Benbjo Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Gibson bedre enn Wilshere? SAY WHAAAT? Gibson er jo klart, klart bedre på alle nivået. Potensialet til å bli bedre enn Cesc. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ser ikke problemet. Er ikke han bare en avarange united supporter? Ang 22 års jubileumet til 89 gullet. Noen om var her? Angrer sykt! http://www.youtube.com/watch?v=HBOyPjRpelw Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Gibson bedre enn Wilshere? SAY WHAAAT? Gibson er jo klart, klart bedre på alle nivået. Potensialet til å bli bedre enn Cesc. Når det er du som skriver det blir jeg faktisk litt usikker på om det er ironi eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Gibson bedre enn Wilshere? SAY WHAAAT? Gibson er jo klart, klart bedre på alle nivået. Potensialet til å bli bedre enn Cesc. Når det er du som skriver det blir jeg faktisk litt usikker på om det er ironi eller ikke. Hehe, ironi, selvsagt Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Captain Ramsey scorte for Wales da de slo Nord-Irland 2-0 i dag. http://www.youtube.com/watch?v=abuH_dnHph0 Edit: Haha! Endret 27. mai 2011 av Le Professeur 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Årets Arsenal-spiller 2010/2011 Kom igjen, folkens! Har utsatt fristen til 30. mai. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-dream-team-pick-your-all-time-xi Mitt lag: David Seaman Lee Dixson - Tony Adams - Steve Bould - Nigel Winterburn Ray Parlour - Patrick Vieira - Paul Davis - Robert Pires Dennis Bergkamp - Thierry Henry :love: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) For de som ikke har fått det med seg, så har dette legendariske øyeblikket 22 års-jubileum i dag: *video borte* *gåsehud* For meg som ikke har fotfølgt han her duden her, hva er legendarisk? Klarer ikke helt se hva som skjer Aaaah... Det er ikke selv målet, men situasjonen. Da henger eg med. Endret 31. mai 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Her har vi Wilshere "It's no use just Robin van Persie going because it looks like it's just him having a go at the ref. If we all get round him..." Wilshere said. "You just see the other teams do it and you think 'we need to do it as well'. Man United are the best at it. They get round the referee. We have to be more of a team and be more aggressive and show more authority." ... Har lært seg unnskyldninger ala Wenger allerede, haha, for en tapermentalitet det er i Arsenal. Faktisk er den så drøy at jeg nesten, men bare nesten, syntes synd på supporterne deres. Finnes det noe verre en idrettsfolk som ikke går i seg selv ved nederlag og som utelukkende skylder på omstendighetene? At han itillegg slenger sure druer om laget som vant sier bare litt om hvor "liten" person vi snakker om. 2 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Kan ta med slik det blir skreve i The Independent (som eg trur hadde intervjuet): "Wilshere believes Arsenal need to become “more aware and more aggressive on the pitch’’. Always mindful of showing respect to referees, Wilshere wants the players to get their point over to officials if they feel aggrieved. “Not so much keep going on at the ref, but just let them know,’’ he explains. “You see the players at Man United and they are great at it. They are round the ref.”" Wilshere som den "lille" personen han er har jo allereie gratulert ManUtd med gullet, og det han seier om ManUtd-spelarane og deira eigenskapar til å påverke dommaren tykkjer eg stemmer ganske bra, sjølv om dei ikkje nødvendigvis omringar dommaren. At Wenger av og til legg skuld på dommaren etter ein kamp er jo greit nok (av og til fullstendig rettmessig), det er noko han deler med resten av managerane i PL. Ser ikkje heilt korleis det viser ein taparmentalitet, men okei. Om du les intervju som har blitt gjort med Arsenal-spelarar (og Wenger for den saks skuld) den siste tida (orkar ikkje finne linkar), ser du at alle peikar på dei defensive svakheitene, mangelen på modenheit i avgjerande situasjonar osv osv. Det er ikkje som om dei går rundt og trur at dommaren er feilen, alle innser at det er dei sjølv som ikkje har gjort det bra nok. Ting Wenger har sagt så seint som i går/i dag(?): Wenger: "The team played some of the best football I saw at Arsenal, but failed to reach the top when needed. It is frustrating and questionning. We need maturity." "I was upset. We though we could win all the trophies, but we failed due to a lack of character." 6 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Wilshere er ikke en mann som pleier ligge unnskyldinger på alt annet. Er bare å se i intervjuer og twitter feks. Og jeg mener han har et poeng, selv om kanskje det er ganske, vell, dumt å begynne å trekke det inn i et intervju, men et hvert lag med Fletcher på banen er mye rundt dommeren. Forøvrig syns jeg Wilshere har vært en stor person denne sesongen, kanskje den største i laget. Endret 31. mai 2011 av Iceman #10 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Finnes det noe verre en idrettsfolk som ikke går i seg selv ved nederlag og som utelukkende skylder på omstendighetene? Leser du i det hele tatt det du siterer? På siste setning står det: "We have to be more of a team and be more aggressive and show more authority." Kan godt oversette: "Vi må stå sammen som et lag og være mer aggressiv og vise mer modenhet." Mener du virkelig at dette ikke er å gå i seg selv eller at det er å skylde på omstendighetene? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Her har vi Wilshere "It's no use just Robin van Persie going because it looks like it's just him having a go at the ref. If we all get round him..." Wilshere said. "You just see the other teams do it and you think 'we need to do it as well'. Man United are the best at it. They get round the referee. We have to be more of a team and be more aggressive and show more authority." ... Har lært seg unnskyldninger ala Wenger allerede, haha, for en tapermentalitet det er i Arsenal. Faktisk er den så drøy at jeg nesten, men bare nesten, syntes synd på supporterne deres. Finnes det noe verre en idrettsfolk som ikke går i seg selv ved nederlag og som utelukkende skylder på omstendighetene? At han itillegg slenger sure druer om laget som vant sier bare litt om hvor "liten" person vi snakker om. Herregud. Jeg må le av deg. Kommer for å spre kvalme og så går du på tidenes smell. Gratulerer, du er herved forumets klovn. 6 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Her har vi Wilshere "It's no use just Robin van Persie going because it looks like it's just him having a go at the ref. If we all get round him..." Wilshere said. "You just see the other teams do it and you think 'we need to do it as well'. Man United are the best at it. They get round the referee. We have to be more of a team and be more aggressive and show more authority." ... Har lært seg unnskyldninger ala Wenger allerede, haha, for en tapermentalitet det er i Arsenal. Faktisk er den så drøy at jeg nesten, men bare nesten, syntes synd på supporterne deres. Finnes det noe verre en idrettsfolk som ikke går i seg selv ved nederlag og som utelukkende skylder på omstendighetene? At han itillegg slenger sure druer om laget som vant sier bare litt om hvor "liten" person vi snakker om. Herregud. Jeg må le av deg. Kommer for å spre kvalme og så går du på tidenes smell. Gratulerer, du er herved forumets klovn. Var vell kanskje denne reaksjonen han ønsket..? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg har fulgt en som heter RealArshavin på twitter i håp om at det er den ekte. Thank you for birthday wishes. Goodbye to Scholes, the angry ginger mini man with strange voice. He will be missed on the united bench. )) Yes of course he is a great footballer.. However he was not the first man in space or anything.. Angry manager, angry players,angry fans..” Nå begynner jeg å lure Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Høres akkurat passe dum nok ut til å være den ekte ja... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg har fulgt en som heter RealArshavin på twitter i håp om at det er den ekte. Thank you for birthday wishes. Goodbye to Scholes, the angry ginger mini man with strange voice. He will be missed on the united bench. )) Yes of course he is a great footballer.. However he was not the first man in space or anything.. Angry manager, angry players,angry fans..” Nå begynner jeg å lure Hvis de andre ekte Arsenal-gutta følger han så er han ekte, men hvis de ikke gjør det, så er vel svaret ganske enkelt Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 van Persie: "Chelsea players are always bitching against the referees. I really cannot understand that. Just shut the f*** up and focus on playing football. If you want to witness a lot of complaints, you should just go the bakery or something." SkySports Ganske kraftige uttalelser. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 van Persie: "Chelsea players are always bitching against the referees. I really cannot understand that. Just shut the f*** up and focus on playing football. If you want to witness a lot of complaints, you should just go the bakery or something." SkySports Ganske kraftige uttalelser. Vanvittig dobbeltmoral i laget. Først Wilshere og nå dette. RvP gjør akkurat det samme selv. Sit down and shut up, Robin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå