stizzen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Syns egentlig den så helt allright ut, jeg Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2010/07/spurs-new-second-kit.png At det i hele tatt er samme farge er ganske sykt! Lag som er like gode bør ha like drakter? Eller? Wash your mouth out son! Helt ærlig, til og med når vi har hatt den verste sesonginnspurten ever klarer ikke tottene å ta oss igjen. Det sier sitt. Edit: tok bort img-tags sånn at vi slipper å se det horrible synet så lenge vi poster på denne siden. Endret 25. mai 2011 av iRoman 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2010/07/spurs-new-second-kit.png At det i hele tatt er samme farge er ganske sykt! Lag som er like gode bør ha like drakter? Eller? Wash your mouth out son! Helt ærlig, til og med når vi har hatt den verste sesonginnspurten ever klarer ikke tottene å ta oss igjen. Det sier sitt. Edit: tok bort img-tags sånn at vi slipper å se det horrible synet så lenge vi poster på denne siden. Hehe, det er vel blitt st. Totteringsday ganske mange år på rad nå, men de kom jo lenger enn oss i CL, så noe gjør de jo riktig. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ja, de trakk ikke Barca + Busacca(?). (All jokes aside, de kom lengre i CL for de var nykommere der og supermotiverte i alle gruppespill kampene, dermed gav de alt imotsetning til oss, som alltid spiller på 25% i gruppespillet føles det ut som.) 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hehe, det er vel blitt st. Totteringsday ganske mange år på rad nå, men de kom jo lenger enn oss i CL, så noe gjør de jo riktig. Hahaha, du er vel ikke seriøs? Før denne sesongen har de aldri vært i Champions League engang! For å ikke snakke om at vi fikk Barca med en gang. Jeg vet at det var vår egen feil for at vi dreit oss ut i gruppespillet, men hele CL-kampanjen ødela PL totalt for dem. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=97osGjhqVXU Se fra 1:00. Syyyykt mye bedre med mørkeblå shorts. Håper inderlig at det er den vi skal bruke neste sesong. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Skulle akuratt til å linke den Le.Prof. Vi skulle virkelig hatt mørkeblå! Ikke bare ligner det mindre på Spurs sine, men er også mye finere! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Men, hvor har dette blitt "bekreftet" at det er lyseblåe skjorts? Det bildet som er linket tidligere er jo ikke akkurat noe nytt. Det er temmelig bekrefta at drakta er ekte (mtp. at man kan se den i promo videoen for den nye hjemmdrakta), men jeg har ikke sett noen steder hvor det har blitt bekreftet angående skjortsen. Krysser fingre, tær, knær og armer for at den er mørkeblå. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Årets Arsenal-spiller 2010/2011 Stem i vei! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Største c*ntene i hele verden. Er ikke rart jeg hater Barcelona ved hele mitt hjerte.. Edit: Bildet ble usannsynlig lite. For full størrelse klikk her Endret 26. mai 2011 av Stefan_B Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Vis ikke det var noe annet med det bildet, altså en undertekst eller sitat ser jeg ikke noe galt med det. Vi er alle klar over at flere av Barca spillerne er noen av Cesc sine beste venner, spesielt Pique, selvsagt gir de han litt oppmerksomhet. Akkurat her er det ingenting galt med at de peker på han på et bilde. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Er vel en temmelig klar undertone på at "Fabregas er en av oss og vi skal ha han tilbake". 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 De råeste lagene 1. City 2. Arsenal .. 7. Stoke 14. Manchester United Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 6 røde... Sier litt om hvor uduglige vi er på taklinger. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 De råeste lagene 1. City 2. Arsenal .. 7. Stoke 14. Manchester United Vet ikke om dette er et provokasjonsforsøk eller ikke. Uansett, 2 av de røde er vel direkte rødt pga "farlig spill" eller lignende. Diaby mot Newcastle og wilshere sin takling. Så er det vel et par som "siste mann" og et par pga to gule. Altså ikke fordi man spiller "rått". 2 av de røde var dessuten feilaktig. Ellers så har vi ikke spesielt mange gule. 10 mer enn Man U. En del av de skyldes nok frustrasjon og at man har blitt fortalt å gå litt tøffere inn i dueller. Alt i alt så var den tabellen relativt jevn synes jeg. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Var ikke ment som et provokasjonsforsøk, men en slags "reality check". Var vel en eller flere fra Arsenal-gjengen som sa at de "aldri ville stemme på en manager som leder et så stygtspillende lag" (om Pulis/Stoke), litt komisk siden Arsenal tydeligvis har vært en versting fairplay-messig denne sesongen. Endret 26. mai 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Røde kortene ljuger vel? Det var ikke så lenge siden en kom med en artikkel om akkurat dette temaet. Noe som om hvilket lag slipper mest unna kort, dvs hvilket lag får mest kort av "ingenting" situasjoner. Arsenal ble stående i toppen i det som et lag som får mest kort for ingenting. Det sier vel noe 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Siden du liker det så godt Hoff, så kan jeg gjerne trekke inn Barcelona nok en gang. De ligger ganske klart best ann på La Ligas fair play tabell, så da er det vel litt komisk at folk skal anklage dem for å være så usportslige, eller? Går ann å se litt bak tallene også. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Siden du liker det så godt Hoff, så kan jeg gjerne trekke inn Barcelona nok en gang. De ligger ganske klart best ann på La Ligas fair play tabell, så da er det vel litt komisk at folk skal anklage dem for å være så usportslige, eller? Går ann å se litt bak tallene også. Dette har ingenting med Barcelona å gjøre, skjønner ikke hvorfor du skal dra inn de nok en jævla gang. Dessverre så får man sjelden gult kort for filminger utenfor 16, og når Barca tydeligvis bruker betydelige deler av treningstiden på å perfeksjonere teknikken, er det ikke rart de slipper billig unna. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå