenting i fotball å gjøre. Har dommeren gitt kort/straffe kommer han ikke til å gjøre om situasjonen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er du naiv? Selvfølgelig påvirker det, for de neste avgjørelsene som blitt tatt. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nei, men det er noe som heter å feie for sin egen dør. Har hendt flere ganger at spillerne flokker seg rundt dommeren for å få motstanderes spillere utvist/"booked", eller at de klager på en feilaktig dommeravgjørelse (straffe i mot, etc). Greit at det ikke er like ille som enkelt andre lag, men det har fortsatt ingenting i fotball å gjøre. Har dommeren gitt kort/straffe kommer han ikke til å gjøre om situasjonen. Så du mener det er helt bak mål at feks. situasjonen mot Barca, er helt bak mål mtp. klaging på dommeravgjørelsen? Arsenal klager nesten for lite i mine øyner. Vil naturligvis ikke at de skal komme på Chelsea, Barca, Real, United nivå, men det viser litt følelser og engasjamang. Missforstå med rett naturligvis 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Robin sier det forrige intervjuet bare er oppspinn. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Noen som så England - Sveits på Viasat4? En kompis av meg sa at Erik Soler var reservert i skryten av Wilshere (som forøvrig var helt rå - utrolig at han er bare 19) - og sa at han syntes at han ikke kommer til å bli mer enn en grei fotballspiller? Jeg så ikke Viasat-studioet før eller etter kampen, så jeg klarte ikke helt å tro på at han faktisk sa det. Stemmer det? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Noen som så England - Sveits på Viasat4? En kompis av meg sa at Erik Soler var reservert i skryten av Wilshere (som forøvrig var helt rå - utrolig at han er bare 19) - og sa at han syntes at han ikke kommer til å bli mer enn en grei fotballspiller? Jeg så ikke Viasat-studioet før eller etter kampen, så jeg klarte ikke helt å tro på at han faktisk sa det. Stemmer det? Det stemmer. Jeg siterer ordrett: "Wilshere er en helt grei spiller" og "England har ikke talenter" - Erik Soler. Soler er en PR-kåt kunnskapsløs idiot. 2 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det er vel ikke noe nytt at Erik Solér er en kunnskapsløs hore? 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Noen som så England - Sveits på Viasat4? En kompis av meg sa at Erik Soler var reservert i skryten av Wilshere (som forøvrig var helt rå - utrolig at han er bare 19) - og sa at han syntes at han ikke kommer til å bli mer enn en grei fotballspiller? Jeg så ikke Viasat-studioet før eller etter kampen, så jeg klarte ikke helt å tro på at han faktisk sa det. Stemmer det? Det stemmer. Jeg siterer ordrett: "Wilshere er en helt grei spiller" og "England har ikke talenter" - Erik Soler. Soler er en PR-kåt kunnskapsløs idiot. Han kan ha rett. Wilshere mangler en del i spillet sitt, først og fremst et endeprodukt. Jeg synes også at Wilshere er enormt hypet. Han har egentlig ikke noe i startellevern til Arsenal å gjøre. Han ville aldri ha starter for Man U, Chelsea eller City uke inn og ute ut. Arsenal ofrer trofeer for å spare penger og gi unge spillere sjansen. Greit nok, det er et valg de tar. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Han sa vel at han ikke kom på noen store engelske talnter, og når han da fikk Wilshere slengt tilbake mot seg ville han ikke innse at han tok feil og kom heller med noe piss om at det er 10 midtbanetalenter i Spania som var bedre, hvorav 5-6 av dem var fra Barcelona... Han er en idiot og er for høy på seg selv til å se at han tar feil. Wilshere hadde en fantastisk kamp og satte de andre på England i skyggen, på en ellers svak kamp fra England. 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Det er no white men can't jump; over han. Samme syndromet som gjorde at Scholes aldri fikk den blesten han fortjente, samt Bergkamp m.fl. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Han kan ha rett. Wilshere mangler en del i spillet sitt, først og fremst et endeprodukt. Jeg synes også at Wilshere er enormt hypet. Han har egentlig ikke noe i startellevern til Arsenal å gjøre. Han ville aldri ha starter for Man U, Chelsea eller City uke inn og ute ut. Arsenal ofrer trofeer for å spare penger og gi unge spillere sjansen. Greit nok, det er et valg de tar. Gutten er da en av våre klart beste spillere i år. Det står egentlig bare mellom han og Robin. At han ikke har noe i startelleveren vår å gjøre må være det dummeste jeg har hørt på en stund. Lekte seg med Barcelona i 90 minutt så forskjellen kan umulig være så stor. Hvilket endeprodukt er det snakk om eller snakker vi ut av røven vår nå? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Han kan ha rett. Wilshere mangler en del i spillet sitt, først og fremst et endeprodukt. Jeg synes også at Wilshere er enormt hypet. Han har egentlig ikke noe i startellevern til Arsenal å gjøre. Han ville aldri ha starter for Man U, Chelsea eller City uke inn og ute ut. Arsenal ofrer trofeer for å spare penger og gi unge spillere sjansen. Greit nok, det er et valg de tar. Gutten er da en av våre klart beste spillere i år. Det står egentlig bare mellom han og Robin. At han ikke har noe i startelleveren vår å gjøre må være det dummeste jeg har hørt på en stund. Lekte seg med Barcelona i 90 minutt så forskjellen kan umulig være så stor. Hvilket endeprodukt er det snakk om eller snakker vi ut av røven vår nå? Wilshere er god på å holde på ballen/ikke miste den og skape plass. Han mangler en del på å skape sjanser med gode pasninger og det å score mål. Hvor mange mål har Wilshere i år? 1 eller 2? Det er mulig dette kommer med tiden. Jeg sier ikke at Wilshere ikke er god eller talentfull, men han mangler mye ved spillet sitt enda. Godt han bare er 19 Ellers er det opplest og vedtatt at Soler hater Arsenal. Endret 5. juni 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ja, han er ABA'er. http://no.wikipedia.org/wiki/Aba_(Nigeria)? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg synes også at Wilshere er enormt hypet. Han har egentlig ikke noe i startellevern til Arsenal å gjøre. Han ville aldri ha starter for Man U, Chelsea eller City uke inn og ute ut. Arsenal ofrer trofeer for å spare penger og gi unge spillere sjansen. Greit nok, det er et valg de tar. Wat. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Wilshere er god på å holde på ballen/ikke miste den og skape plass. Han mangler en del på å skape sjanser med gode pasninger og det å score mål. Hvor mange mål har Wilshere i år? 1 eller 2? Det er mulig dette kommer med tiden. Jeg sier ikke at Wilshere ikke er god eller talentfull, men han mangler mye ved spillet sitt enda. Godt han bare er 19 Ellers er det opplest og vedtatt at Soler hater Arsenal. Skjønner ikke helt hvor du vil. Wilshere gjør jobben sin som boks til boks-spiller perfekt. Jobben hans er å forsere spillere og ta ballen fra vår halvdel til motstanders, deretter gi ballen til Cesc som slår en gjennombruddspasning til RvP. Hans jobb er ikke å score mål. Målene kommer til å renne inn når Wilshere overtar Cesc sin fremskutte midtbaneposisjon. Mener du virkelig at Wilshere ikke har noe i Arsenals førsteellever å gjøre? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Wilshere er god på å holde på ballen/ikke miste den og skape plass. Han mangler en del på å skape sjanser med gode pasninger og det å score mål. Hvor mange mål har Wilshere i år? 1 eller 2? Det er mulig dette kommer med tiden. Jeg sier ikke at Wilshere ikke er god eller talentfull, men han mangler mye ved spillet sitt enda. Godt han bare er 19 Ellers er det opplest og vedtatt at Soler hater Arsenal. Skjønner ikke helt hvor du vil. Wilshere gjør jobben sin som boks til boks-spiller perfekt. Jobben hans er å forsere spillere og ta ballen fra vår halvdel til motstanders, deretter gi ballen til Cesc som slår en gjennombruddspasning til RvP. Hans jobb er ikke å score mål. Målene kommer til å renne inn når Wilshere overtar Cesc sin fremskutte midtbaneposisjon. Mener du virkelig at Wilshere ikke har noe i Arsenals førsteellever å gjøre? Det jeg egentlig mener er vel at en klubb som ønsker å vinne ting trenger en bedre spiller enn Wilshere. Hvorfor kommer Wilshere til å ta over Cesc sin posisjon? Han er jo nærmest blitt omskolert til DM. Arsenal uten Cesc er en skygge av seg selv. Skaper veldig lite fordi man ikke har en plan B hvis Cesc ikke spiller. Det jeg ønsker er at Wilshere skaper mer/scorer mer for å bli en spiller man kan nevne i samme åndedrag som Lampard, Gerrard og de gutta. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hvorfor kommer Wilshere til å ta over Cesc sin posisjon? Fordi Cesc kommer til å dra til Barcelona i løpet av de neste årene, og da er Wilshere vår beste midtbanespiller. Ingen som har nevnt Nasri-sitatene?: Nasri asked on Telefoot if he may join #MUFC: 'Let's find out if the interest is true first, then we'll talk about it' Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hvorfor kommer Wilshere til å ta over Cesc sin posisjon? Fordi Cesc kommer til å dra til Barcelona i løpet av de neste årene, og da er Wilshere vår beste midtbanespiller. Ingen som har nevnt Nasri-sitatene?: Nasri asked on Telefoot if he may join #MUFC: 'Let's find out if the interest is true first, then we'll talk about it' http://www.skysports.com/story/0,,11670_6967051,00.html Nasri blir solgt. Dette bare bekreftet det. Inter har budt på Cesc, og Chelsea er i ferd med å gjøre det samme i følge SSN. Lurer på hvem som skal erstatte disse? Rosicky og Denilson kjenner jeg Wenger rett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå