Xanman Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Månedens Arsenal-spiller: Mai Mekker en Årets spiller-tråd om et par dager. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Når vi er inne på årets spiller. Her er en latterlig poll fra TV2. http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/hvem-har-vaert-sesongens-beste-spiller-i-premier-league-20102011-3499601.html Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Haha, tragisk. Viser hvor mye innsikt i PL den gjennomsnittelige United-supporter har. Deilig at denne katastrofale sesongen er over. Håper Wenger har innsett at vi trenger flere defensive spillere og et dusin defensive trenere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Sesongens lag i Premier League 2010/2011 (4-4-2): Edwin Van der Sar - Rafael, Nemanja Vidic, Vincent Kompany, Patrice Evra - Luis Nani, Charlie Adam, Ryan Giggs, Gareth Bale - Javier Hernandez, Carlos Tevez. Loooool. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Da var det offisielt bekreftet at Wilshere er ute av U21-troppen! Både Wilshere og Walcott er dog med i seniortroppen til England som skal møte Sveits 4. juni. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Flott! Utrolig viktig med tanke på hans videre karriere. Neste sesong hadde blitt et stort skademareritt hvis han hadde vært med i U21-mesterskapet. Would be nice to see Martin Keown return as defensive coach for next season. He coached the defence that took us to the CL final. Ja takk. Endret 23. mai 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Flott! Utrolig viktig med tanke på hans videre karriere. Neste sesong hadde blitt et stort skademareritt hvis han hadde vært med i U21-mesterskapet. Would be nice to see Martin Keown return as defensive coach for next season. He coached the defence that took us to the CL final. Ja takk. Det er helt sikkert at vi trenger skikk på forsvaret. Vi slapp vel bare inn to mål i CL den sesongen, begge mot barca? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg tror ikke at Martin Keown kommer til å ha merkbar innflytelse på forsvaret vårt, hele den der "defensive coach"-greia er bare tull. Når spillere har blitt 22-23 har de allerede blitt formet mentalt og en Keown som kjefter på dem på sidelinja 2 timer om dagen kommer ikke til å gjøre mye forskjell. Tror dere Clichy kommer til å endre seg det grann? Nei. Vi må heller signere spillere som allerede er konsentrerte og kompromissløse, ala Thomas Vermaelen. Famous Four var ikke så bra fordi de drillet mer enn andre forsvar på treningsfeltet, men fordi de var sånne typer. Hvilket fører til min ønskesignering i forsvaret denne sommeren, Gary Cahill. Han er en sånn spiller. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) 4. To mot Barca, 1 mot Ajax og 1 mot Thun. Uansett er det ekstremt bra å bare slippe inn 4 mål på 13 kamper. Til sammenligning har vi sluppet inn 11 mål i årets utgave, og vi klarte bare åttedelsfinale. edit: Forvarsfirern mesteparten av turneringen: Eboue - Toure - Senderos - Flamini Endret 23. mai 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Gikk noe sånt som 10 kamper uten å slippe inn ja. Slapp vel kanskje inn i første gruppespillkamp mot Ajax(?) når jeg tenker meg om. Keown hadde vært max! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Og det med en latterlig svak forsvarsrekke. Som jeg har sagt før, så har vi mer enn nok kvalitet i forsvaret vårt. Problemet ligger i organiseringen. Keown som forsvarstrener kunne gjort underverker. Fant for øvrig en svært interessant statistikk: 1.27 — Number of goals per game scored against Arsenal when Squillaci was on the pitch 1.23 — Number of goals per game scored against Arsenal when Koscielny was on the pitch 0.74 — Number of goals per game scored against Arsenal when Djourou was on the pitch Gleder meg til å se Djourmaelen-partnerskapet neste sesong. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Jeg syns ikke man skal avskrive rollen til en defensiv trener fullstendig, men jeg tror også det har med spillertyper og spillestil å gjøre. Denne sesongen har vi gang på gang vist at vi ikke klarer å forsvare som en enhet, og det fører til veldig mange feilposisjonering, tabber og generelt rot. Jeg vet ikke hvem som har ansvaret for den defensive treningen, men litt forfriskninger hadde ikke gjort noe. Keown og Winterburn inn for eksempel, og langt mer fokus på det defensive på treninger! Når man ser noen av de målene vi slipper inn skulle man nesten tro at Arsenal ikke trener på det defensive. Og mens vi snakker om tradisjonelle britiske stoppere, hva syns dere om Scott Dann/Roger Johnson? Kan være et billig alternativ som tilbyr erfaring fra et tidsvis ganske solid Birmingham-forsvar. Da Scott Dann fikk langtidsskaden sin kollapsa også hele Birmingham-laget. In the 18 Premier League games without Dann, Birmingham have conceded almost 50 per cent more goals per game than when the talented central defender has started. Man kan si mye om Birmingham, men det er et lag som bygget spillet sin rundt defensiv stabilitet, og en spiller som Dann har akkurat det Hegland etterlyser. Endret 23. mai 2011 av iRoman Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det er vell Niel Banfield som har ansvar for forsvaret pdd.? Kunne godt tenkt meg Keown der i grunn. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Neste sesongs bortedrakt: Skuffet. Håper den ser bedre ut på spillerne. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Wtf? Med lyseblå shorts minnar den meg kun om Tottenham si bortedrakt i fjor. Overdelen er grei nok, men med lyseblå shorts vart det grusomt. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hadde utvilsomt tatt seg bedre ut med mørkeblå shorts, ja. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 At det i hele tatt er samme farge er ganske sykt! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 At det i hele tatt er samme farge er ganske sykt! Lag som er like gode bør ha like drakter? Eller? 2 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 There's only one team in London! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå