Benbjo Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Denilson: I’ll quit Arsenal Deilig at han går. Å drite seg ut klarer han og: "I am a winner". Han gjør ikke en dritt for å vinne kamper, også klarer han å lire fra seg noe slikt? Det beste Wenger kan gjøre i sommer er å selge ham og Almunia. Utifra utalelsene hans skulle man tro at han var like god som Cesc. For en idiot. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hadde glemt at Denilson spilte på Arsenal hehe..Im a winner.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Ungrateful twat. Han fortjener ikke en brøkdel av sjansene Wenger har gitt ham. Selg selg selg. 3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Ingen andre som er bekymra? Vis en middelmådighet som Denilson går ut i media og sier han vil gå pga mangel på trofeèr, hva vil de bedre spillerne si? 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Haha! Hvem tror han at han er? Fyren er jo alt for dårlig for Arsenal. Kunne forstått logikken bak en slik uttalelse dersom den kom fra Fabregas eller RvP, men Denilson? Han er knapt nok god for Wigan og så klager han på at han ikke vinner pokaler. 7 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Ingen andre som er bekymra? Vis en middelmådighet som Denilson går ut i media og sier han vil gå pga mangel på trofeèr, hva vil de bedre spillerne si? Neh. Dette har jo med holdninger å gjøre. Når Tottenham klarer å tiltrekke seg større stjerner enn oss så ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Arseblog: Now, I’m a humble blogger and do not claim to be an expert by any means (unless it is in rum based drinks). Perhaps there are many definitions of ‘winner’ but I would suggest that any player who is overtaken by a referee as he half-heartedly chases an opposition attack into his own half might be in danger of breaching the trades descriptions act there. Så sant, så sant. 2 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 han kan godt ta med seg alle de andre middelmådige spillerne også. Deilig at Denilson stikker, har venta lenge på det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) At Denilson vil bort er jo vel og bra, men hva er det som egentlig er så galt i hva han sier? Fyren har tydeligvis selvtillit, det er ikke noe nytt blandt toppidrettsutøvere og bør tas for hva det er, en dum kommentar. Resten av hva han sier tar jeg heller med bekymring da jeg tviler på han er den eneste som tenker i samme baner som han. Jeg begynner å bli redd vi snart sitter igjen med restene etter et lag som ikke var veldig vellykket og at få utenfra ønsker seg til klubben da de ser at vi ikke holder nivået man bør om man skal ha håp om å vinne titler. Ser ikke det er så veldig mye å la seg provosere av som mange her tydeligvis gjør.. Endret 20. mai 2011 av archongamer Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hadde likt om han kunne ha definert "winner". Jaja, bra han går med stil i allefall... Noen som kjenner igjen denne karen foresten? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hadde likt om han kunne ha definert "winner". Jaja, bra han går med stil i allefall... Noen som kjenner igjen denne karen foresten? Hvem av de er du? Vegard? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 At Denilson vil bort er jo vel og bra, men hva er det som egentlig er så galt i hva han sier? Denílson har aldri vært en god spiller. Han har aldri vært mer enn middelmådig, men likevel har han fått sjanse på sjanse av Wenger. Totalt har han 153 apps siden han kom til Arsenal. 153 kamper har han deltatt i, selv om han nesten aldri har imponert. Han burde prise seg lykkelig over at han i det hele tatt får lov til å være i denne klubben. Han klager over at han ikke vinner troféer her, men jeg skulle gjerne sett et lag av Arsenals størrelse som i det hele tatt ville gitt ham spilletid. Hvem har vel bruk for en defensiv midtbanespiller uten defensive fibre (eller offensive fibre, for den saks skyld)? Kanskje han klarer å spille seg inn i førsteelleveren til et middelmådig La Liga-lag, men han kommer ALDRI til å være fast inventar i et trofévinnende lag i en stor liga. I tillegg påstår han at han er en vinner. Jeg kan ikke komme på NOEN spillere i klubben som har dårligere vinnermentalitet enn Denílson. Han tracker aldri tilbake når han mister ballen, han sier sjeldent et ord til sine medspillere og han fremstår generelt sett som en ryggradsløs krøpling på banen. At han vil bort er helt greit, men mangelen på respekt han viser til både klubben og manageren som han skylder så mye, provoserer meg virkelig. 6 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Alt du sier om Denilson er jeg helt enig i. Og jeg sier jo også at det med at han tror han er en vinner blir feil ut fra hans forutsetninger. Men det begynner nesten å bli en klisje å skulle si dette når man vil bort fra en klubb, og at vi ikke vinner noe har han jo desverre rett i. Så da setter jeg det på dårlig selvinnsikt, og at han, som veldig mange andre innenfor idretten har en over gjennomsnittet stor tro på seg selv. Så fokuserer jeg heller på det jeg synes er viktig i hva han sier om Arsenal og regner med han ikke er eneste i klubben som kan tenke slik. Det plager meg mer enn at han tror han vil vinne noe. Endret 20. mai 2011 av archongamer Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Hadde likt om han kunne ha definert "winner". Jaja, bra han går med stil i allefall... Noen som kjenner igjen denne karen foresten? Hvem av de er du? Vegard? Vegard på høgresiden og eg på venstre. I midten er selveste Chris Whyte Møtte også Paul Davies, men hadde selfølgelig glemt kamaraet mitt den dagen. Bjørn Furuheim, lederen i Arsenal Norway kjenner overaskende mange! Må ligge til at vi var godt brisene da dette ble tatt, og forsåvidt hele helgen! Endret 20. mai 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg er enig med han som kommenterte artikkelen. Denilson visste nok godt at han kom til å bli solgt i sommer, så han kunne like godt få det til å virke som om det var han som ønsket seg bort. Kommer det forresten som et sjokk at idrettsutøvere har god selvtillit? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Selvtillit er ikke synonymt med å være en idiot. 4 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 EXCLUSIVE: Wilshere and Carroll are OUT of the England U-21 squad For en fantastisk start på dagen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå